پنسیلوانیا coronavirus نقطه عطف: 101,000 موارد — "ما می دانیم این ویروس نرفته است'

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 3:40 PM EDT Jul 19, 2020تعداد coronavirus عفونت در پنسیلوانیا پیشی گرفته

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

تعداد coronavirus عفونت در پنسیلوانیا پیشی گرفته 100,000 شنبه, مارک یک نقطه عطف می آید که به عنوان دولت این است که به سرعت در حال بازگشایی اقتصاد آن است.

پنسیلوانیا است که در دولت دهم به پیش افتادن از 100,000 موارد تایید شده. کالیفرنیا آگهی با بیش از 366,000 موارد است. پنسیلوانیا نیز ثبت بیش از 7000 مرگ و میر کمتری نسبت به نیویورک که بیش از 30,000; جدید جرزی که دارای 15,000; یا ماساچوست که ثبت 8,400.

تعدادی از پنسیلوانیا شهرها و استان ها موظف در هفته گذشته که مردم ماسک و بیشتر به فکر محلی, ماسک, حکم به عنوان فروشگاه های سراسر کشور پیوستن به این تلاش.

پنسیلوانیا به سرعت در حال افزایش coronavirus caseload ارائه یک وضعیت اضطراری است که سیاستگذاران باید به مقابله با گفت: وزیر بهداشت دکتر راشل Levine.

بیشتر: تبانی ضربه بزنید با این نسخهها کار در نیویورک بسته آشپزخانه کارمند پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

"به عنوان دولت قرار داده و در محل جدید کاهش تلاش برای جبران اخیر مورد افزایش می یابد ما باید تجدید تعهد ما برای حفاظت در برابر COVID-19 پوشیدن ماسک تمرین های اجتماعی فاصله و زیر الزامات مندرج در این دستور برای کافه و رستوران و اجتماعات و telework," لوین گفت: در انتشار اخبار.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ نقل مکان کرد و کل دولت به سبز فاز از بازگشایی طرح در اوایل این ماه گفت که در شخص خرید و خوردن در رستوران ها به یک لیست در حال رشد از فعالیت هایی است که او مجاز در یک منطقه ای یا ایالتی سطح.

اما گرگ است و هشدار داد که بازگشایی معنا نیست که خطر این ویروس از بین رفته است. موارد ادامه دارد سنبله.

حتی با پیشرفت های مثبت Levine هشدار داد این بدان معنا نیست که ما از جنگل است.

دولت ثبت 786 جدید کروناویروس عفونت یکشنبه, ساخت تعداد کل موارد آمده به 101,027.

DOH همچنین در ادامه به تاکید است که مردم باید در گروه جمع آوری بیش از 50 و برای تمام گردهمایی های کمتر از 50 نفر افراد باید عمل اجتماعی فاصله با حفظ فاصله حداقل شش فوت از یکدیگر و پوشیدن چهره و پوشش.

لوین تاکید کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته که بسیاری از مردم در حال حاضر آلوده شدن جوان تر هستند و کمتر در معرض خطر تبدیل شدن به طور جدی بیمار است. متوسط سن ساکنان نیوکاسل که در حال انقباض coronavirus بطور قابل توجهی کاهش یافته است در هفته های اخیر.

یک سوال بزرگ این است که آیا پنسیلوانیا سیستم بیمارستان را تیره و تار می شود با افزایش coronavirus موارد است.

ایالت 38 درصد از واحد مراقبت های ویژه بیمارستان تخت در دسترس بود که از یکشنبه.

"پنسیلوانیا شده است یک مدل برای کشور در مورد نحوه بازگشایی به طور موثر با استفاده از دقت اندازه گیری رویکرد" لوین گفت. "ما می دانیم این ویروس نرفته است که ما دیدن, موارد, افزایش, بنابراین ما باید با هم کار کنند برای متوقف کردن موج دیگری"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب