پنجه و اجاره خانه بمانند برای همیشه لطفا برای: دلایل که چرا ما سگ عشق قرنطینه

همانطور که ما وارد یک ماه دیگر از پناهگاه در محل دو چیز در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن: برخی از مردمی

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

همانطور که ما وارد یک ماه دیگر از پناهگاه در محل دو چیز در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن: برخی از مردمی کاملا آن را دوست دارم در حالی که برخی می رویم کمی دیوانه در خانه. اما یک چیز وجود دارد که برخی از این شروع — حیوانات خانگی ما با داشتن یک انفجار! من مطمئن هستم که می دانید سگ من است. در حالی که بسیاری از ما نمی توانید صبر کنید تا در نهایت به پرسه زدن رایگان, دوباره, حیوانات خانگی ما احتمالا امیدوار قرنطینه هرگز به پایان می رسد. در حال حاضر که خانواده خود را در خانه هستند 24/7, ما نوزادان نمی تواند شادتر با این همه نوظهور وقت با کیفیت با هم. پس به افتخار ما خزدار دوستان در اینجا یک زن و شوهر از دلایل چرا آنها را قرنطینه شماره 1 طرفداران.

آنها همیشه شرکت

قبل از قرنطینه زندگی می تواند یک بیت تنهایی برای ما خز نوزادان به ویژه هنگامی که ما همه در محل کار و مدرسه. البته برخی از آنها تا به حال دیگر خز خواهر و برادر به نگه داشتن آنها شرکت ندارد اما همان. با کل خانواده در حال حاضر وجود دارد هرگز یک لحظه تنهایی — و این چیزی است که آنها دوست دارند بهترین! این که آیا شما در حال تماشای تلویزیون و خوردن شام مطالعه برای امتحانات و یا حتی گرفتن یک دوش آنها همیشه وجود دارد. هر کجا که شما بروید آنها با خوشحالی دنبال کنید, کاملا مطالب را به سادگی کنار شما خواهد بود.

هرگز پایان دادن به حلقه پاک

قبلا شکم پاک بودند لوکس محدود به بعد از ظهر زمانی که انسان به خانه بازگشت و از روز خود را مشغول. در حال حاضر آنها به عنوان مشترک به عنوان می تواند باشد! با همه صاحبان حیوان خانگی در خانه گرفتن همه حیوانات خانگی و نوازش در جهان شده است هرگز به آسان است. صرفا سرگردان در اطراف خانه و nudging همه دست در نزد ما خزدار دوستان در حال حاضر عرضه نامحدود حلقه پاک در تمام طول روز هر روز — ah های بهشت!

پیاده روی روزانه

قبل از قرنطینه بسیاری از ما اغلب بیش از حد شلوغ به راه رفتن سگ ما هر روز است. در حال حاضر که ما ورزشگاه بسته شده و شیوه های ورزشی هستند لغو شده ایم رفتن در پیاده روی به فعال باقی بماند. خوشبختانه برای حیوانات خانگی ما این شامل آنها! به جای حلق آویز کردن در خانه در تمام طول روز آنها را وادار به صرف زمان بیشتری را کاوش محله. ما خوشحال به دریافت ما ورزش, و سگ های ما در حال هیجان زده می شود با مردم خود را — آن را یک پیروزی برای همه.

تنقلات در طول روز

آیا کسی می گویند قرنطینه هوس? قرنطینه افزایش یافته است و هر دو خود ما و حیوانات خانگی ما را هوس تنقلات! این که آیا شما بازی شیر یا خط خود را از شر pup عجیب و غریب چیز عالی در اینجا وجود دارد در وعده های غذایی و یا شما تصمیم به آنها آموزش یک ترفند جدید در اوقات فراغت خود تنقلات در تامین کوتاه مدت. ما سگ ها با خوشحالی خوردن دور.

به سادگی اظهار داشت: قرنطینه تبدیل به بهشت روی زمین برای حیوانات خانگی ما. وجود حلقه پاک به حال میان وعده خورده شود و پیاده روی به در رفتن! اگر چه آن ممکن است احساس مانند ما انسان ها رو کوتاه پایان قرنطینه چوب, عشق هر دو راه می رود. که آیا آنها در حال ساخت ما میخندند نگه داشتن ما را از احساس تنهایی و یا خوردن ما تنقلات با ما, حیوانات خانگی ما همیشه با ما طرف است. این دوره طولانی از پناهگاه در محل ممکن است رانندگی ما کمی هم بزنید اما یک چیز وجود دارد که ما با اطمینان می دانیم: داشتن خزدار ما اصحاب باعث می شود آن را بی نهایت بهتر است. و آنها امیدوارند آن را هرگز به پایان می رسد.

تماس با Kristie Lin در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن