پن استیت تایید اولین ورزشکار برای تست مثبت برای COVID-19

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 5:24 PM EDT Jul 23, 2020Penn State خود را تایید کرده است اولین مثبت CO

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

Penn State خود را تایید کرده است اولین مثبت COVID-19 نتیجه آزمون میان آن دانشجو-ورزشکاران است.

این می آید پس از اولین 178 coronavirus نتایج آزمون منفی بودند در میان کسانی دانشجو-ورزشکاران که گزارش شده اند به دانشگاه با توجه به دانشگاه گزارش هفته گذشته است.

این دانشگاه به فاش کردن هویت یا ورزش دانش آموز-ورزشکار که تست مثبت است.

"سلامت و ایمنی ما دانشجو-ورزشکاران و مربیان و کارکنان و جامعه گسترده تر هستند از اهمیت زیادی برخوردار" پن مقامات دولتی ارائه شده در آزادی مطبوعات.

"به عنوان بخشی از پروتکل های تاسیس در بازگشت به دانشگاه, طرح های ایالتی پن دو و میدانی کارکنان پزشکی و مشاوره با دانشگاه های محلی و ملی مسئولان و دستورالعمل های افراد با تست مثبت شده اند قرار داده و به انزوا برای 14 روز خواهد بود و مجددا در آن نقطه است."

Penn State است تماس با ما-ردیابی روش در محل شناسایی کسانی که ممکن است در معرض دانشجویی که تست مثبت است. کسانی که مشخص شده در این فرایند را قرنطینه می شود.

در ضمن, Penn State football آغاز رسمی جلسات تیم و "پیاده روی را از طریق" تمرینات روز جمعه به عنوان بخشی از ورزش بازگشت تدریجی. مربیان و بازیکنان در نهایت می تواند صرف تا 20 ساعت در هفته هم هر چند هیچ عمل تماس یا ضربه مجاز است تا زمانی که اردوگاه های آموزشی در آگوست آغاز می شود. 7.

"من اعتماد به کادر پزشکی در اینجا من اعتماد کارکنان مربیگری" linebacker الیس بروکس گفت: در طول یک شنبه ویدئو کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای کمک به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض ما همه ما با ماسک در تمرینات ماسک در جلسات و انجام جلسات آنلاین.

"همه من می توانید انجام دهید این است که واقعا تمرکز بر روی خودم و همچنان امن و عمل اجتماعی فاصله هر زمان که من هستم."

Penn State ورزشی بعدی COVID-19 تست به روز رسانی برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 29.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن