Penn State می گوید: دانش آموزان در محوطه دانشگاه این سقوط اما در اینجا این است که چگونه همه چیز متفاوت خواهد بود

سام Ruland York Daily Recordانتشار: 10:11 AM EDT Jun 15, 2020با تابستان در جریان کالج ها و دانشگاه ها در اطراف

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

با تابستان در جریان کالج ها و دانشگاه ها در اطراف پنسیلوانیا به دنبال به ترم پاییز.

پردیس رهبران برنامه ریزی شده است برای هفته ها ایجاد نیروهای وظیفه و مطالعه حالات در مورد آنچه در شروع سال تحصیلی بعدی می تواند مانند نگاه.

در روز یکشنبه, شب, Penn State اعلام کرد قصد دارد برای دانش آموزان به بازگشت به دانشگاه در این پاییز.

این دانشگاه به حالت تعلیق در کلاس در اوایل سال جاری برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. که تعلیق است که انتظار می رود برای پایان دادن به اوت. 24 و ترم پاییز اجرا خواهد شد از آن پس تا دسامبر. 18.

اما باز پردیس نگاه نمی همان است که در گذشته و اضافات به عنوان ماسک صورت اتاق را کنار بگذارند برای دانش آموزان به قرنطینه و اجتماعی فاصله نه تنها در درس بلکه در سراسر محوطه دانشگاه.

این دانشگاه همچنین اعلام کرد تغییر برنامه است که از بین بردن چندین معافیت در طول ترم پاییز.

برای به حداقل رساندن سفر و کاهش خطر احتمالا پخش كردن, کروناویروس در دانشگاه کلاس برگزار خواهد شد در روز کارگر در ماه سپتامبر.

کالج فوتبال و COVID-19: Penn State بازیکنان آماده به برخی از فداکاری'

2020-21 سال تحصیلی: بیماری همه گیر را ترک کرده است مقامات مطمئن نیستید چه سال تحصیلی را مانند

پردیس-بر اساس مسکونی آموزش به پایان خواهد رسید Nov. 20 با باقی مانده از ترم — از جمله امتحانات نهایی — تحویل از راه دور و آنلاین در زمانی که کلاس های رزومه کاری پس از روز شکرگذاری فرار on Nov. 30.

این تجدید نظر در برنامه در نظر گرفته شده است در بخش, برای کاهش تعطیلات سفر به و از محوطه دانشگاه. آن نیز کمک خواهد کرد که محدود کردن تعداد زیادی از مردم در محوطه دانشگاه که فصل آنفولانزا ترکیبات coronavirus نگرانی ها و مسائل مربوط به.

"پن استیت تجربه ممکن است تا حدودی متفاوت این سقوط اما من بسیار به دنبال به جلو به دیدن دانشگاه های ما مشغول دانشجویان اعضای هیات علمی و کارکنان یک بار دیگر گفت:" Penn State جمهور اریک بارون.

چه خواهد شد و کلاس های درس شبیه ؟

زمانی که دانش آموزان در محوطه دانشگاه بسیاری از دوره های آموزشی که قبلا تدریس با استفاده از یک به طور کامل در شخص فرمت خواهد شد حاوی معنی برخی از عناصر آموزش را آنلاین.

تمام کلاس های بیش از 250 دانش آموزان تحویل داده خواهد شد به صورت آنلاین و یا از راه دور, اما بیش از نیمی از پن استیت کلاس انتظار می رود برگزار می شود ،

هر کس به نظر می رسد به خصوص در مورد این تصمیم خوشحال. یک نظرسنجی منتشر شده از این دانشگاه در هفته گذشته اشاره می کند که 14 درصد از ارومیه گفت: آنها تمایلی به بازگشت به چهره به چهره آموزش.

"اگر کشور های مشترک المنافع و یا یک شهرستان به یکی از دانشگاه های ما بودند برای دیدن جدی تجدید حیات COVID-19 و ما نیاز به تغییر و یادگیری فرمت" بارون گفت: "Penn State است که توانایی انتقال به سرعت به عنوان ما تمام مدل ساخته شده است انعطاف پذیری."

پوشش صورت اجتماعی فاصله

توصیه های در این نسخه شامل تمیز کردن مکرر نیاز مردم به پوشیدن پوشش صورت در فضاهای عمومی در دانشگاه ها و علائم در ورودی ساختمان که تشویق اجتماعی فاصله.

اجتماعی فاصله و ماسک-پوشیدن انتظارات خود ادامه خواهد داد و در طول پاییز و دانش آموزان خواسته می شود که به نشانه تعهد به اثبات می کند که آنها را به رعایت اساسی بهداشت عمومی انتظارات در و خارج از محوطه دانشگاه.

آیا احزاب ؟

دانشگاه نمی توانید کنترل آنچه دانش آموزان انجام off-campus, اما آنها تشویق دانش آموزان به عمل اجتماعی فاصله.

احزاب در برادری خانه و آپارتمان در ساختمان های در حال انتظار است. نیمی از دانش آموزان که متعلق به اخوت گفت: آنها پیش بینی برگزاری احزاب در خانه های خود را با توجه به پاسخ از دانشجو بررسی. و 42 درصد از کل جمعیت دانشجویی که در پاسخ گفت: آنها را برای حضور در.

این به چه معنی برای کالج ورزش ؟

بیش از حد ورزشگاه است به یک جزء اصلی در کالج فوتبال جهان است. این ورزشگاه می تواند بسته به 110,000 طرفداران و دانش آموز بخش شده است رتبه این کشور بهترین.

اما آن را احتمالا نمی تواند در مورد این سقوط.

پن استیت در حال حاضر با ده مدارس به منظور توسعه ورزش پروتکل های. در حال حاضر آن را حتی روشن اگر وجود خواهد داشت یک فصل فوتبال. این تصمیم بعد از آن خواهد شد پس از بحث بیشتر در بین ده بزرگ مدیران و گپ بارون گفت.

این دانشگاه در حال حاضر آغاز شده و مرحله به مرحله-رویکرد اجازه می دهد دانش آموز ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه. تمرینات خواهد بود محدود به گروه 20 و تحت نظارت پن دولت, افزایش عملکرد و, پزشکی ورزشی کارکنان.

نزدیک به 75 Penn State football بازیکنان در پشت محوطه دانشگاه و انتظار می رود برای شروع تمرین روز شنبه حتی با فصل فوتبال هنوز هم در هوا.

NCAA است که انتظار می رود به تصمیم گیری در مورد فوتبال اردوگاه و فصل آینده در این هفته با توجه به گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب