Pa. وست پوینت گراد می شود فریاد از رئیس جمهور تهمت بودن No. 1 در کلاس

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 8:18 AM EDT Jul 9, 2020Lindy Mooradian, 22, همواره متعادل علمی و و

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

Lindy Mooradian, 22, همواره متعادل علمی و ورزشی ،

که عمل متعادل در نظر گرفته شد به سطح دیگری هنگامی که او مورد مطالعه در ایالات متحده آکادمی نظامی وست پوینت که از آن او فارغ التحصیل این ماه ژوئن است.

تلاش های او حتی به دست آورده او فریاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در فارغ التحصیلی.

Lindy گفت: وقت خود را در وست پوینت "قطعا استرس زا" به ویژه هنگامی که آن را به دستکاری او 20-به همراه ساعت آموزش به عنوان یک بخش من ورزشکار بودن تمام وقت مهندسی و نیاز به پایبندی به ارتش و رهبری مورد نیاز است.

"من روز شروع می شود در 6:30 و به خوبی به پایان نیمه شب گذشته و من اغلب مورد نیاز و آموزش در تعطیلات آخر هفته. که می پوشد شما را بیش از چهار سال" او گفت:.

به اندازه کافی عجیب, Lindy گفت: COVID-19 همه گیر شد "مثبت و در غیر این صورت تلخ وضعیت است." اگر چه موقعیت خود را به عنوان تیپ علمی افسر تر شد خواستار با آموزش آنلاین خود را پیگیری فصل لغو شد, به او زمان بیشتری برای اختصاص به او دانشگاهیان و خوب بودن.

بیشتر: عکس: جدید آکسفورد پدر و مادر پرتاب حزب برای سال 2020 grads

Lindy که بزرگ شد در هانوفر گفت: او قادر به غلبه بر این استرس و موفقیت با کمک از سیستم پشتیبانی.

"من فکر می کنم بهترین راه من می تواند مقابله با چیزهایی مانند که فقط بسته به مردم در اطراف من بود و من نمی رسیدن به هر یک از آن همه توسط خودم. من به پشتیبانی شبکه و بسیاری از مردم در گوشه ای که مربی به من یا به من کمک کرد تا در طول راه. و من فکر می کنم که پشتیبانی از شبکه است که واقعا دوست دارم آنچه که من رو از طریق غرب نقطه تجربه. این افراد از طریق و از طریق" 2016 جنوب غربی دبیرستان فارغ التحصیل گفت.

سیستم پشتیبانی او شامل پدر و مادر او که هرگز از دست رفته یکی از آهنگ دیدار او پیگیری مربی و مربی جو رید و مربی و مربی سرهنگ سرهنگ ملیسا Eslinger.

"ما البته سعی در حمایت از او در هر راه ... ما آنچه که ما می تواند انجام دهد. وجود ندارد بسیار شما می توانید انجام دهید به عنوان یک پدر و مادر در وست پوینت دیگر نسبت به ارسال آنها به مسائل هنگامی که آنها به آن نیاز دارید. خوشبختانه ما زندگی می کنند به اندازه کافی نزدیک است که اگر او نیاز به دیدن ما می تواند به او گفت:" لیندی مادر, دبورا Mooradian.

بیشتر: نوجوان دست به خودکشی می پیوندد دیگر نیویورک شهرستان, دانش آموزان, دفاع از سلامت روان

Lindy فارغ التحصیل شماره 1 به طور کلی در کلاس خود در سراسر سه رکن: آکادمیک از لحاظ فیزیکی و هم از نظر نظامی. او موفق به دریافت لیسانس علوم در رشته مهندسی مکانیک با مکانیکی زیستی تمرکز.

آکادمیک او همکاری نویسنده منتشر شده خون ویژگی های رئولوژیکی پژوهش مطالعه مکانیک سیالات و جریان خون برای پیش بینی بیماری ها و شرایط. او همچنین در کار تحقیق و پژوهش برای دفاع تهدید کاهش آژانس به عنوان capstone پروژه در سال آخر خود که در آن او و دو دانش آموز دیگر مدل چگونه آلاینده های شیمیایی و بیولوژیکی یا رادیواکتیو را پراکنده در محیط های شهری.

جسمی او را به نام کاپیتان تیم مسیر و تنظیم پرونده در 60 متر با مانع, 100 متر موانع 4x100 متر رله و 4x400 متر رله.

نظامی او انجام خوبی در نظامی دروس علوم و سرآمد در موقعیت های رهبری, که همچنین مدرج.

همه این موفقیت او منجر به پیروزی مارشال بورس که اجازه خواهد داد که او را به کسب دو مدرک کارشناسی ارشد خود را که یکی از آنها او را به تحصیل در دانشگاه کمبریج در انگلستان است. او هم این فرصت را به کارآموز در بیمارستان های ویژه جراحی, جایی که او مورد مطالعه قرار گرفته که عمل جراحی بهترین کار برای چه مفاصل.

"به عنوان یک ورزشکار من واقعا علاقه مند در چگونه بدن انسان حرکت می کند .. آن را سرگرم کننده بود چرا که من در شهر نیویورک به مدت چهار هفته و یک تجربه بزرگ است. به علاوه من انجام شده بود واقعا انجام کار است که منافع من" لیندی گفت.

بیشتر: عکس: جشن سالمندان دبیرستان در نیویورک و شهرستان Adams

دبورا گفت: در وست پوینت دختر او قادر به سعی کنید دوره های مختلف تا زمانی که او در نهایت در بر داشت خود را در طاقچه.

"او تا به حال برخی از آزمون و خطا و من فکر می کنم او با بهره گیری از آنچه که او انجام می دهند در حال حاضر و به دنبال به جلو به آنچه که او را به تحصیل در زمانی که او در انگلستان," او گفت:.

در حالی که او نمی داند که چه Lindy را از طریق در ارتش حرفه ای بودن است که او دارای یک نیروی هوایی پس زمینه, دبورا گفت: او می داند که او دختر "را در هر چه او مجموعه ذهن او را."

Lindy مفتخر است از آنچه که او انجام شده است و خدا را شکر فرصت به او داده شده است از طریق وست پوینت.

"من به دست اورد بسیاری از انعطاف پذیری فقط درک آنچه که محدودیت های من بودند و تا چه حد می توانم به گذشته آن ... و پس از آن من می گویند من به عنوان یک رهبر با اعتماد به نفس بیشتری در توانایی های خود را, و من شروع به توسعه خود من سبک رهبری در حالی که من در وست پوینت که من فکر می کنم به من خدمت می کنند و بعدا در زندگی," او گفت:.

Lindy پدر استفان Mooradian دارای یک نیروی دریایی پس زمینه و برادر او در حال حاضر در نیروی دریایی است.

بیشتر: "فرصتی را برای موفقیت': PA تصویب مشروب مجوز به 2 آینده هانوفر رستوران

ستایش از رئیس جمهور

دستاوردهای او آنقدر چشمگیر است که رئیس جمهور تهمت برجسته آنها را در مراسم فارغ التحصیلی.

"... هیچ یک از مدل ارزش از سرباز محقق کاملا مانند Lindy Mooradian," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "لیندی به دست آورده هر دو بالاترین کلی کلاس ایستاده و بالاترین فیزیکی برنامه نمره او منتشر کرده است تحقیقات علمی در برجسته مجله و مجموعه پنج رکورد جدید در ورزشی آهنگ. Lindy باور نکردنی است."

Lindy گفت که او تا به حال هیچ ایده که رئیس جمهور بود به او تماس بگیرید نام و هنگامی که او آن را شنیده او "دست پاچه در داخل است." به طور کلی او گفت: این واقعا یک راه خوب برای پایان دادن به کالج خود را تجربه و آن را به دوستان و خانواده خود را مفتخر ساخته شده است که او را خوشحال.

"من فقط واقعا برای او خوشحال است که او کردم که به نوعی به رسمیت شناختن بعد از این همه کار سخت او را در وست پوینت, بنابراین من واقعا خوشحال برای او" دبورا گفت.

Lindy گفت: او سپاسگزار قادر به بازگشت به موسسه و نمایندگی آن را در چنین راه مثبت.

"من فکر می کنم انتخاب برای رفتن به وست پوینت بود بهترین تصمیم من تا کنون ساخته شده در زندگی من است. تمام کسانی که تجربه بودند و مانند یک بار در طول عمر تجربه, من نمی خواهد آنها را بدست هر جای دیگری," او گفت:

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن