هلو لطفا: 20 راه مختلف برای ap-هلو-iate این میوه تابستان

جولای دارای جایگاه ویژه ای در بسیاری از قلب ما. برای برخی از, آن را به معنی خوردن بستنی با پاینت در جشن ملی بس

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

جولای دارای جایگاه ویژه ای در بسیاری از قلب ما. برای برخی از, آن را به معنی خوردن بستنی با پاینت در جشن ملی بستنی در ماه است. به دیگران به این معنی که با بهره گیری از گرمای تابستان در فرم در حال اجرا گشت و گذار و پیاده روی. اما شاید مهمتر از ماه جولای به معنی برداشت از یک به خصوص ترد و آبدار و خوشمزه شیرین میوه: هلو!

هفته گذشته یکی از دوستانم لطف استعداد خانواده من یک جعبه سفید هلو تازه از حیاط خلوت خود را سختکوش درخت هلو. با ده ها تن بر ده ها تن از خوشبو و لذت بخش میوه و ما در هلو بهشت! اما با بسیاری از هلو, من شروع به تعجب آنچه که ما می تواند انجام دهد با همه آنها — به غیر از خوردن آنها توسط تعداد انگشت شماری ، که در اینجا 20 راه مختلف است که یکی می تواند لذت بردن از این میوه تابستان.

نوشیدنی

روشن کردن lemonades و چای سرد را امتحان کنید یا ساخت هلو شیر! برای توت فرنگی, شیر, عاشقان روند پخت و پز مشابه است.

1. لیموناد هلو

2. هلو چای سرد

3. هلو شیر

منجمد

این که آیا شما گیاهخوار و یا عدم تحمل لاکتوز هلو لذت می برد می تواند در تمام فرم های منجمد — به بستنی و ماست یخ زده یا حتی شربت. بهتر است یخ یک دسته ای از این میوه شگفت انگیز برای اضافه کردن به مخلوط خود بعد از آن.

4. هلو بستنی

5. هلو منجمد ماست

6. شربت هلو

7. منجمد هلو

پخته

همه کاره و قابل انعطاف محصولات پخته هستند یک راه عالی برای استفاده از همه کسانی که اضافه میوه ها. اگر شما احساس فوق العاده خلاصه سعی کنید مسدود است وگان هلو و زغال اخته فرو ریختن دستور العمل!

8. کیک هلو

9. هلو نان

10. هلو و کرم میله

11. هلو macarons

12. هلو پینه دوز

13. پای هلو

14. هلو کیک پنیر

غذا

شروع به ناهار خود را با یک زبانه دار هلو سالاد. و یا تحت تاثیر قرار دادن خانواده خود را با شلاق تا برخی از کبابی هلو صدر با دارچین و شکر. اگر شما یک عاشق سالسا, تبدیل همه چیز و گرمسیری هلو و انبه سالسا.

15. هلو سالسا

16. شیرین و خوش طعم هلو سالاد

17. کبابی هلو با دارچین و شکر

حفظ

و در نهایت اگر می خواهید یک صدا و خوشمزه راه برای اطمینان طولانی مدت هلو مصرف آنها را حفظ کند! جالب و شیرین هلو جم است که علاوه بر کامل به ماست و شگفت انگیز بر روی نان تست است. اگر شما احساس بلند پروازانه سعی کنید برای خشک کردن و یا حتی ترشی خود را هلو.

18. هلو جم

19. ترشی هلو

20. خشک شده هلو

آبدار و شیرین و بسته بندی شده با طعم هلو یکی از بهترین نشانه از تابستان است. این که آیا شما آنها را دوست دارم شیرین و یا مورد پسند پخته به کیک یا پختند و به جام جم امکانات برای حداکثر هلو رضایت بی پایان هستند. و در حالی که همه من هلو ناپدید شد قبل از من می تواند سعی کنید هر یک از این creations, هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از هلو فصل به پایان می رسد.

تماس با Kristie Lin در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب