همه گیر می تواند طلسم مشکل مالی برای کالج ورزشی

Coronavirus همه گیر شده است تحت تاثیر قرار تقریبا هر جنبه ای از زندگی آمریکایی از نظر مالی. همانطور که از اواخ

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر شده است تحت تاثیر قرار تقریبا هر جنبه ای از زندگی آمریکایی از نظر مالی. همانطور که از اواخر ماه مه بیش از 38 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری و اقتصاد ایالات متحده کاهش یافت و به یک رکود اقتصادی در ماه فوریه است. آن را سخت برای پیدا کردن یک صنعت است که نشده است تحت تاثیر این بحران و کالج ورزشی مستثنی هستند.

در مارس 12, NCAA لغو بقیه از آن مسابقات از جمله جنون مارس بسکتبال مسابقات بزرگترین moneymaker. به این دلیل از دست دادن در ماه ژوئن NCAA توزیع خواهد شد تنها $225 میلیون دلار به 600 میلیون دلار آن را به حال بودجه به بخش مدارس. این اعداد نشان می دهد یک نگاه اجمالی از آنچه که می تواند تیره و تار اقتصادی آب و هوا برای کالج, ورزشی برای باقی مانده و پس از همه گیر.

و از دست دادن می تواند فقط آغاز است. به عنوان کشور شروع به باز کردن برخی از ورزشکاران در حال بازگشت به دانشگاه برای شیوه های. برخی از مدارس در حال حاضر آغاز شده و Pac-12 اجازه خواهد داد که داوطلبانه در فرد شیوه های شروع ماه ژوئیه 15. اما coronavirus ثابت کرده بود هر چیزی اما قابل پیش بینی است و یک لیست در حال رشد از مدارس با ورزشکاران که آزمایش مثبت پس از بازگشت به دانشگاه. این یک یادآوری است که حتی اگر با لباس ورزشی در زمان شروع آنها می توان تعطیل در یک لحظه که می توانست به چالش کشیدن عواقب مالی.

کالج, فوتبال, فصل برنامه ریزی شده است برای شروع در کمتر از سه ماه اما اینکه آیا یا نه آن را حتی اتفاق می افتد نامشخص باقی مانده است. لغو این فصل فوتبال را یک بار مالی عمده در بسیاری از بخش های ورزشی و ادارات به دلیل فوتبال درآمد است که اغلب استفاده می شود به صندوق دیگر ورزش ها. برای بسیاری از قدرت عمومی پنج, مدارس حدود 50% از ورزش درآمد حاصل از فوتبال است. برآورد کلی تاثیر بازی نیست یک فصل فوتبال را در مجموع 4 میلیارد دلار در سراسر کالج ها. در کال به طور خاص در حدود 41 درصد از درآمد تولید شده توسط ورزشی در سال گذشته از فوتبال و فروش بلیط ساخته شده تقریبا 23 درصد از این برنامه درآمد. ورزش حرفه ای لیگ را شروع کرده اند به برنامه خود را برمی گرداند به بازی بدون طرفداران و کالج ورزشی برنامه ریزی برای انجام همان, این, از دست دادن بلیط درآمد می تواند به یک موضوع.

اما نه هر مدرسه در ساختار بودجه به نظر می رسد همان است. با توجه به استفانی Shrieve-هاوکینز مدیر دو و میدانی در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو او مدرسه همراه با بسیاری دیگر از بخش دوم مدارس به شدت متکی به شهریه دانشجویی به صندوق های ورزشی بخش. کاهش ثبت نام با توجه به همه گیر از این رو می تواند به علت یک مشکل بودجه برای بسیاری از ورزش در SFSU.

"زمانی که شما در Cal آنها بسته به برخی از درآمد به تولید" Shrieve-هاوکینز گفت. "(ما بودجه) است که بیشتر از شهریه دانشجویی تا زمانی که ثبت نام پایین و کمتر از مردم در حال پرداخت است که هزینه و بودجه ما کاهش می یابد."

این موضوع از شهریه دانشجویی است که بیشتر پیچیده با امکان کنترل از راه دور ترم پاییز که در طی آن دانش آموزان ممکن است قادر به دسترسی به برخی از خدمات هزینه های خود را برای پرداخت.

"بسیاری از دانش آموزان احساس ساختار هزینه باید حداقل کاهش می یابد" Shrieve-هاوکینز گفت. "من فکر می کنم برخی از خانواده ها و دانش آموزان درک کنند که پرداخت برخی از هزینه های است که کمک به حفظ برنامه برای زمانی که آنها بازگشت."

برعکس مدارس است که آیا تکیه بر ورزش درآمد در واقع پتانسیل صرفه جویی در پول در هزینه های سفر و هزینه های دیگر اگر فصل لغو شده است هر چند به طور کلی به کاهش بودجه خود را بسیار به احتمال زیاد است.

بدون در نظر گرفتن ساختار مالی بسیاری از مدارس در حال شروع به فکر می کنم در مورد چگونه برای مقابله با این اثرات مالی — شده اند وجود دارد تغییرات برنامه لغو پایان فصل مسابقات و حتی برنامه های کاهش در پیش بینی آنچه ممکن است در پاییز رخ می دهد. در طول همه گیر نزدیک به 100 کالج برنامه های ورزشی شده اند nixed در تلاش برای صرفه جویی در پول با 19 از آنها بدست آورد من تیم است. علاوه بر این برخی از ورزشی ادارات برقرار استخدام انجماد furloughs و کاهش پرداخت برای مربیان و کارکنان.

در یک بیماری همه گیر, همه چیز نامشخص است. این غیر ممکن است به دانستن آنچه که جهان را مانند نگاه کنید حتی یک ماه از امروز و دانشگاه های بسیاری از تصمیمات را.

"حرکت رو به جلو آن را نمی خواهید برای رفتن به عقب 'عادی' حق دور" Shrieve-هاوکینز گفت. "وجود خواهد داشت یک برنامه ترکیبی و وجود خواهد داشت تغییرات ساخته شده به مطمئن شوید که مردم امن هستند."

راشل Alper می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب