Pa. s craft beer صنعت کمک صرفه جویی در شهرهای کوچک. می توانید آن را ذخیره کنید خود را از همه گیر ضرر ؟

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 11:59 AM EDT 28 مه سال 2020هنگامی که یک صنعت مانند هنر و صنعت آبجو بخش

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

هنگامی که یک صنعت مانند هنر و صنعت آبجو بخش — مترادف با شهر های کوچک اقتصادی و توسعه در پنسیلوانیا — طول می کشد یک ضربه آن را عاقلانه است.

"این رفتن به مضر گفت:" بارت واتسون. "یقین کارخانه های لبنی باید نقش مهمی در تجدید حیات اقتصادی."

واتسون اقتصاددان ارشد برای آبجو انجمن. پنسیلوانیا رتبه دوم را در کشور از نظر هنر و صنعت آبجو تولید شده و دارای 411 کارخانه های لبنی در سطح ایالت پنجم در سراسر کشور با توجه به واتسون.

هنر و صنعت آبجو با خدا ممنوع شده است یکی از پنسیلوانیا سریعترین رشد صنایع و شهرها مانند نیویورک کمک کرده است جرقه تجدید حیات جنبش است.

در سال 2010 Mudhook Brewing Co. باز در نیویورک بازار مرکزی خانه. یک سال بعد مایع قهرمان باز چند بلوک دور. سال گذشته مرکز شهر نیویورک به حال شش کارخانه های لبنی در داخل یک مایل شعاع هر یک از دیگر.

این گروه حتی دو بار در ترکیب این گذشته تقویم سال برای تخصص شهر نیویورک شش آبجو همکاری میان کارخانه های لبنی.

در حال حاضر یک بسته قبل از coronavirus بیماری همه گیر. بقیه در حال مرور قلمرو ناشناخته از جمله تبانی شیر کار می کند که تا به حال به توقف تولید در یک دوم taproom در نزدیکی لیتیتز در لنکستر کانتی.

"این یک توپ دیگر تمام بازی گفت:" صاحب Jared بارنز. "این بیش از حد در اواخر بازی به تغییر هر چیزی."

محل دوم شد و انتظار می رود بخشی از سرگرمی زندگی می کنند محل و باز کردن در اوایل ممکن است. در پی باز کردن تاریخ در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به ماه جولای است.

اجتماعی فاصله نگرانی و تغییرات بالقوه در داخل سالن و محل استقرار آن اضافه شده سطح عدم قطعیت برای بارنز که در حال حاضر عامل نیویورک محل با یک اسکلت خدمه برای pick-up آبجو خدمات.

پتانسیل از دست دادن از سرگرمی زندگی می کنند در لیتیتز محل می تواند ویرانگر بارنز گفت.

"بسیاری از رشد شده است تجربی رستوران [طرف] گفت:" واتسون. "Taprooms شده اند چه کارخانه های لبنی هستند متمرکز و (coronavirus است) ضربه است که بخشی از صنعت سخت ترین."

حمایت جامعه نگه می دارد کارخانه های لبنی در کسب و کار

در نزدیکی Franklin County لبه های خشن دم باز در ماه فوریه چند هفته قبل از همه گیر شروع به خاموش کردن taprooms در همه جا. ایالت shutdown به تعویق افتاد آبجوسازی افتتاح, با توجه به شرکت کیسی Phebus.

آبجوسازی اولیه طرح کسب و کار به عهده گرفت و حدود 90 درصد از درآمد را از محل مصرف و فروش است. بدون ناهار خوری سرویس آبجوسازی تا به حال به محوری را خارج و تحویل.

"ما بسیار خوش شانس جامعه شده است در پشت سر ما گفت:" Phebus. "ما دریافت خواهد شد که 100 درصد به خاطر جامعه و حمایت ما را دریافت کرده ام."

Phebus co-صاحب آبجوسازی با شوهرش. جفت بزرگ در وینزبرو و هر دو می خواستم به بخشی از خیابان اصلی را به خوبی توسعه پروژه چیزی است که آنها هنوز هم بسیار بر این باورند با وجود مشکلات ناشی از این بیماری همه گیر.

"ما می خواستیم به عقب و ما خدا را شکر جامعه بسیج پشت سر ما," او گفت:.

لبنان دره صنعت آبجوسازی برنامه ریزی شده بود برای باز کردن بعد از این سال در داخل تاریخی لبنان آبجوسازی. این ساختمان شده است متروک برای 61 سال اما بسیار مورد نیاز احیای زادگاه کسب و کار قرار داده شده است در برزخ حسن نیت ارائه میدهد از coronavirus.

"ما در حال تجربه تاخیر حرکت رو به جلو در LVCB پروژه با توجه به کسب و کار محلی عامل محدودیت های متصل به طور مستقیم با COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان دولت و مقامات محلی اجازه ما همچنان به جلو حرکت کند با ما کار نوسازی و نصب و راه اندازی آبجوسازی تجهیزات. در این نقطه در زمان دشوار است برای پیش بینی زمانی که ما عملیاتی خواهد شد اما ما هنوز هم برای هدف باز به عموم مدتی در اواخر سال 2020" مالک دیوید کخ گفت: در یک ایمیل.

بزرگ کارخانه های لبنی نیز در مواجهه با سختی ها

در نزدیکی هرشی یکی از هنر و صنعت آبجو قابل توجه ترین نام Tröegs نیز تحمل همان سختی ها. Tröegs در سال 1997 تاسیس شد و تا به حک کردن یک توزیع عملیات است که کشتی ها به 10 متحده در امتداد ساحل شرقی.

این عمل مجاز است Tröegs به پیشنهاد خود و هدایت-تورهای خود را آبجوسازی و و تسهیلات ساخت. تورهای درو حدود 1 ، 000 کاربران ماهانه و taproom فروش را تا حدود 25 درصد از فروش با توجه به بنیانگذاران کریس Trogner.

دادن: Tröegs دم میزبان 3 روز جمع آوری کمک برای کارکنان بهداشتی درمانی در بیمارستان های محلی

"هنوز هم وجود دارد بسیاری از ناشناختهها در گردشگری طرف چه تاثیر در حال رفتن به" Trogner گفت. "فقط از یک مشتری اتصال نقطه نظر آن است که یک بخش بسیار مهمی از کسب و کار ما. و نه داشتن که باز است به یقین مخل."

یکی دیگر از سه ماهه فروش مستقیم به رستوران ها. در یک سقوط کرد از بین بردن آبجوسازی دیدم کسب و کار خود را به نصف کاهش دهد. او انتظار دارد که به از دست دادن بین 300.000 دلار و $500,000 از استفاده نشده بشکه بشکه در نظر گرفته شده برای فروش در رستوران ها و taprooms ایالت که آبجوسازی را به دور از.

مشکل این نیست جدا شده است. با توجه به واتسون برای تخمیر کوچک بزرگ بخشی از تولید خود را که پیش نویس حدود 40 درصد از کارخانه های لبنی است که از طریق رستوران و پیش فروش. با لغو قابل توجه حوادث مانند جنون مارس و باز روز از لیگ اصلی بیس بال وجود دارد هزاران نفر از تبس در سطح ایالت است که استفاده نشده.

هنر و صنعت آبجو در لبنان: لبنان دره صنعت آبجوسازی هدف را هنر و صنعت آبجو غرور و برگشت به مرکز شهر لبنان

Trogner اتحاد چرخد و مستقیم به مصرف کننده فروش با منظقه وانت و را-در-خانه غذا کیت با رسانه های اجتماعی آموزش از رستوران سرآشپز اجرایی. مانند بسیاری از کارخانه های لبنی او در ادامه به نقشه های کوتاه مدت کسب و کار طرح امید دولت و taprooms باز خواهد شد تا هر چه زودتر به جای بعد.

"من فکر می کنم هنر و صنعت تخمیر ویژه مجهز به انتقال درست اما هست که فقط شما می توانید انجام دهید زمانی که شما مدل کسب و کار اصلی ضربه" واتسون گفت.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

مصرف کننده نکته:

  • کمک به میخانه های مورد علاقه خود را و یا رستوران برای زنده ماندن همه گیر shutdown با خرید کارت های هدیه.
  • بررسی رستوران محلی وب سایت و Facebook pages برای دیدن اگر آنها در حال ارائه takeout مواد غذایی و نوشیدنی.
  • کمک به ترویج محلی رستوران ها و بارها در رسانه های اجتماعی و Yelp از.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن