Pa. s برجسته زن جوان صنایع دستی موسیقی در پرینستون برای افراد معلول

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 12:41 PM EDT Jul 7, 2020روزی Arbittier بود فقط ابتدایی سن بچه زمانی که یک م

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

روزی Arbittier بود فقط ابتدایی سن بچه زمانی که یک معلم او را به دور از ناهار مدرسه, جدول کامل از کودکان را با کلمات: "این بچه ها هیچ چیز مانند شما."

یک علامت در بالای جدول گفت: "مهارت های زندگی حمایت" شناسایی آن را به عنوان برای کودکان معلول ذهنی.

آن را فقط یک لحظه در Arbittier جوان زندگی بود اما عمیقی یکی.

او می تواند ببینید که یک بخش ایجاد شده بود بین دانش آموزان و هر کس دیگری و او با آن موافق. لحظه ای که به رهبری او را به کاوش که در طرف دیگر آن بزرگ تقسیم و چگونه برای حذف خط بین افراد با معلولیت های فکری و توسعه (IDD) و بقیه جهان است.

در طول راه او آموخته است اما او نیز واقعا گوش. آنچه که او در بر داشت یک جامعه از IDD افرادی که از نقاط قوت فوق العاده ای است که فراتر از حل یک بخش مشکل است. در میان آنها: همدلی.

در Dallastown منطقه دبیرستان او شروع روزی است, کلاس, پس از برنامه های مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه.

همچنین در حالی که در دبیرستان Arbittier انتخاب شده بود به عنوان برنده برجسته زنان جوان از شهرستان نیویورک و سپس برنده دولت عنوان نقل مکان کرد و به رقابت های ملی. برنامه بورس تحصیلی وزن علمی نقاط قوت آن شرکت کنندگان همراه با استعدادها و مهارت های مصاحبه. استعداد او بود آواز.

به عنوان یک دانش آموز در پرینستون پیوسته دانشگاه بهترین دوستان فصل و در نهایت رئيس جمهور آن شد. بهترین افراد ایجاد دوستی های اشتغال و فرصت های توسعه رهبری و فراگیر زندگی را برای مردم با IDD.

آن را از این فصل است که او در استخدام برخی از هنرمندان برای موسیقی او امیدوار به طور مستقیم.

"بنابراین او فقط به من آمد و گفت:" من می خواهم به انجام یک موسیقی با پرینستون دانش آموزان و IDD جامعه' و ما فقط فکر کردم این ایده شگفت انگیز," جین گفت: Cox پرینستون مدیر برنامه های تئاتر در Lewis مرکز برای هنر.

تئاتر نیست و عمده در دانشگاه بنابراین دانش آموزانی که امیدواریم که برای ایجاد یک عملکرد برای مرحله ارائه ایده های خود را برای تصویب.

از آن نوع موسیقی "بلوم" خواهد بود Arbittier مستقل پایان نامه ارشد در یکی از افراد زیر سن قانونی: موسیقی تئاتر است. یکپارچه به آن پایان نامه است که عمده (یک لقمه): این وودرو ویلسون دانشکده امور عمومی و بین المللی با تمرکز در خدمات اجتماعی.

"من فکر می کنم آن را به ویژه مهم است برای انجام این پروژه به دلیل لوئیس مرکز مذاکرات در مورد فراگیر" گفت: Arbittier, 21. "دین و جنسیت و نژاد و اغلب آنچه که از فکر به عنوان فراگیر. فراگیر تولید با افراد معلول به حال هرگز قبل از انجام در پرینستون. من نمی توانستم فقط نوشتن پایان نامه من پشت کامپیوتر من; من واقعا می خواستم برای انجام کاری فعال باشد."

Arbittier ندارد یک داستان و یا یک تم برای موسیقی; او می خواست که آمده از نوازندگان برخی از انتخاب از طریق بهترین رفقا برنامه و دیگران انتخاب شده از دانشجو بدن. پایان نامه او در نهایت خواهد توسعه از روند تولید نشان می دهد نه محصول نهایی.

کار واقعی خواهد بود در طراحی از تجارب IDD جامعه و به آنها یک صدا در فرایند خلاق است.

"یک موضوع مشترک را شنیده بودم (از نوازندگان): ما بزرگسالان اما ما اغلب دیده می شود به عنوان بزرگسال" Arbittier گفت. زمانی که او شنیده ام آهنگ "شکوفه" نوشته شده توسط کسی که او را ملاقات کرد در حالی که شرکت ملی نهایی از برجسته زنان جوان برنامه او آن را دوست داشت. "این یک ایده آل مناسب است. آن را در مورد شاد بودن و در مورد نشان دادن فردی با استعداد است."

به عنوان 2020 نورد به یک اپیدمی خاموش پرینستون تئاتر تعطیل نیز هست. "بلوم" لغو شد اما با اجرا همراه با دانش آموزان و کارکنان در مرکز هنرهای نمایشی Arbittier کارگردانی یک خانه محدود نسخه از آهنگ "شکوفه."

پایان نامه خود را هر چند هنوز هم به پایان رسید. از طریق غیر معمول روند Arbittier گرد هم آورده IDD و غیر IDD هنرمندان, گلچین داستان زندگی برای آنها نوشت و آن را به اعمال و کارگردانی آنها را به هر قطعه یک دیدگاه اغلب دیده می شود در این مرحله است. برای پرینستون این نوع متنوع ورود - با IDD هنرمندان - برای اولین بار بود کاکس گفت.

"این چنین بود فوق العاده ای انجام است. من تا به حال چندین نفر از دانشجویان در نوشتن به من پس از اولیه COVID خاموش کردن ... و بگو: "حتی اگر روزی خواهد فارغ التحصیل شده اند اگر ما تنها می تواند انجام این کار در سال آینده. آن را معنی دار ترین قسمت از سال" کاکس گفت.

پدر و مادر: از نماز آمد و هدیه ای از دو فرزندخوانده و یک زندگی جدید

تاريخ: زمانی که زنگ برابری در نهایت رنگ برای جنبش حق رای زنان در آمریکا

برای Arbittier این نور افکن است کمی ناراحت کننده باشد. تلاش های اعتباری خود را برای این کار اغلب تبدیل به ستایش برای نوازندگان که با او کار می کرد.

پدر داگ Arbittier گفت که دختر خود طبیعت است.

"او بسیار پرشور در مورد آنچه که او درگیر می شود و در آنچه او می کند اما او نیز بسیار فروتن بیش از حد دانستن که در آن طول می کشد تا یک روستا برای به انجام رساندن این چیزها," او گفت:. او معاون رئيس جمهور از عمل جراحی و انکولوژی خدمات خطوط در WellSpan Health.

داگ و همسرش, لیز دارای سه فرزند دیگر: بانی و یعقوب و جاناتان.

این تابستان, خود, دختر, روزی, خواهد حرکت به آستین تگزاس برای روی لئامت دادن در یک آموزشی راه اندازی. سپس در ماه ژانویه او قصد دارد برای حرکت به شهر نیویورک به کار برای یک شرکت مشاوره ای. در نهایت او می خواهم برای رفتن به مدرسه فارغ التحصیل و در غیر انتفاعی مدیریت, او گفت:.

"من احساس می کنم مثل من بزرگترین هدف این است که برای ایجاد تغییرات سیستماتیک برای افراد معلول," او گفت:. "من امیدوارم که صدای افراد معلول را شامل می شود در یک سوپر گرد روند."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن