Pa. دادگاه عالی تصمیم می گیرید سرنوشت فرماندار فاجعه سفارش

آسوشیتد پرس منتشر شده 4:30 PM EDT Jun 17, 2020HARRISBURG, Pa. (AP) — پنسیلوانیا بالاترین دادگاه در روز چهارشنب

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

HARRISBURG, Pa. (AP) — پنسیلوانیا بالاترین دادگاه در روز چهارشنبه اعطا دموکراتیک فرماندار درخواست و در زمان بیش از یک دعوی قانونی توسط خواهان که می تواند پایان اپیدمی خاموش کردن سفارش.

دادگاه عالی اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد ظ توسط سنا جمهوری خواهان به دنبال اجرای قطعنامه ای که هر دو مجلس تصویب هفته گذشته برای پایان دادن به وضعیت اضطراری فاجعه های اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی است. تام Wolf در آوریل.

این مورد شده است واصل در کشورهای مشترک المنافع دادگاه که در آن جمهوری خواهان نگه داشتن اکثریت کرسی ها اما دموکرات ها باید یک 5-2 لبه در دیوان عالی کشور است.

بیشتر: فوتبال کالج ها و COVID-19: Penn State بازیکنان آماده به برخی از فداکاری'

بیشتر: Penn State می گوید: دانش آموزان در محوطه دانشگاه این سقوط اما در اینجا این است که چگونه همه چیز متفاوت خواهد بود

منظور گفت: قضات خواهد شد تصمیم گیری در این مورد بر اساس براده های که ساخته شده اند و در هر دو دادگاه و که آنها را "آدرس محاسن درخواست نرم افزار در دوره به دلیل."

دادگاه عالی اعلام یک روز پس از کشورهای مشترک المنافع دادگاه برنامه ریزی شده بود دهان استدلال برای ژوئن 29.

جمهوریخواهان اکثریت در هر دو مجلس همراه با چند دموکرات رای به پایان اضطراری فاجعه اعلامیه که منجر به بسته شدن "غیر پایدار زندگی" کسب و کار, ممنوعیت در اجتماعات بزرگ و سفارشات که مردم در خانه بماند.

از طرف اختلاف که آیا قطعنامه قانونگذاری است هر وزن قانونی بدون فرماندار پشتیبانی می کند. دولت کمک های مالی اساسی فرمانداران حق تایید یا وتو همزمان قطعنامه اما خدمات اورژانس قانون شامل یک ماده است که به قوه مقننه قدرت برای پایان دادن به فاجعه سیاسی "در هر زمان."

دولت دفتر دادستان کل است که نشان دهنده گرگ ساخته شده و تشکیل پرونده در هفته گذشته گفت: قوه مقننه جمهوری خواهان در تلاش بودند به "upend مشترک المنافع را به دقت برنامه ریزی شده بازگشایی روند."

رهبران جمهوری خواه مجلس سنا می گویند که نیاز به اقدام جدی برای کاهش میزان عفونت را تصویب کرده و خاموش شدن منظور است و دلیلی آسیب رساندن به دولت از لحاظ اقتصادی. یک سخنگوی جمهوری خواه مجلس سنا گفت: آنها خوشحال بودند که قضات در عمل به سرعت.

گرگ گفت: در بعد از ظهر چهارشنبه که در پنسیلوانیا بازگشایی استراتژی پرداخت. او گفت: دولت می پیوندد مونتانا و هاوایی به عنوان تنها کشور با یک سیر نزولی از COVID-19 موارد برای بیش از 42 روز.

"ما می دانیم که ما در کاهش موارد به دلیل انتخاب های ما به دلیل بیش از نیمی از کشورهای در حال تجربه افزایش COVID-19 موارد به عنوان بازگشایی آغاز می شود" گرگ گفت. "بسیاری از این کشورها در حال تجربه قابل توجهی در مورد افزایش به بازگشایی بیش از حد به زودی و یا بیش از حد. پنسیلوانیا است. ما همچنان متمرکز بر ایجاد توازن میان منافع اقتصادی با سلامت عمومی است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن