همه گیر اتحاد چپ مسئولان مدرسه مطمئن نیستید چه '20-'21 سال تحصیلی را شبیه

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 7:45 AM EDT 28 مه سال 2020نقاب دانش آموزان و معلمان. ضد عفونی کننده دست

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

نقاب دانش آموزان و معلمان. ضد عفونی کننده دست روی هر میز. کلاس های کوچکتر. مدرسه هر روز دیگر.

آن را بیش از حد به زودی به آنچه اول روز 2020-21 سال تحصیلی شبیه خواهد شد – و اگر هر یک از این اقدامات خواهد بود در محل – اما به عنوان پنسیلوانیا رهبران آماده سازی مدارس برای بازگشایی این سقوط آن را بعید است به مانند هر شروع یک سال تحصیلی دانش آموزان و یا پدر و مادر باید قبل از دیده می شود.

به عنوان زمان سال تحصیلی به مدارس و شروع به نگاه نسبت به روز که دانش آموزان از بازگشت به فیزیکی در کلاس های درس و هر تعداد از راه های آن ممکن است متفاوت باشد.

"ما با داشتن این گفتگوها در حال حاضر گفت:" ناتان برق اجرایی از مدرسه پنسیلوانیا هیئت مدیره انجمن. "و آن را همه جا, اما ما در حال آماده شدن برای هر تعداد از حالات — برنامه های A, B و C."

طرح خواهد بود "عادی" شروع سال تحصیلی برق گفت. شروع در زمان و با بچه ها در ساختمان است. اما حتی است که او گفت: هنوز هم نگاه نمی خواهم هر گونه عادی شروع ما قبل از دیده می شود. این می تواند شامل تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش – برای دانش آموزان و کارکنان.

Plan B خواهد بود برخی از نوع اصلاح و تغییر برنامه است که اجازه می دهد تا به صورت گروه های کوچک تر از دانشجویان در ساختمان. و طرح C ؟ خوب است که بدست کنون است.

'سوالات بیش از پاسخ'

مناطق در حال حاضر به فکر تابستان یادگیری خواهد شد که به احتمال زیاد نیاز به تجویز از راه دور.

و سقوط می آیند دانش آموزان باید کامل ارزیابی به نشانی تا چه حد این بیماری همه گیر از خط خارج شده خود را به آموزش و پرورش است.

"در این سال گروهی از دانش آموزان در سراسر هیئت مدیره باید مورد ارزیابی قرار گیرد برای جایی که آنها ایستاده گفت:" کریس لیلینتهل مدیر ارتباطات در ایالتی پنسیلوانیا انجمن آموزش و پرورش. "مدارس ندارد ماه برای تشکیل کمیته ها و برگزاری جلسات برای تصمیم می گیرید که چگونه یک مدرسه باید انتقال به آموزش از راه دور. برنامه های ساخته شده بودند به سرعت آمد و تست نشده."

کلاس 2020: آنچه در مورد حافظه های فوق فارغ التحصیلی برای York County کلاس 2020?

دانش آموزان می توانند به احتمال زیاد انتظار دو چیز است که ساختمان مدرسه در نهایت بازگشایی: بسیاری از آزمایش های تشخیصی و بسیاری از نقد و بررسی. در حال حاضر مربیان, بدانید, برنامه درسی, برنامه نیاز به تغییر و معلمان خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به روکش کردن اطلاعات به طور معمول تدریس کلاس قبل از.

اولین اولویت است سلامت و ایمنی کارکنان لیلینتهل گفت.

"ما نیاز به کشف کردن آنچه در سیاست نیاز به قرار داده می شود به اطمینان حاصل شود که هیچ یک از ما نیست که این ویروس می آیند به ما مدارس و گسترش" او گفت:.

مدرسه بودجه: متعادل York City School District بودجه می تواند به معنای از دست دادن موقعیت 44

مدارس در سراسر کشور در حال وزن خود را گزینه لیلینتهل گفت. او همراه با برق است که به طور منظم در گفتگو با آموزش و پرورش رهبران از سراسر استان و کشور است.

مدارس نیاز به آمده تا با یک طرح عمل در مورد یک دانش آموز نمایشگاه coronavirus علائم برق گفت. درجه حرارت ممکن است گرفته شده توسط پرستاران مدرسه به دانش آموزان وارد ساختمان یا پدر و مادر ممکن است نیاز به انجام این کار — اینها همه چیزهایی که مدیران در حال فکر کردن در مورد او گفت:.

مناطق با توجه به یک برنامه است که به ارمغان می آورد دانش آموزان به ساختمان در شیفت – یک صبح و یک بعد از ظهر – بنابراین تنها نیمی از بدن دانش آموز است که در یک ساختمان در یک زمان اجازه می دهد برای کلاس کوچکتر اندازه و فاصله فیزیکی بین دانش آموزان است.

یکی دیگر از راه برای نگه داشتن کلاس با اندازه کوچکتر و محدود کردن تعداد دانش آموزان در فضاهایی مانند سالن های غذاخوری می توان به تقسیم دانش آموزان به گروه های است که چرخش از طریق ساختمان ها در روز های مختلف – شاید تنها آمدن به فیزیکی ساختمان مدرسه هر روز دیگر.

بسیاری از ولسوالی ها حداقل با توجه به این احتمال که در سال آینده خواهد شد عبارتند از برخی از نسخه های از راه دور و یادگیری است.

است آموزش الکترونیک در اینجا به ماندن بگیرید ؟

این که آیا آن را فقط برای غنی سازی یا افزایش مهارت یا اگر مدرسه تعطیل است لیلینتهل پیش بینی آموزش الکترونیک است که در اینجا به ماندن بگیرید. و برخی از مدارس در حال بررسی دانش آموزان ، والدین و معلمان در مورد نحوه آموزش الکترونیک رفته, برای کمک به منطقه آماده شده برای استفاده در آینده.

"در کوتاه مدت, آموزش آنلاین ادامه خواهد داد به برخی از نقش" لیلینتهل گفت.

Kendra دنباله سرپرست سبز قلعه متحده, Antrim مدرسه در منطقه فرانکلین شهرستان گفت: منطقه در حال انتظار برای راهنمایی توسط وزارت آموزش و پرورش قبل از تصمیم گیری قطعی.

نیویورک و حومه سرپرست: معلمان در واقع آموزش در طول همه گیر? بله!

عکس: نیویورک شهرستان, فارغ التحصیل ارشد تعجب با بالون تنظیم

اما روشن است superintendents با توجه به چند سوال. در میان آنها ممکن است تنظیمات برای برنامه هزینه های نیروی انسانی, تقویم و روش — همه با هدف نگه داشتن دانش آموزان و کارکنان امن برق گفت.

برق گفت: مدرسه مدیره انجمن در حال تلاش برای خرید بیشتر دستگاه های دیجیتال قبل از 2020-2021 سال تحصیلی شروع می شود بنابراین وجود خواهد داشت به اندازه کافی دستگاه برای هر دانش آموز را در خانه باید به آنها نیاز دارید آنها را در پاییز.

'ایمنی بالا ما نگرانی'

تقریبا همه از این حالات می تواند زندگی را مشکل تر برای معلمان و استادان.

چند شیفت از دانش آموزان می تواند به معنای دیگر روز کاری و یا کوتاه تر از تابستان است.

و حتی در ادامه از راه دور آموزش با چالش هایی برای معلمان مشتاق به در کلاس درس با دانش آموزان خود لیلینتهل گفت.

High school sports: "ما لازم نیست که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده است

زمانی که مدارس سراسر کشور بسته در اواسط ماه مارس آن را تقریبا بدون اطلاع خانواده یا معلمان. وجود دارد کمی زمان برای برنامه ریزی برای انتقال به راه دور و آموزش مجازی و یا به فکر می کنم در مورد آنچه که برای معلمان است.

در حال حاضر لیلینتهل گفت: وجود زمان برای برنامه ریزی برای چگونه به بهترین پیاده سازی کنترل از راه دور یادگیری در یک راه است که قرار نیست یک بار بی در, معلمان, دانش آموزان و یا خانواده او گفت:.

"ایمنی بالا ما نگرانی است. ما شماره یک نگرانی است که مطمئن شوید که هر تصمیم" لیلینتهل گفت: "ما دانشجویان و کارکنان ما آماده هستند و آنها در حال رفتن به امن در آن محیط زیست است."

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن