Penn State football, متوحش کننده, طرح دعوی در دادگاه متهم به انتقال

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 3:59 PM EDT Jun 1, 2020Penn State دفاعی مقابله با Damion باربر بود که

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

Penn State دفاعی مقابله با Damion باربر بود که در مرکز یک متوحش کننده, طرح دعوی در دادگاه در اوایل سال جاری اعلام کرده است که او را انتقال.

در هریسبورگ بالا محصول بالا بوده و در پتانسیل اما دیدم فقط محدود به زمان پشتیبان گیری در این زمینه خود را از طریق سه سال به عنوان یک Nittany Lion.

او اعلام کرد که حرکت خود را در رسانه های اجتماعی شنبه.

6-پا-3, 290 پوند lineman گفت: در توییتر نوشته است که هر چند آن را از رویای دوران کودکی خود را به بازی در پن استیت, بهتر است برای آینده خود به دنبال فوتبال در مقصد دیگری. او تشکر کرد سر مربی جیمز فرانکلین و کارکنان خود را برای دادن به او خود فرصت است.

او گفت: او را وارد NCAA انتقال پورتال, اما فاش نمی کند ممکن است مقصد.

هر چند فرانکلین تبلیغ فوتبال خود را سود و بالقوه در تابستان گذشته باربر به حالت تعلیق در آمد برای فصل بازکن برای نامعلومی تخلف از قوانین و دیدم زمان کمی پس از.

بیشتر: از پن استیت پدر به پسر: 'این (نژادی) پیام تغییر نکرده ...'

در ماه ژانویه او درگیر شد در یک شهوت پرست دعوی در دادگاه واصل سابق Nittany Lion اشعیا Humphries که متهم باربر و دیگر Nittany Lions برای متوحش کننده جنسی و اذیت و آزار او. Humphries در زمینه کت و شلوار در برابر آرایشگر, Franklin و پن استیت.

کت و شلوار نیز به نام پن استیت linebackers میکا پارسونز و جسی Luketa به عنوان متهمان.

در آن زمان مسئولان دانشگاه بلافاصله گزارش داد که آنها و مرکز شهرستان دفتر دادستان منطقه بررسی این موضوع و متوجه شد که هیچ اتهام باید زمینه.

در آوریل آرایشگر ثبت خود را کت و شلوار در میانه ایالات متحده دادگاه منطقه انکار اتهامات عنوان شده علیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب