Penn State رهبران خلاق برای زنده ماندن و رشد بدون فوتبال

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 2:46 PM EDT مارس 13 سال 2020دو Penn State بزرگترین رهبران آنها باید مج

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

دو Penn State بزرگترین رهبران آنها باید مجموعه ای استاندارد در طول این فوتبال غیر معمول بار.

بنابراین آنها بر روی یکدیگر و انجام-آن-خود-آموزش دستگاه های مانند "لجن میله های زندان" و کیسه های سنگین به در شکل باقی بماند برای هر زمان که آنها می توانید تمرین و بازی دوباره.

میشل Menet و سیب زمینی سرخ کرده در حال سالمندان که تصمیم گرفتند برای پنجمین سال از واجد شرایط بودن به جای ترک برای ماه آوریل پیش نویس NFL. آنها نه تنها با تجربه ترین قطعه در یک رشد خط حمله آنها دو انجام نگرفته رهبران در کل تیم است.

آنها ادعا می کنند آنها نمی تضعیف کمی از لحاظ جسمی در حالی که آموزش در خانه در دو ماه گذشته — بدون کمک هم تیمی های دست در قدرت و تهویه مربیان و نخبگان تجهیزات.

Menet یک مرکز گفت: او با این نسخهها کار در عمویش زیرزمین با مجموعه ای از وزن و ماشین آلات. او را قرض گرفته کتری زنگ گروههای مقاومت و مسدود کردن سورتمه از پسر عموی خود را.

او نیز شده است با استفاده از "لجن نوار" 6-پا قطعه ای از لوله های پی وی سی او پر از نیمه راه با آب و دربسته در محیط. انجام تمرینات با حرکت ناپایدار لوله نیروهای تمرکز بر تعادل و کمک می کند تا ساخت قدرت هسته ای.

Menet گفت: او فکر کردم از سیب زمینی سرخ کرده است که کار کردن با دستگاه را برای سال.

گفت: هر دو آنها نیز صرف ساعت هر روز تپش بوکس کیسه های سنگین خود را برای بهبود مسدود کردن "پانچ" و زبردستی و مهارت.

آنها توضیح داد که در طول یک شنبه تماس تصویری چگونه آنها انجام آنچه آنها می توانند برای آماده شدن برای نهایی کالج فصل است که هنوز هم در شک و تردید به دلیل بی امان جدید کروناویروس. آماده سازی منجر به آنچه انتظار دارد به Penn State را با استعداد ترین و عمیق ترین خط حمله در سال است.

هر دو رهبران تیم گفت: آنها بر این باورند پن استیت در شکل بهتر از بسیاری در طول این زمان نامشخص است.

"یکی از بزرگترین ارزش های تیم ما در حال حاضر میزان پاسخگویی از بالا به پایین. که واقعا نیروی محرکه اصلی بدون کسی واقعا نیاز به می گویند هر چیزی" Menet گفت.

"من می دانم که برای o-خط من و سیب زمینی سرخ کرده بزرگ شده اند مطمئن شوید که ما در حال برقراری ارتباط با هر کس و گرفتن پاسخ سوالات خود و همه کار می کند."

سیب زمینی سرخ کرده توصیف مشابه تمرینات او را در زیرزمین بدنسازی پدر خود ساخته شده است, مشخص شده توسط یک قدرت رک و خانه بکشید تا نوار. او گفت: دیگر تیمی را ساخته اند چمباتمه زدن میله های از تنه درخت و استفاده از لاستیک ماشین در پایان وزن میله های زندان.

سیب زمینی سرخ کرده, چند سال استارت در مقابله با گفت: او خود را برای نهایی کالج فصل در بخشی خود را برای بهبود عبور حفاظت.

این همه آغاز می شود و به پایان می رسد آنها گفت: با خود را درون درایو به بهبود است. این یک فرایند کمک "اختیاری" تمرین دستورالعمل تغذیه و مراقبت "بسته" ارائه شده توسط Penn State football کارکنان.

"هر روز من فقط سنگ زنی, مشت زدن است که (کیسه های سنگین) با قوی باسن و نه تکیه در آن وجود دارد اما گرفتن 100 تکرار در آن چیزی که یک روز وضعیت خوب و خوب روش" سیب زمینی سرخ کرده, گفت:. "من فکر می کنم آن را به پرداخت یک بار ما به عقب بر گردیم در آن است."

گفت: Menet: "من واقعا فکر نمی کنم من قلم ضرب و شتم تا آنجا که به تمرینات برود."

هر دو گفتند که نگران نباشید در مورد امکانات یک تاخیر منتقل شده و یا لغو نجومی — که آنها ممکن است در حال حاضر بازی نهایی خود را در کالج بازی. آنها تصریح کرد که چگونه آنها می توانند تنها تمرکز بر آنچه آنها را کنترل کنید.

"در پایان روز, ما فقط می خواهم به بازی فوتبال" Menet گفت: "و ما فقط نوع انتظار برای کسی که برای ما خوب به انجام این کار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن