Pac-12 اعلام کنفرانس-تنها بازی به برنامه ریزی برای سقوط ورزش

در بحبوحه افزایش نگرانی های ایمنی و بهداشت از پردیس جوامع در طول coronavirus همه گیر Pac-12 مدیر عامل گروه اعل

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

در بحبوحه افزایش نگرانی های ایمنی و بهداشت از پردیس جوامع در طول coronavirus همه گیر Pac-12 مدیر عامل گروه اعلام کرد که چندین ورزشی از جمله فوتبال مردان و زنان فوتبال و والیبال زنان خواهد برنامه کنفرانس-بازی فقط برای این سقوط. این گروه همچنین انتخاب برای به تاخیر انداختن شروع اجباری فعالیت های ورزشی تا زمانی که امکان پذیر است برای شروع بازگشت-به-بازی بازی روش.

"سلامت و ایمنی ما دانشجو-ورزشکاران و همه کسانی که متصل به Pac-12 ورزش همچنان به عنوان اولویت شماره یک ما," Pac-12 کمیسر لری اسکات گفت. "ما تصمیم گیری خواهد شد و هدایت علم و اطلاعات و بر روند و شاخص گذشته روز روشن شده است که ما نیاز به ارائه خود را با حداکثر انعطاف پذیری به برنامه و برای به تاخیر انداختن هر حرکت به مرحله بعدی از بازگشت به بازی و فعالیت."

Pac-12 دومین قدرت پنج کنفرانس اعلام کنفرانس-تنها بازی پس از ده بزرگ اعلام کرد تغییرات مشابه به سقوط آن sports schedules پنج شنبه. جزئیات بیشتر در مورد این کنفرانس تنها تغییرات برنامه را در مجموعه ای منتشر خواهد شد توسط Pac-12 ژوئیه 31.

این کنفرانس همچنین تضمین که اگر هر ورزشکار را به شرکت در ورزش خود را برای آینده سال تحصیلی بورس تحصیلی خود را ادامه خواهد داد به افتخار توسط خود دانشگاه مربوطه.

کال دو و میدانی اعلام کرد که بلیط دفتر برنامه ریزی قرار ملاقات با کال طرفداران و دارندگان بلیط فصل در مورد 2020 کال فصل فوتبال بلیط.

اسپنسر Golanka می نویسد: برای خرس بایت. تماس با او را در [email protected]. او را دنبال کنید در توییتر @sgolanka.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن