تظاهرات مسالمت آمیز خواستار عدالت برای جورج فلوید تساوی یک جمعیت در مرکز شهر چمبرسبورگ

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 6:57 PM EDT Jun 1, 2020اعتراض و خواستار عدالت برای جورج فلوید باقی

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

اعتراض و خواستار عدالت برای جورج فلوید باقی مانده مسالمت آمیز بعد از ظهر دوشنبه در مرکز شهر چمبرسبورگ.

بیش از 75 نفر در میدان جمع آوری با علائم و گفتند "نه عدالت بدون صلح" سیاه و سفید "زندگی ماده" "پایان نژاد پرستی در حال حاضر" و بیشتر.

به عنوان رانندگان از طریق میدان honks از تایید نشان داد جامعه اضافی پشتیبانی می کند.

Kayla آبی از چمبرسبورگ کمک سازماندهی روز دوشنبه در جمع. او گفت که او می خواست برای نشان دادن حمایت کودکان.

"بچه ها من برد و من نمی خواهم بچه های من در حال رشد داشتن ترس از پلیس," او گفت:. "این خشونت پلیس. ما می خواهیم عدالت برای جورج فلوید. ما می خواهیم تمام افسران (در مینیاپولیس) نه فقط یکی از آنها تحت پیگرد قانونی قرار. ما می خواهیم افسران به ما در درمان با احترام و به عنوان ما باید برای درمان آنها."

بیشتر: جورج فلوید در اعتراض به زنده به روز رسانی: مرگ حکومت قتل; فلوید برادر پنجه نرم می کند برای صلح; تهمت تماس فرمانداران 'ضعیف'

چمبرسبورگ رئیس پلیس ران Camacho نظارت تظاهرات در میدان.

"اول از همه ما در چمبرسبورگ اداره پلیس نمی پوشی آنچه اتفاق افتاده در مینیاپولیس," او گفت:. "آموزش شده است در اطراف برای سال های بسیاری در اشاره به چگونه با خیال راحت به دستگیری کسی. قرار دادن زانو در گردن شده است که در هیچ یک برای سال های بسیاری ،

ماموران نظارت بر جمع آوری دست از آب بطری برای کسانی که در برگزاری علائم. کاماچو گفت: خود وزارت است و انجام کارهای درست است.

"ما در حال سرمایه گذاری در آموزش و مطمئن شوید که افسران ما می دانیم که چگونه به د تشدید می دانم زمانی که به استفاده از تاکتیک های دفاعی مناسب," او گفت:. "سپس شخص دیگری در سراسر کشور می کند چیزی شبیه به این و مرگ غم انگیز نتایج. این دردناک است چون ما همه رنگ با همان قلم مو. ما اینجا هستیم زیرا مردم اینجا در چمبرسبورگ مسالمت آمیز آنها حق اعتراض به ما در اینجا برای حمایت از آنها در حق خود را برای محافظت از خود."

به عنوان بعد از ظهر عینک بیشتر معترضان صف پیاده رو با همسر نشانه پیوستن به در در شعارهای "می گویند نام او جورج فلوید."

Andrea Piña-Contreras از چمبرسبورگ می خواستم برای نشان دادن همبستگی بین سفیدپوستان و سیاه جوامع است.

بیشتر: معاینات پزشکی و خانواده-سفارش کالبد شکافی موافقت: جورج فلوید مرگ شد, قتل

"من فقط می خواستم به صحبت کردن برای جامعه لاتین," او گفت:. "من فکر می کنم این مهم است که ما همه در این با هم. احمقانه است که جهان را به طوری از هم جدا شوند. این دیوانه است."

جمعیت پر شده بود با افراد جوان پرشور را به تفاوت.

نیکی Wilkerson از چمبرسبورگ آورده چهار فرزند جوان با او به اعتراض.

"آنها باید به رشد در این جهان" او گفت:. "اگر ما در حال رفتن به تغییر ما باید شروع به آموزش فرزندان ما در مورد چگونگی دیدن افراد گذشته خود را از رنگ پوست و درمان مردم به طور مساوی. ما نمی توانیم در حفظ و آموزش فرزندان ما بگو: من هیچ رنگ,' هنگامی که ما فراموش دیدن رنگ. بچه ها فقط نگاه عمیق تر و آنها را به آنچه در قلب است."

چهار تا از بچه ها اطراف او برگزاری علائم خود را بهترین دوستان Wilkerson گفت.

"آنها همیشه با هم," او گفت:. "اگر یک بچه است که درد و رنج آن را آموزش دهد و آنها را به ایستادگی کردن برای هر یک از دیگر در حالی که آنها هنوز جوان هستند."

آبی تکرار این ایده از رفاقت.

"این مسابقه," او گفت:. "ما یکی است."

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن