پنسیلوانیا افسر پلیس به حالت تعلیق پس از ویدئو نشان می دهد که او را لگد نشسته معترض

کوین گل و مادلین اونیل ایری فردا-اخبارمنتشر شده 4:33 PM EDT Jun 15, 2020ERIE, Pa. – یک Erie, پنسیلوانیا, افسر

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

ERIE, Pa. – یک Erie, پنسیلوانیا, افسر پلیس است که در تصویری لگد نشسته معترض در ناآرامی های این شهر در مرکز شهر خواهد شد و به حالت تعلیق بدون پرداخت هزینه برای سه روز و بازگشت به میز وظیفه تا زمانی که او حساسیت کامل آموزش شهردار این شهرستان گفت: در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه.

"من یاد گرفتم که این جانباز افسر که قبل هیچ شکایت و هرگز به نمایش گذاشته و هر نوع رفتاری که موجه اقدامات انضباطی" شهردار جو Schember گفت.

افسر به دنبال "مورد تایید پلیس, روش," او گفت:. "در حالی که سطح نیروی مجاز است تحت سیاست های فعلی من به این نتیجه رسیده اند که شیوه ای که در آن اعمال شده توسط افسر شد."

شهردار نیست شناسایی مسئول که لگد 21 ساله هانا Silbaugh در طی چه پلیس به عنوان یک شورش در مرکز شهر ایری.

'استفاده از زور توجیه بود'

ایری رئیس پلیس دن Spizarny نیز نیست شناسایی مسئول او به عنوان توضیح داده شده و مورد احترام و که تا به حال هرگز یک شکایت علیه او.

"فوری من فکر کردم پس از مشاهده این ویدئو بود انزجار" Spizarny گفت. اما او گفت: صبح روز بعد افسر با نزدیک شدن به او را در مورد این ویدئو و "ابراز ندامت برای چه این به نظر می رسد."

"روشن است افسر خود را برداشته پا و کف پای خود را به فشار بر روی بازوی چپ از تظاهر کنندگان" Spizarny گفت. "در آن بود که قابل توجه و پا زدن."

"در حال حاضر ما سیاست ها و روش های استفاده از زور توجیه بود."

به خرابکاری و آشوب آغاز شد که در اواخر مارس 30 و ادامه داد: در ساعات اولیه صبح روز 31 مه رخ ساعت پس از یک تظاهرات مسالمت آمیز در حافظه جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که به کشته شدن توسط یک افسر سفید پوستی در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در مه 25.

تصویری از افسر برخورد با Silbaugh که صورت گرفت زمانی بین 11:30 بعد از ظهر و نیمه شب به وقت محلی در مارس 30, به سرعت ویروسی رفت و دست آورد های گسترده در محکومیت.

این ویدئو نشان می دهد Silbaugh نشسته در خیابان هنگامی که افسر روش های او و ضربات او را در شانه به بد گویی کردن از او عقب مانده است. Silbaugh بعد گفت: ایری نیوز-اخبار از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه که او نیز Maced در طول روبرو می شوند.

روز دوشنبه اعلام از شهر به دنبال فشار پایدار از اعضای جامعه که به نام برای اقدام علیه این افسر نشان داده شده در این ویدئو.

یک change.org دادخواست به دنبال شلیک ماموران درگیر در این حادثه تا به حال نزدیک به 12000 امضا از دوشنبه.

دنبال خبرنگاران کوین گل (@ETNflowers) و مادلین اونیل (@ETNoneill) در توییتر.

بیشتر: فلوریدا تظاهرات Oluwatoyin Salau, 19, مرده یافت در تالاهاسی پس از رفتن از دست رفته

اسکار با تاخیر دو ماه تا آوریل توسط COVID-19: فیلم منتشر شده توسط Feb. 28 در حال حاضر واجد شرایط



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن