Paramore را Hayley Williams آزمایش با صدا در آلبوم 'گلبرگ برای زره پوش'

درجه: 4.0/5.0 Hayley Williams همواره frontwoman. 31 ساله خواننده دارای این نوع از قدرت ستاره است که مردم مشروع

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

Hayley Williams همواره frontwoman. 31 ساله خواننده دارای این نوع از قدرت ستاره است که مردم مشروعیت خود را از ابتدایی سال تمام راه را به بزرگسالی مکیف بکشد که coaxes رتبه طرفداران به برش خود را چتری کوتاه و رنگرزی بقیه موهای خود را به رنگ نارنجی است. پس از صرف سال او از سال 2004 به عنوان خواننده از یاد alternative rock لباس Paramore ویلیامز انداخته, تازه, مراسم تحلیف, انفرادی, تالیف در فقط در مورد زمان مناسب.

گلبرگ برای زرهمنتشر شده در مارس 8, اولین رکورد که ویلیامز اعلام کرده است جدا از او تكیه گروه است. در روز تولد او در ماه دسامبر خواننده اشاره کرد در توییتر در یک پروژه به شروع دهه جدید گفت: او می خواست "چیزی است که من قصد دارم به تماس خود من است."

برای اولین بار طعم ویلیامز مدتها در انتظار حرفه ای انفرادی آمد و یک ماه بعد با تک "بجوش و خروش آمدن" آن کاهش یافته و در Jan. 22. این آهنگ به معرفی سوابق تجربی لبه به عنوان آهنگ افتتاحیه بازی با breathy interjections و جایگزین سبک beatboxing. "قرار دادن خود را در گلبرگ برای زره" ویلیامز croons بر روی یک پل که برای تلفن های موبایل قابل مقایسه با سبک Florence + the Machine.

اما حتی اگر این شعر در "Simmer" طرح کلی این آلبوم را با عنوان "گل رز/نیلوفر آبی/بنفش/جنس زنبق و سوسن" طول می کشد خلاق ترین رویکرد در تم گل را همزمان نرمی و خشونت تطهیر است. این آهنگ juxtaposes نثر و شعر گفت: "من خودم پژمرده زن/ کسل کننده در یک اتاق تاریک/ را فراموش کرده و ریشه های من/ در حال حاضر سازمان دیده بان من بلوم." شعر بیرون آمدن یک "من تمایل خود من باغ" انرژی نشان دادن قدرت برابر و لطافت زنانگی از طریق آرام ضرب و شتم و توانمند سازی احساسات.

در طول کل انتشار ویلیامز برجسته هر آهنگ زدنی عناصر با استفاده از آلی صدایی beats به عنوان یک ساختمان زمین برای هارمونی ارکستر, لحظات فراموش نشدنی خواننده. حتی در رشته "آن را به تنهایی ترک" در حال مختصر و مفید اظهارات, کمک به تشدید درام فردی ایجاد ضرب و شتم.

این آلبوم که به سادگی ساخته شده است اما با بهره گیری از جلوه های صوتی نیست معمولا شنیده می شود در موسیقی پاپ متفاوت از ویلیامز' رادیو پسند بازدید به عنوان Paramore را frontwoman. این بی همتا فصل ویلیامز حرفه ای می کشد با هم بسیاری از سبک songstress کامل است در طول سال با شروع این جزیره تحت تاثیر قرار از Paramore را تا سال 2017 آلبوم پس از خندهدرخشان از طریق "اسب مرده" و ایمو emo undertones از ویلیامز' صدای در "تمایل ناگهانی."

اما بسیاری از این رکورد خوانده شده به عنوان ویلیامز نهایی فروپاشی داستان در نهایت آزاد او بیشتر مهیجی احساسات زیر این هنرمند را طلاق از جدید پیدا شکوه گیتاریست چاد گیلبرت. "زمانی که من خداحافظی گفت: من امیدوارم که شما گریه" او آواز می خواند در "اسب مرده" هدایت محکومیت احساسات خود را به موسیقی است. این فقط یک در یک رابطه او آواز می خواند در مورد این. "دوست من" است آتیپیک فروپاشی آهنگ مورد از دوستان که به شما می شود از طریق غم در یک قطعه.

اکثر این آهنگ ها در ضبط صدا مانند آنها متعلق به هم اما چند را انتخاب کنید صدای نسبتا بیشتر شبیه به موسیقی متن فیلم از '80s, تمرین, تصویری از یک Hayley Williams آلبوم یعنی "هنوز" و "شکر بر روی لبه." در حالی که این آلبوم حفظ به طور کلی منسجم صدای این Madonna-esque ادای احترام صدا می ایستد بیشتر کاملا از دیگر آهنگ ها با آن سرعت سریع تر و پر زرق و برق تر باند انرژی است.

ژانرهای ویلیامز با آزمایش بر روی این آلبوم جاز دیسکو و سردستهزنان خواننده اپرا خانه به نام این, جدیدترین اضافات به ویلیامز' کارنامه — مدیریت به گرد هم می آیند و تعریف ویلیامز جدید, تک صدا. اگر چه این آلبوم ممکن است درخواست تجدید نظر به بیشتر alternative rock-تکیه طرفداران Paramore, گلبرگ برای زره معرفی و سیمان جدید در کنار پاپ پانک آیکون.

گلبرگ برای زره نیست تخفیف ویلیامز موقعیت به عنوان یک frontwoman — به جای این آلبوم تعریف آن است. ویلیامز نیست فقط frontwoman از یک گروه و یا یک fandom; اگر وجود دارد هر چیزی را به او ثابت آن است که او قطعا نیاز نیست هر کس دیگری به خود frontwoman.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب