کنفرانس Pac-12 تمام مسابقات ورزشی را تا سال 2021 لغو کرد

در میان نگرانی های ایمنی COVID-19 و اعتراضات بازیکن، گروه مدیر عامل Pac-12 به اتفاق آرا رای دادند که تمام مساب

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

در میان نگرانی های ایمنی COVID-19 و اعتراضات بازیکن، گروه مدیر عامل Pac-12 به اتفاق آرا رای دادند که تمام مسابقات ورزشی را از طریق پایان سال تقویم ی2020 به تعویق بیندازد.

رئیس دانشگاه اورگان، مایکل اچ شیل در بیانیه ای گفت: «همه رئیس جمهورها و صدراعظم های Pac-12 اهمیت این تصمیم را درک می کنند و ناامیدی ای که برای دانشجویان-ورزشکاران ما، مربیان، کارکنان پشتیبانی و همه هواداران ما ایجاد خواهد کرد» در نهایت، تصمیم ما توسط علم و تعهد عمیق به سلامت و رفاه دانشجویان-ورزشکاران هدایت شد. ما قطعا امیدواریم که Pac-12 قادر به بازگشت به رقابت در سال نو خواهد بود."

Pac-12 دومین کنفرانس قدرت 5 بود که تصمیم گیری پس از ده بزرگ اعلام کرد به تعویق افتادن خود را از ورزش پاییز تنها چند ساعت قبل از. همه دانشجویان و ورزشکاران که توسط این تصمیم تاثیر ادامه خواهد داد تا بورسیه های خود را اعطا شده است، اما تصمیم گیری تا آنجا که اعطای یک سال اضافی واجد شرایط بودن ساخته شده است.

هیئت مدیره Pac-12 دانش آموز ورزشکار بهداشت و رفاه ابتکار عمل دستورالعمل های خود را پس از حکم به روز شده، بیان کرد، "در حال حاضر، در دسترس بودن مکرر، FDA تایید شده، تست دقیق با زمان به نوبه خود سریع در اطراف متفاوت است در هر یک از مکان های موسسه Pac-12."

در یک بحث زوم وبینار در مورد تصمیم گیری، افسر ارشد لری اسکات رسانه ها در حضور اطمینان داد که رقابت های ورزشی متوقف خواهد شد، اما فعالیت های ورزشی مربوط به آماده سازی برای Pac-12 مدارس ادامه خواهد داد. اجرای و تسهیل آن فعالیت ها در دست هر دانشگاه برنامه ورزشی خواهد بود.

رهبری UC Berkeley، صدراعظم کارول مسیح و مدیر دو و میدانی جیم Knowlton، نیز در بیانیه ای به تصمیم Pac-12 پرداخت.

ما در حمایت از تصمیم پک-۱۲ برای به تعویق انداختن ورزش های پاییزی در یک راستا قرار داریم. در حالی که تصمیم گیری دشوار بود، آن را با تعهد مشترک ما به سلامت و رفاه دانش آموزان کال، ورزشکاران، مربیان و کارکنان سازگار است، "بیانیه خوانده شده است. "قلب ما به دانش آموز و ورزشکاران ی که فرصت رقابت در این پاییز را نخواهند داشت، بیرون می رویم."

هنگامی که شرایط بهداشت عمومی بهبود می بخشد، Pac-12 اعلام کرد که بازگشت ورزش های تحت تاثیر پس از ژانویه 1، 2021 در نظر می گرفت.

Spencer Golanka writes for Bear Bytes. تماس با او در [ایمیل محافظت شده]. او را در توییتر در @sgolanka.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب