قاضی پنسیلوانیا عذرخواهی می کند برای 'وجود' نظرات به سوء استفاده قربانی 'بیش از حد گنگ به ترک'

ماریون کالاهان باکس شهرستان پیک تایمزمنتشر شده در 9:20 صبح EDT اوت 17, 2020#طولانی مدت باکس قاضی شهرستان و داد

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

#طولانی مدت باکس قاضی شهرستان و دادستان سابق شهرستان آلن روبنشتاین عذرخواهی جمعه برای اظهارات او در حفاظت از شنوایی سوء استفاده که در آن او به نام یک زن "کمی عسل ورزش ها ... و اون آدم خشني که با "بي کفايته اي" ديگه اي هم هست

روبنشتاین گفت: «نظرات من با توجه به هر دو دادخواهی کاملاً اشتباه بود و تحت هیچ شرایطی قابل توجاست نیست» "بیش از نامناسب بود؛ اشتباه بود من عذرخواهی خود را به دادخواهی و دادگاه برتر می کنم."

نظرات روبینشتاین به دنبال انتقاد های نابخنی از یک هیئت دادگاه عالی سه قاضی که در 7 اوت در مورد پرونده نوشته شده است، منتشر شده است.

قاضی انها می گوید: «ما این نظرات را تکان دهنده، نژادی، توهین آمیز و فاحش نامناسب می یابیم که قاضی ریاست جلسه پی اف ای را بر عهده دارد»

"... ما نظرات قاضی دادگاه را تحقّق نمی کنیم و احزاب، مردم و نهاد قانون، شایسته بهتر از قضات دادگاه یاست که بر اساس قانون PFA، بر دادرسی ها ریاست می کنند.»

بنابر این گزارش، اظهارات روبنشتاین در پایان جلسه ای که او در حال توضیح دادن حکم خود در مورد اعطای دستور حفاظت درخواست شده توسط زن بود، به پایان رسید.

"عسل بور کوچک، شما بیش از حد گنگ به ترک، نقل قول از روبینشتاین است. چطور ميتوني با اين کله کلي بموني؟ تو هيچ احترامي به خودت نداري چند بار ميخواد تو رو شکست بده؟

به نظر آنها، قضات دادگاه برتر، تحقیر حکم دادگاه روبینشتاین را که علیه مرد پرونده صادر شده بود، و توسط حروف اول J.R.A شناسایی شده بود، منسوخ کرد. آنها دستور حفاظت ی را که به زن اعطا شده بود، و به عنوان E.K شناسایی شده بود، حمایت می کرد. زن و شوهر دو فرزند با هم و در یک نبرد بازداشت شده بود.

در دادگاه برتر، هیچ یک از دو طرف نظرات روبنشتاین را در تجدید نظر مطرح نکرد، اما گفت که این موضوع از "بیشترین اهمیت" برخوردار است. قضات اظهار نظر های او را «بلت لینگ» خوانده و گفته اند که «ممکن است برای دلسرد کردن قربانیان از درخواست کمک از سیستم قضایی خدمت کنند.»

دیدگاه ها "یک سوء تفاهم اساسی از پویایی خشونت شریک صمیمی، که از نگرانی خاص با توجه به دادگاه دادگاه بود ریاست جلسه در مورد آن موضوع، از جمله، قضات گفت: " است.

Rubenstein در روز جمعه گفت که او "گرفتار شده با جاذبه" رفتار پدر که برای سال ها ادامه داشت.

روبینشتاین در توصیف یک رشته حوادث ناجور گفت: «من تلاشی برای بدرفتاری با او نکردم، اما از من عقب گرفته شد که او برای این همه مدت با او ماند و دائماً آسیب دیده بود» "این نظر من را بهانه نمی کند. من از آزار و اذیت های تهدید کننده زندگی که زن 17 سال از آن گذشته بود خشمگین و خشمگین بودم."

در روز جمعه وکیل زن، جان گروسمن، مدیر شرکت خدمات حقوقی مراقبت از ما، از روبینشتاین تمجید کرد و گفت که در حالی که موکلش "از آنچه گفته شد خوشش نمی اومد" احساس کرد که این یک "چیزی نسلی" است.

او موافق نیست که او عسل بلوند است، و ترجیح می دهد که او از این زبان استفاده نمی کند، اما مجموع وضعیت این است که او و فرزندانش در امان هستند، "گروسمن گفت.

در واقع، گروسمن گفت که موکلش عصبانی نیست، بلکه "فوق العاده سپاسگزار حمایت" روبنشتاین اعطا شده است، که شامل تهدید از طریق رسانه های اجتماعی بود.

گروسمن که نشان دهنده قربانیان آزار بسیاری از دفاترش در لویتاون و دولیستاون است، گفت: «همه در آغوش هستند درباره ٔ آنچه قاضی گفته است، اما ۹۵ درصد حکم او یک حفاظت فوق العاده برای زنان و قربانیان بود»

پنه لوپه اتينگر مدير اجرايي شبکه کمک به قرباني ها گفته است که نظرات روز جمعه روبنشتاين "بدون در نظر گرفتن سن قاضي، بي مورد و نامناسب بود" اون توي ديگه 70 سالشه

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب