'پالم اسپرینگز" یک خلاصه, خرابکارانه زمان-حلقه کمدی

درجه: 4.0/5.0 آن را سخت به تصور کنید که به اندازه کافی مواد جدید در زمان-حلقه قضیه به جمع آوری به اندازه کافی

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

آن را سخت به تصور کنید که به اندازه کافی مواد جدید در زمان-حلقه قضیه به جمع آوری به اندازه کافی اصلی کمدی رمانتیک. "روز موش خرمای کوهی امریکا" گذاشته و نه قانع کننده فرمول است که بعد از فیلم شده اند مشتاق به تقلید از ضرب و شتم ضرب و شتم با موفقیت مخلوط: یک خسته نر سرب است و یک روز بد به پایان می رسد که در یک botched دیدار زیبا و مجبور به دوباره سعی کنید تا زمانی که او "از آن درست میشود." با چنین روشن روایت نقشه راه همراه با آن وضعیت تجاری به عنوان اولین مدیر Max Barbakow آن را وسوسه انگیز به رویکرد "پالم اسپرینگز" با یک مقدار سالم از شک و تردید.

اما "پالم اسپرینگز" با اطمینان می اندازد این نقشه راه به باد. نتیجه یک refreshingly original چرخش آشنا داستان استفاده مجدد و بازسازی بیت در سبک خود بسیار سرگرم کننده و شگفت آور متنوع اثر است.

اول آن خروج از نوع کنوانسیون است که در آن جدول زمانی: Nyles (Andy Samberg) شروع می شود این فیلم در حال حاضر با داشتن گیر شده است در حال تکرار روز عروسی برای یک شماره نا مشخص از سال است. او در حال حاضر خود را صرف زمان بی نهایت خراب با مهمان, مهمانی, و انجام فراوان داروهای بدون عواقب داشتن طولانی داده می شود تا در هر گونه تلاش برای فرار و یا حس را از مخمصه خود را. اما زمانی که او به طور تصادفی می کشد افتخار خدمتکار سارا (Cristin Milioti) به حلقه با او دو تبدیل تمایلی همکاران در زمان.

سارا تلاش همه سهام طرح فرار — از زندگی selflessly برای تمام روز برای اقدام به خودکشی در به طور فزاینده ای استادانه درست شده راه — اما Nyles در حال حاضر سعی کردم همه آنها را. "ما هیچ چاره ای جز زندگی می کنند ؟" او توضیح می دهد که در یک نقطه با apathetic جدا unbuckling کمربند ایمنی خود و قرار دادن پیشانی خود را بر روی داشبورد به سارا درایوهای دو نفر از آنها به ترافیک می دوزند. این یک wildly absurdist براندازی زمان-حلقه فرض فعال بزرگ طنز شیمی بین این دو منجر می شود.

هر دو به جشن و پایکوبی پرداختند در گذشته کار خود را در کمدی رمانتیک و هر دو قطعا ارائه برخی از جالب ترین و بیشترین ضرر و اجرای حرفه خود. اما Milioti است به خصوص بسیار عالی است. او به تصویر می کشد سارا با خود مطمئن باشید اطلاعاتی که طراوت تغییر سرعت در زمان-حلقه canon — که در آن بیش از حد بسیاری از زنان منجر می گیرند بیشتر به عنوان طرح مشوق از به عنوان به طور کامل متوجه فعال قهرمانان.

این subversions فعال "پالم اسپرینگز" به بررسی رمان موضوعی قلمرو. در صرف وقت با هم بدون هیچ پایانی در چشم سارا و Nyles هر یک خود را نشان می دهد مربوطه مسائل را با تعهد و افراط و رفتار و صفات تنها بدتر محض عدم به عواقب اقدامات خود را. این نقص آشکار خود را در رابطه خود با یکدیگر را گرفته به دورترین افراط در اغلب مشکوک — و گاهی اوقات کاملا سادیستی — خارجی رفتارها.

یکی از موفق ترین اکتشافات از این نگرانی های اخلاقی می آید در صورت از روی, به تصویر کشیده شده توسط J. K. Simmons. هر چند Nyles قبلا در زمان روی به زمان حلقه در حالی که در مواد مخدر سوخت بندر Roy در حال حاضر گاهی اوقات بازگشت به شکار Nyles برای کینه توز ، در حالی که خبر از این هستند که عمدا و hilariously عنوان فیلم نیز طول می کشد زمان برای ایجاد همدردی Roy که در آینده به طور دائم از او به سرقت برده صرفا در خدمت Nyles' میل به نوشیدن دوستان.

آن را در سورئال تضاد بین فیلم بمب افکن تن و ماهرانه بدبین undertones که "پالم اسپرینگز" می درخشد comedically. این ساخته شده است به خصوص موثر آن لذت زیبایی شناسی بصری خاطره انگیز از شادی و خلاصه سایه. هر چند اغلب سرگردان به absurdist خاک در طرح و کمدی این زیبایی آن را نگه می دارد به طور مداوم لنگر در آن نشاط, عاشقانه, کمدی ارائه شده است. در هر دو پوچ ترین و ترین آن confrontationally وجودی "پالم اسپرینگز" موفق به نگه داشتن آن مرکزی عاشقانه قوس در تمرکز شدید.

همه چیز در نظر گرفته "پالم اسپرینگز" است که بسیار بلند پروازانه تر فیلم از آن نوع برچسب و فرض ممکن است در ابتدا این مفهوم را میرسانند. در واقع به این دلیل است که از آن استادانه آگاهی بیشتر قابل پیش بینی عناصر زمان-حلقه رام-com — ضربان آن و استعارههای آن زیبایی شناسی و تم ها — که آن را قادر به واژگون ساختن انتظارات بنابراین به طور موثر. هر دو به عنوان فوتی و فوری و ابتکاری مستقل کمدی و به عنوان یک وعده کارگردان اولین "پالم اسپرینگز" مطمئن است به اثبات می شود ارزش بازگشت به وقت و زمان دوباره.

زیتون Grimes را پوشش می دهد فیلم. با آنها تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر آنها را در @ogrimes5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن