Pa. s ژوئن اولیه می بیند افزایش پست الکترونیکی-در برگه های رای. در اینجا چیزی است که رای گیری می تواند مانند نگاه

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 6:01 PM EDT آوریل 4 سال 2020وجود خواهد داشت یک انتخابات در ایالت پنسیلوا

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

وجود خواهد داشت یک انتخابات در ایالت پنسیلوانیا در ماه ژوئن — ظاهرا با نظرسنجی سایت انتخابات کارگران و ماشین های رای گیری در محل به طوری که مردم می توانند رأی گیری در فرد است. چگونه بسیاری از رای دهندگان ممکن است مایل به خطر سفر به, نظر سنجی, در طول یک بیماری همه گیر هر چند ناشناخته باقی مانده است.

با این حال ما نمی دانیم که نزدیک به یک میلیون ساکنان نیوکاسل در حال حاضر اعمال می شود برای پست الکترونیکی-در برگه های رای. این اولین سال رای دهندگان می تواند بازیگران پست الکترونیکی رای گیری بدون نیاز به توجیه و دلیل خود را برای نشان دادن در پای صندوقهای رای و رژیم صهیونیستی است. تام گرگ دلگرم کننده است که این امن ترین راه برای انتخابات coronavirus بیماری همه گیر.

"ما در یک اقدام بی سابقه و رو به عمده بحران بهداشت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری سال" گرگ گفت. "من می خواهم ساکنان نیوکاسل به می دانم که آنها باید گزینه برای نحوه رأی گیری از جمله هر دو رای گیری از طریق پست و رای گیری در فرد است. رای گیری سنگ بنای دموکراسی ما و ساکنان نیوکاسل هنوز هم می تواند رأی دهی در حالی که نگه داشتن خود را امن و سالم است."

بسیاری از کشورها سعی کرده اند به حد فرد در رای گیری به عنوان آنجا که ممکن است بیش از نگرانی از افشای شهروندان به ویروس کشنده اما پنسیلوانیا هنوز هم رفتار در شخص رای گیری در تاریخ 2 ژوئن.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

وزیر امور خارجه کتی Boockvar گفت: ساخت اولیه انتخابات پست الکترونیکی-در تنها نمی توانست ممکن است به عنوان برخی از رای دهندگان با معلولیت قادر به رای دادن از طریق پست و بدون کمک. Boockvar نیز اشاره کرد که وجود دارد نگرانی در حال رشد است که بسیاری از ساکنان نخواهد بود آگاه چگونه برای رای دادن از طریق پست و یا می دانید که برای درخواست رای گیری قبل از روز انتخابات.

"وجود دارد نه به اندازه کافی زمان به اندازه کافی اطمینان از مشارکت در دموکراسی ما با پست الکترونیکی-در رای گیری به تنهایی" او گفت:.

اما با این افزایش پست الکترونیکی-در رای دهندگان می آید یک کل جدید حوزه از چالش های لجستیکی.

"رای دهندگان باید آماده" Boockvar گفت. "100 درصد از شمارش ممکن است انجام شود در روز انتخابات."

انتخابات محلی مدیران سراسر کشور در حال رمزگشایی چگونه با خیال راحت میزبان رای دهندگان برای 2 ژوئن اولیه انتخابات انتخابات — و در نهایت در ماه نوامبر انتخابات — تحت شرایطی نهان توسط کهنه حتی بیشتر در میان آنها است.

استان ها را دریافت بخشی از 13 میلیون دلار در بودجه فدرال اختصاص داده شده به دولت برای رسیدگی اضافی انتخابات هزینه. بسیاری از آنها در تلاش برای اضافه کردن مطابق با اصول بهداشتی و دنده محافظ به لیست طولانی از تجهیزات مورد نیاز به جلو و سالم انتخابات است. پلکسی گلاس یا پلاستیک سپر مانند کسانی که در حال حاضر رایج در مواد غذایی فروشگاه ثبت می تواند ظاهر را در محل رای گیری چک در ایستگاه.

اما عامل حوزه های رأی گیری در طول یک بیماری همه گیر ایجاد مجموعه ای دیگر از چالش های ایمنی به عنوان رای دهندگان باید بررسی سیستم نظرسنجی کتاب و ایستادگی در خطوط.گرگ گفت: ساکنان نیاز به آماده برای تغییر در خود را بگوئید.

در ماه آینده تغییرات توان به تحکیم مکان و Boockvar گفت: مقامات دولتی در حال صحبت کردن با گارد ملی در مورد احتمال استفاده از سپاه پاسداران به خدمت در حوزه های رأی گیری.

چگونه برای به دست آوردن یک پست الکترونیکی-در رای گیری

این مهم است به یاد داشته باشید گرگ تاکید کرد که مهلت در حال نزدیک شدن است. کسانی که مایل به رای دادن در ماه ژوئن اولیه باید ثبت نام, مارس 18 و پست الکترونیکی-در رای گیری درخواست ها با توجه با 5 p. m. مارس 26.

شما می توانید برای درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری یکی از سه روش:

  • پر کردن فرم آنلاین در www.votespa.com اگر شما یک پنسیلوانیا گواهینامه رانندگی و یا PennDOT شماره شناسنامه.
  • دانلود فرم و پستی آن به شهرستان دفتر انتخابات.
  • بازدید از شهرستان دفتر انتخابات برای اعمال در فرد است.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن