همه گیر پیشرفت: Santa Barbara County ومیگوید نسبت به باز کردن

نور وجود دارد در covid تونل برای اولین بار در ماه. بخش اول جامعه مبتنی بر تست سایت که اعلام شد در هفته گذشته

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

نور وجود دارد در covid تونل برای اولین بار در ماه.

بخش اول جامعه مبتنی بر تست سایت که اعلام شد در هفته گذشته باز خواهد شد فردا و فرماندار گاوین Newsom اعلام کرد در اوایل امروز که برخی از فروشگاه های خرده فروشی می تواند بازگشایی برای رها کردن و یا انتخاب کنید تا به عنوان اوایل به عنوان جمعه.

"ما هیجان زده است که فردا خواهد بود و ما برای اولین بار بعد از covid تست در جامعه مبتنی بر تست سایت در سانتا ماریا گفت:" دکتر ون فراموش-Reynoso این شهرستان بهداشت عمومی مدیر. "در این زمان تمام 132 قرار ملاقات برای روز اول پر شده اند و بقیه تست برنامه است که به سرعت پر کردن است."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


او گفت: اواخر این هفته دو سایت در حال باز کردن در لامپوک و سانتا باربارا. او تاکید کرد که این تست در دسترس است برای کسانی که بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت در صورتی که بیمه پزشکی و یا اگر آنها بی خانمان هستند. قرار ملاقات می تواند با تماس با 1-800-888-634-1123.

Newsom را بازگشایی اعلام سیگنال های آغاز فاز دو در چهار فاز طرح به طور کامل بازگشایی دولت است. او ذکر شده خاص "امن" انواع کسب و کار خرده فروشی است که می تواند برای باز کردن وانت در هفته های آینده مانند کتاب فروشی, موسیقی, فروشگاه, فروشگاه اسباب بازی و گل. اصلاح reopenings برخی از اولین گام های کودک.

چگونه بازگشایی خواهد شد نگاه در سانتا باربارا شهرستان است هنوز مشخص نیست. Newsom گفت: بیشتر دستورالعمل های دقیق خواهد بود پنجشنبه منتشر شد و وقتی پرسیده شد که در مورد کسب و کارهای محلی مناسب این لایحه سرپرست گرگ هارت و انجام Reynoso در نهایت گفت: آنها می دانم تا Newsom ارائه راهنمایی بیشتر.

برخی از کسب و کار در حال حاضر ارائه یک پیش نمایش به آنچه محدود دهانه ممکن است مانند نگاه. نیک راه آهن موزیک باز شده است برای سه هفته گذشته به دلیل ساز و تعمیر در نظر گرفته شده است ضروری خدمات.

"ما در زمان یک استراحت کوچک تا ما وام کسب و کار کوچک از طریق" گفت: مایک ایوانز که مدیریت سانتا باربارا فروشگاه. "اما تا آنجا که من می دانم هیچ کس اجازه داده شده است بروید."

تنها یک مشتری اجازه داده شده به نیک راه آهن در یک زمان به عنوان فروشگاه کوچک است. حتی با برخی از منظقه خدمات ایوانز گفت: کسب و کار است "وحشتناکی کند."

اما کسب و کار است که در میانهی شب باز هستند و به دلیل هیجان زده کند کسب و کار بهتر است از هیچ در تمام. کتابفروشی یکی از خرده فروشی کسب و کار شناسایی شده توسط فرماندار Newsom به عنوان قادر به باز کردن برای وانت جمعه را ضربه سخت شده توسط بسته شدن در سانتا باربارا.

"ما خواهید بود بسیار خوشحال اگر ما مجاز به بازگشایی در, حتی محدود به راه" گفت: گرگ Feitt مدیر فروشگاه از چاسر کتاب. او گفت: کارکنان شده است پر تلفنی و آنلاین سفارشات برای مشتریان در شش هفته گذشته. "این یک مقدار زیادی از کار است و ما در حال ساخت نزدیک به درآمد ما خواهد بود اگر ما درب باز شد. اما آن را نگه داشتن ما پایدار-ish."

بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg همچنین گزارش 12 جدید COVID-19 موارد امروز فشار این شهرستان را در مجموع به 526. اکثریت قریب به اتفاق — 404 مردم باید به طور کامل بهبود یافتند. همانطور که برای کسانی که هنوز بیمار 65 نقاهت در خانه; 39 نقاهت در بیمارستان, 13 که در یک واحد مراقبت های ویژه; 10 هنوز در حال بررسی اطلاعات و هشت فوت کرده اند.

امروز 12 مورد سه اقامت در سانتا باربارا; یکی ساکن در مناطق unincorporated از Goleta دره و Gaviota; یکی ساکن در ارکوت; و هفت اقامت در سانتا ماریا.

"تعهد ما با هم ساخته شده برای محافظت از خودمان در این شش هفته کار کرده و ما به زودی وارد مرحله بعدی با هم" سرپرست هارت گفت. "این خبر بسیار خوبی فرماندار مشترک امروز نیست و در هر حال تغییر ضروری است هر یک از ما به اشتراک بگذارید در ادامه به انجام کار درست و نگاه کردن به هر یک از دیگر."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب