پنسیلوانیا دبیرستان تصمیم به تعلیق سقوط دو و میدانی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:26 PM EDT Jul 30, 2020یک روز پس از PIAA تصمیم به حرکت به جلو با سقوط

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

یک روز پس از PIAA تصمیم به حرکت به جلو با سقوط ورزش به عنوان برنامه ریزی شده یک مدرسه در منطقه شرقی پنسیلوانیا تصمیم گرفته است خود را در آن به بازی نیست.

این Norristown منطقه مدرسه منطقه منتشر شد بیانیه ای در روز شنبه گفت: آن را به حالت تعلیق در سقوط ورزش و توصیه آن به هیئت مدیره مدرسه انصراف از فصل پاییز برای تمام تیم ها با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

"ما می دانیم که احساس وحشت و نگرانی این را برای ما دانشجو ورزشکاران و مربیان و gameday کارکنان, اما از آن است که سلامت و ایمنی آن گروه و خانواده های آنها که در رسانهها به منطقه کردند." "اگر ما نمی توانیم تضمین بازگشت امن به کلاس ما نمی توانیم تضمین بازگشت امن به زمین بازی, البته, حاشیه دادگاه یا رختکن."

Norristown همچنین گفت که این "حق" به دوباره تصمیم خود را اگر PIAA تغییرات برنامه ریزی شده فصل به صورت سنتی سقوط ورزش است. این PIAA گفته است که نمی خواهند به حرکت افتد ورزشی به بهار حتی اگر کشورهای دیگر ساخته شده اند که تصمیم گیری شده است.

سقوط ورزش در PIAA در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای شروع تمرین در اوت. 17 و مسابقات on Aug 20. مدارس مجاز به شروع شیوه ها و بازی ها در تاریخ بعد اگر آنها را انتخاب کنید.

بیشتر: "چه می شود اگر ما حتی نمی امتحان کنید؟' PIAA رای به شروع پاییز, ورزش در زمان هر چند با اقدامات سلامت

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

واقع در مونتگومری در خارج از فیلادلفیا Norristown ارائه خواهد شد کاملا مجازی یادگیری برای دانش آموزان خود را تا Jan. 11 از سال تحصیلی آینده. عقاب یک کلاس 6A برنامه ورزشی در حومه یک لیگ.

این PIAA گفت: این مدارس که به طور کامل با آموزش مجازی گزینه هنوز هم قادر خواهد بود به رقابت در ورزش است.

برخی از سازمان آموزش و پرورش ابراز ناراحتی با بازگشت دانش آموزان به ورزش اگر آن را تلقی به طور کامل امن برای بازگشت به کلاس های درس. در PIAA را در جلسه هیئت مدیره روز شنبه, پنسیلوانیا, اصول ارتباط نماینده Jonathan بائر رای دادند در برابر این حرکت برای شروع پاییز, ورزش در زمان وجود دارد گفت: بیش از حد بسیاری از تفاوت های بین دستورالعمل برای بازگشت به مدرسه و بازگشت به ورزش است.

پنسیلوانیا وزیر بهداشت دکتر راشل Levine را تایید نکرده و تصمیم به شروع ورزش در طول کنفرانس مطبوعاتی این هفته گفت: "داده ها استفاده می شود برای تعیین اینکه آیا بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس نیز باید مورد استفاده قرار گیرد در رابطه با دو و میدانی.

Norristown تصمیم به تعلیق سقوط ورزش می آید همان روزی که ویلمینگتون منطقه مدرسه در منطقه Lawrence County بسته آن پردیس به تعویق افتاد و تمام فعالیت ها با توجه به دو تن از اعضای هیات تجربه COVD علائم مانند.

حداقل 10 مدارس منطقه 3 را به حالت تعلیق در تمرینات ورزشی در برخی از نقطه در تابستان امسال با توجه به یک دانش آموز-ورزشکار تست مثبت برای COVID-19.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن