قانون گذاران به دنبال قرار دادن همه گیر مدرسه تصمیم گیری های ورزشی در دست پدر و مادر و مناطق

J.D. Prose منتشر شده در 3:31 PM EDT Aug 11, 2020پس از توصیه غافلگیر کننده دولت تام ولف که مناطق مدرسه خاموش ور

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

پس از توصیه غافلگیر کننده دولت تام ولف که مناطق مدرسه خاموش ورزش تا ماه ژانویه، دو قانون گذار دولت جمهوری خواه پرده برداری لوایح در روز سه شنبه که آنها گفتند که اقتدار تصمیم گیری به پدر و مادر و ولسوالی ها را بازگردانید.

"مزایای فرزندان ما شرکت کننده در این فعالیت ها غیر قابل انکار است، گفت: دولت Rep. مایک ریس، R-59، Westmoreland شهرستان، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی هریسبورگ که در آن او استدلال کرد که دانش آموز و ورزشکاران نمرات بهتر، نمرات آزمون و حضور و گسترش فرصت های کالج.

ریس خانه بیل 2787 معرفی کرده است، که به گفته او اجازه خواهد داد مدارس تصمیم گیری در مورد ورزش و سایر فعالیت های فوق برنامه را، و همچنین اجازه می دهد تماشاگران در بازی ها.

"نه فرماندار، نه ما، بلکه کسانی که مقامات محلی انتخاب شده در زمین، ریس گفت: ". "اين يه مفهوم جديد نيست"

ریس گفت: "اعلام ولف، در پایان یک کنفرانس مطبوعاتی، "ایجاد شوک" در سراسر دولت و کور PIAA، ریس گفت. ما باید به بهترین حالت ی که می توانند بازی کنند اجازه بداریم (دانش آموزان) بازی کنند.

دومین بخش قانونگذاری، مجلس بیل ۲۷۸۸، توسط ایالت ریپ جسی توپپر، آر-۷۸، شهرستان بدفورد معرفی شده است. این لایحه به خانواده ها این گزینه را می دهد که دانش آموزان در سال تحصیلی ۲۰۱۹ تا ۲۰ سال آینده و در سال آینده در سطح نمرات خود باقی بماند.

Topper گفت : مدارس نیاز به بازکردن با آموزش در فرد و ارائه گزینه های ورزشی ، موسیقی ، علم و هر گونه پیگیری های فوق برنامه. اگر این گزینه ها در دسترس دانش آموزان و خانواده های ما نباشد، دیگر توانایی این را نداریم که آن آموزش عمومی را صدا بزنيم.

"به عنوان بزرگسالان، ما نباید اجازه ترس به فلج ما و نگه داشتن کودکان از اهداف خود و رویاهای خود را،" توپپر گفت.

State Rep. Seth Grove, R-196, York County, who has filed Right-to-Know requests seeking the information Wolf used to make his sports recommendation, criticized the administration for lacking data relevant to Pennsylvania.

"این غیر منصفانه است، آن را غیر حرفه ای و به همین دلیل است که ما باید برای انجام این اسکناس به قدرت بازگشت به پدر و مادر، بازگشت به هیئت مدیره مدرسه محلی،" او گفت.

J.D. Prose می نویسد برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا ایالتی دفتر کاپیتول. بهش دست jprose@timesonline.com.

88801100011088یک لایحه به مدارس اجازه می دهد تا در مورد ورزش و سایر فعالیت های فوق برنامه ای تصمیم گیری کنند و همچنین به تماشاگران در بازی ها اجازه می دهد.
    
...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب