Pa. مقامات نگران پست الکترونیکی-در رای گیری موج قوانین جدید می تواند تاخیر نوامبر نتایج انتخابات

J. D. نثر و آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 29, 2020با

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

با Pennsylvania اولیه در آینه و شهرستان و دولت در انتخابات مقامات در حال حاضر تعمق پیشرفت به عنوان یک مقدار بیشتر فرار انتخابات بافندگی فقط یک کمی بیش از چهار ماه دور.

در سراسر کشور وجود دارد مشابه درخواست برای بیشتر از زمانی که در ماه نوامبر می آید -- زمان بیشتری را برای رای دهندگان برای درخواست و دریافت پست الکترونیکی-در آراء و زمان بیشتری را برای استان ها برای شروع قبل از canvassing آراء وقت گیر فرایند به سادگی باز کردن پاکت و سازماندهی آنها.

"ما یک فضای کمی برای انجام این کار است که به ما داده شده است" گفت: Erie County Clerk, Douglas Smith. "این فرایند است که ما بنابراین ما در حال تلاش برای این کار بهترین ما می توانیم."

شمارش پست ها: Pa. لایحه می تواند به 21 روز شروع در پردازش پست الکترونیکی-در برگه های رای

در مورد همان تعداد Erie County ساکنان (29,670) رای شخص را توسط پست الکترونیکی (29,559) گزارش GoErie.com. اسمیت گفت: وجود 14 نفر مشغول به کار در دفتر انتخابات اولیه در روز بیشتر از او تا به حال دیده "و ما هنوز در تلاش برای حرکت به این نکته همراه است."

Erie County مدیره از انتخابات با تصویب قطعنامه درخواست دولت اجازه می دهد تا قبل از canvassing برای شروع در روز شنبه قبل از انتخابات سه روز زودتر از روز انتخابات شروع در حال حاضر مجاز است.

در Bucks County, که در آن وجود دارد 78,000 بازگشت پست الکترونیکی-در آراء کمیسیون ژن DiGirolamo بخشی از نیروی کار بررسی مسائل انتخاباتی و نشان می دهد تغییرات به قانونگذاران ایالتی.

DiGirolamo صرف 25 سال در دولت خانه و گفت: استان ها باید مجاز به شروع به باز کردن پست الکترونیکی-در پاکت حداقل یک هفته قبل از انتخابات و شروع به اسکن اما نه جدول بندی آراء در روز دوشنبه قبل از انتخابات.

"است که می تواند یک راه طولانی به ما اجازه می دهد به یک بسیار خوب تعداد در شب انتخابات در برخی از نقطه" گفت: DiGirolamo.

بایدن بازديد Pa.: بایدن در مورد مذاکرات مغلوب ساختن پیشی جستن 'دوقلو میراث' به عنوان حامیان داد 'Black Lives Matter' خارج

نتایج در حال رفتن به برترین در یک انتخابات عمومی است که می تواند تولید مشارکت "تاریخی نسبت" گفت: DiGirolamo اذعان ترس بیان شده توسط برخی که تاخیر در پنسیلوانیا نتایج می تواند سوخت جنجال شبیه به فلوریدا بدنام botched انتخابات ریاست جمهوری در سال 2000 بود که در نهایت تصمیم توسط دادگاه عالی ایالات متحده.

یک مثال از تمدید تعداد رخ داده در 9 کنگره منطقه که در آن زمان نزدیک به سه هفته برای نهایی کردن نتایج اولیه.

دلیل تاخیر در منطقه بود شبیه به تاخیر در بخش دیگر از دولت آن را در زمان بیش از حد طولانی به تعداد پست الکترونیکی-در برگه های رای.

9 منطقه دهانه یک نوار شرقی پنسیلوانیا از جمله تمام کربن, Columbia, لبنان, Montour و Schuylkill شهرستان ها و بخش هایی از Berks, Luzerne و Northumberland شهرستانهای استان است.

آن را در زمان 20 روز برای نتایج در Berks County آن را به رسمی که دموکرات گری Wegman خواهد چهره جمهوریخواه در کنگره ایالات متحده دن Meuser در انتخابات عمومی ،

زمانی که این شهرستان در انتخابات اتاق خبره نتایج دوشنبه, انتخابات, مدیر دبی Olivieri گفت: پست الکترونیکی-در برگه های رای در زمان "چند روز" به تعداد و کمتر به مردم کمک کرده و با شمارش به دلیل coronavirus.

پست الکترونیکی-در تاخیر

علاوه بر این زمان اضافی برای شهرستان به پردازش پست الکترونیکی-در برگه های رای DiGirolamo گفت: انتخابات آخرین فرصت باید 10 روز تا دو هفته قبل از انتخابات به جای یک هفته اجازه می دهد تا برای رای دهندگان به خود را دریافت برگه های رای.

برخی از رای دهندگان که تا به حال درخواست پست الکترونیکی-در برگه های رای را دریافت نمی کنند و آنها را با اولیه بعد منجر آنها را به هر دو رای نیست و یا بازحمت حرکت کردن به پای صندوق های رای به بازیگران موقت رای گیری. یکی از کسانی که رای دهندگان بود الیزابت Onstwedder 27 ساله ساکن پیتسبورگ.

Onstwedder پاسخ به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه بررسی شرح مشکل پست الکترونیکی-در فرآیند نیاز به یک پنسیلوانیا گواهینامه رانندگی و یک چاپگر و نه از آن او است. او فرستاده و او را رای گیری نرم افزار در آوریل 23, 10 روز قبل از اولیه اما تا به حال نه او را دریافت رای گیری توسط 2 ژوئن.

در نتیجه Onstwedder گفت: او تا به حال برای رای دادن در شخص و مکان سنجی تغییر کرده بود تحت Allegheny County را بگوئید تحکیم طرح است.

"این بود تمام مصیبت فقط برای رای دادن از طریق پست," او گفت: "اما من نمی توانستم رای های ایمیل حتی اگر من می خواستم به. بنابراین من تا به حال برای رای دادن فرد در پایان."

قانونی درمان

پنسیلوانیا, وزیر امور خارجه, کتی Boockvar گفت که در ریاست جمهوری 2016 اولیه وجود دارد فقط 84,000 غیابی بازیگران در مقایسه با حدود 1.5 میلیون پست الکترونیکی-در برگه های رای در این سال برای اولین بار است که هیچ بهانه ای پست الکترونیکی-در رای گیری اجازه داده شد.

"وجود دارد درس های آموخته از به طور ناگهانی پیدا کردن خود را با 17 بار به عنوان بسیاری از پست الکترونیکی-در رای گیری که شما استفاده می شود به," او گفت: هفته گذشته است. "کاملا."

ترین تاثیرگذار تغییر برای همه استان ها خواهد بود به اجازه می دهد قبل از canvassing برای شروع خیلی زودتر از روز انتخابات Boockvar گفت.

"ما دیده ایم که این زمان کافی نیست," او گفت:.

برخی از ایالت ها, او گفت:, اجازه می دهد برای پیش canvassing دو تا سه هفته پیش از انتخابات و "است که حس می کند."

بسیاری از شهرستان دفاتر بسته شد با توجه به COVID-19, تاخیر در توزیع پست الکترونیکی-در برگه های رای گفت: Boockvar. او گفت که او امیدوار ویروس مرتبط با تعطیلی را نمی توان یک عامل را در انتخابات ماه نوامبر.

رای دهندگان او گفت: قادر خواهد بود به درخواست پست الکترونیکی-در برگه های رای در اوایل ژوئیه اگر چه آراء را نمی توان مجموعه تا اواسط ماه اوت و به احتمال زیاد نمی تواند از طریق پست تا چند هفته پس از آن.

هنگامی که آنها خود را دریافت آرای رای دهندگان باید بازگشت آنها را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است Boockvar گفت.

Boockvar گفت: قانون رسیدگی به پست الکترونیکی-در انتخابات مسائل مورد نیاز است و یک قانونگذار به نظر می رسد که در حال حاضر شنیده ام گریه می کند ،

دولت ایالت استیون Santarsiero D-10 Bucks County, گردش یک شرکت حمایت یادداشت در ژوئن 9 به همکاران خود را در مورد لایحه که اجازه می دهد قبل از canvassing برای شروع 21 روز قبل از انتخابات گفت که "استان ها تلاش کرده اند به روند سیل پست الکترونیکی-در برگه های رای."

Boockvar گفت او خوشبین است که قانونی راه حل برای پست الکترونیکی-در رای گیری مسائل را در پیدا کردن پشتیبانی از هر دو طرف.

"وجود دارد هیچ حزبی در مورد تمایل به کمک به شهرستانهای دریافت نتایج همه هر چه زودتر" او گفت:. "هر نامزد در هر رای دهنده هر رسمی می خواهد که و پس از آن است که بیشترین حزبی چیزی که ما احتمالا می تواند انجام دهد."

Columbia Journalism تحقیقات اعطای بودجه گزارش های تحقیقی فروشگاه در دانشگاه کلمبیا پردازش پاسخ به یک نظرسنجی آنلاین از پنسیلوانیا رای دهندگان و ارائه دهندگان نظرات برای این داستان.

J. D. نثر و آب نبات Woodall گزارش ایالات متحده آمریکا امروز شبکه کاپیتول اداره در هریسبورگ. رسیدن به نثر در jprose@timesonline.com. رسیدن به Woodall در cwoodall@gannett.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن