مشخص شده یا خاموش کردن کاف: چرا هر دو نوع از آلبوم نگه برابر با شایستگی

آلبوم همه ما به طور مداوم باید در تکرار متفاوت در تعداد بی شماری از ویژگی های فراتر از فقط نوع. اعم از مفهوم آ

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

آلبوم همه ما به طور مداوم باید در تکرار متفاوت در تعداد بی شماری از ویژگی های فراتر از فقط نوع. اعم از مفهوم آلبوم به آلبوم موسیقی متن فیلم این مجموعه از موسیقی هستند و هر برده به فرایند که توسط آنها هر ثبت. آلبوم صدا ممکن است مجبور و یا ممکن است یک قید آلی تلاش است. وجود دارد آلبوم های ساخته شده با کیفیت بالا و تیم تولید با استادانه درست شده و انتشار آن فقط به طور تصادفی ثبت شده در یک گروه عضو گاراژ در زمان های عجیب و غریب و بعد از آن توزیع شده به توده ها در طول گیگابایت است.

ویژگی های فرایند ضبط کاملا خاص به عنوان آنها تعیین اگر یک رکورد است برای تبدیل شدن به یک جارو ارکستر است که جریان یکپارچه از یک مسیر به بعد یا ناهنجار اما خلاق smorgasbord از تلفن های موبایل است که برخی فقط ممکن است پیدا کردن خشنود به گوش. تن همه بستگی دارد چه نوع جو و یا سطح پالایش شنوندگان در خلق و خوی برای.

اما این که آیا شما ترجیح می دهند احساس از آلبوم با هم از تصادفی قطعه از ضبط آهنگ ها و یا آلبوم های ثبت شده در طول یک دوره مجموعه ای از زمان و با قصد روشن است که هر دو لازم هستند را به طور کامل غنی سازی صنعت موسیقی.

اکثر آلبوم های ساخته شده با روشن قصد به هنرمند مراحل پا به یک استودیوی ضبط مصمم به قطعه با هم منسجم آثار موسیقی است. این آلبوم به طور کلی مجموعه تم یا سبک موسیقی و ثبت شده در کوتاه و متوالی مقدار از زمان. آلبوم های که گذاشته برنامه از start — در درجه اول برای ضبط یک آلبوم با صدای خاص جهت — در حال پاک سازماندهی و حرکت از یک مسیر به مسیر با تشخیص شباهت ها و سازه ها.

پینک فلوید را در سال 1973 انتشار تاریک ماهیک مثال کامل از یک مفهوم آلبوم که تا به حال یک هدف خاص در ذهن است. اعضای این گروه احساس کردند که آنها نیاز به قرار دادن یک رکورد که تا به حال روشن و واضح پیام اقامت در یکی اشاره به دیوانگی. این آهنگ ضبط شده و مخلوط شده برای آلبوم بود که پیام در ذهن است که بخشی از دلیل که چرا این آلبوم پخش تمام راه را از طریق بدون هیچ گونه استراحت بین آهنگ.

اما از سوی دیگر گاهی اوقات اعضای یک گروه را به سادگی بوسیله اسباب گردنده و ضبط آهنگ ها به عنوان اگر در یک تب رویای بدون در نظر گرفتن چگونه ناسازگار و یا عجیب و غریب آهنگ صدا ممکن است. مواد نیز اغلب ثبت شده و کنار گذاشته و تنها به استفاده مجدد شود بعد از آن از جمله در Mbv توسط My Bloody Valentine.

آهنگ برای آلبوم شروع ثبت قبل از گروه فروپاشی در سال 1997 متشکل از بیش از 60 ساعت موسیقی قادر به پر کردن دو آلبوم های کامل. تنها در سال 2006 انجام داد خواننده گروه Kevin Shields شروع به رفتن را از طریق ضبط قبلی اضافه کردن جدید instrumentals و rerecording آنچه که او را دیدم مناسب است. آلبوم صدا نیست به خصوص با هم پرتاب می شود اما شنوندگان می توانید بگویید که آن را همه در همان زمان و با همان طرز فکر.

شدید تر است و بک اولین آلبوم طلایی احساسات, انتزاعی ترکیب ضد عامیانه رویدادهایی. این آهنگ از ویژگی های عجیب تن به تن خواننده و جیغ عقب instrumentals و به طور کلی تن از مطلق, زیبا, هرج و مرج است. کل آلبوم فقط دارای یک نامتعارف پرنیان اما غیر معمول برش-و-رب بک انجام داده از های مختلف ضبط می آید با هم در یک کار جالب و خلاقانه ای ، در حالی که نه به عنوان روان به عنوان دیگر آلبوم های طلایی احساسات به ارمغان می آورد یک سطح بی نظیر فداکاری و هنری به پنبه حلاجی شده صفحه.

در حالی که یک نوع از آلبوم نمی باشد موثر تر از دیگر هم برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده آلبوم هر ارائه به شدت متفاوت تولیدات موسیقی. تا آنجا که تولید کنندگان مخلوط و سفت کردن گاراژ جم جلسات به طول کامل آلبوم آن اغلب نمی خواهد که پاک برش گوشه و با دقت فکر کردن آلبوم که در واقع به طور کامل قبل از ایجاد آن بود و حتی ثبت شده است. و همیشه ترس از بیش از حد بسیاری از باک آهنگ ها به عنوان خوبی است که یک نگرانی برای هر دو نوع از آلبوم.

اما آیا سوابق دنبال قصد و یا تابع خود به خود به عنوان مجموعه ای از موسیقی, موسیقی صنعت رشد با هر دو. این هنرمندانه دستور داد طرح برنامه ریزی شده آلبوم ها به ارمغان می آورد یک مفهوم پایه و آگاهی به عنوان به که در آن یک آلبوم ممکن است از نظر صدا در حالی که پرتاب-همراه طبیعت بداهتا آلبوم تداعی راز, زیبا هرج و مرج و گاهی اوقات یک پیشرفت طبیعی است که نمی توان از هر راه دیگر. قابل توجه شباهت بین این دو آلبوم و مسلما به همین دلیل هر دو ضروری هستند اشکال موسیقی مصرف است که هر آلبوم در نظر دارد برای پروژه های هنرمندان "پیام" و سند چشم انداز به طرفداران خود را در حالی که پرورش قدردانی برای موسیقی است.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن