Patricio گوزمن و "Cordillera رویاها" می پردازد ادای احترام به شیلی mountainscape

"این Cordillera رویاها" یک فیلم است که در هنگامی که هر دو عمیقا شخصی و ملی مرتبط است. این مستند به عنوان قسط ن

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

"این Cordillera رویاها" یک فیلم است که در هنگامی که هر دو عمیقا شخصی و ملی مرتبط است. این مستند به عنوان قسط نهایی از فیلمساز Patricio گوزمن سه گانه را در مورد بومی شیلی ایجاد شده پس از بازگشت به کشور پس تبعید. "این Cordillera رویاها" با تمرکز بر mountainscape یا cordillera از آند و راه آن نهفته است و تعریف زندگی در مناطق اطراف آن.

گوزمن با استفاده از دامنه کوه به در نظر گرفتن اثرات 1973 کودتای نظامی بررسی شیلی چشم انداز در همه عظمت آن. با مصاحبه از Javiera Parra, پابلو Salas و دیگران "به Cordillera رویاها" تساوی از تجارب هنرمندان دیگر از منطقه که در حال مبارزه با همان پرسش از هویت و میراث. به عنوان فیلم پیشرفت کوه شروع به موضع به صورت خیلی بیشتر از حفاظت به انزوا از سیاست به فرهنگ از مرزهای آرژانتین به کودتای آگوستو پینوشه. به نام "مستند مقاله" توسط برخی از این فیلم در زمان خانه جایزه بهترین فیلم مستند در جشنواره فیلم کن در این سال و علائم گوزمن را با موفقیت چشمگیر در اواخر خود را حرفه ای.

با وجود سنگین موضوع گوزمن تبدیل به یک پیام از امید در لحظات پایانی فیلم است. "این Cordillera رویاها" گواهى به گذشته در حالی که همیشه نسبت به آینده به دنبال آن فراهم می کند جدید تاریخ نگاری برای کسانی که به دنبال درک و به یاد داشته باشید رنج از گذشته در جهت به آنها را تکرار کنید.

تماس با کیت Tinney در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @katetinney.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن