نقاشی تجلیل York پزشکی قهرمانان را افزایش می دهد پول برای York County مواد غذایی بانک

نظررایان Errickson منتشر شده 3:08 PM EDT آوریل 4 سال 2020بسیاری از ما پیدا کرده اند که مثبت غذای آماده از این

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

نظر

بسیاری از ما پیدا کرده اند که مثبت غذای آماده از این زمان بار است که ما شده ایم در افزایش سطح قدردانی برای برخی از چیزهایی که ما اغلب برای اعطا. سلامت خانواده و دوستان ما قادر به صرف زمان با آنهایی که ما را دوست دارم و نه نیاز به نگرانی در مورد میزان دسترسی ما به مواد غذایی هستند فقط تعداد کمی از چیزهایی که من را برای اعطا بیش از 2 ماه گذشته.

آن را با این فکر که من تصمیم گرفتم من می خواهم برای ایجاد یک جمع آوری کمک برای York County بانک مواد غذایی. به عنوان یک هنرمند محلی ایده من بود به جمع آوری پول توسط مزایده یک نقاشی. بنابراین من ایجاد یک نقاشی به تصویر می کشد برخی از ما محلی 'مقدم' قهرمانان: پرستاران و پزشکان و EMTs همراه با برخی از محلی نیویورک نشانه. من ترویج نقاشی با استفاده از Facebook کسب و کار, صفحه رنگی پوست و خالکوبی. و من تشکیل آگاهی با چند پست در روز منتهی به روز از حراج.

روز حراج مناقصه قرار داده شد در نقاشی. همچنین کمک های مالی ساخته شده بودند از طریق 'اهدای لینک' در Facebook post. ما مطرح شده بیش از $1,100 در 2 ساعت.

من همچنین برنامه ریزی برای ایجاد یک چاپ از نقاشی به قاب و اهدا به یک بیمارستان محلی است. یکی از پیشنهاد دهندگان با من تماس جداگانه از جمع آوری کمک و پرسید: اگر من می توانم در یک نقاشی برای آنها را به کمک به Mt. بیمارستان سینا در بیمارستان که در آن دختر خود را کار کرده است در طول Covid19 فاجعه است.

افتخار میکنم چگونه من خانواده و دوستان و مشتریان ما تو مغازه آمد و با هم در یک چنین یک راه قوی برای جمع آوری پول برای York County بانک مواد غذایی.

رایان Errickson زندگی در نیویورک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن