پنسیلوانیا می بیند داغتر از عادی سال تا کنون

Dinah Voyles Pulver ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 2:41 PM EDT Jul 30, 2020درجه حرارت افزایش یافت و ب

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

درجه حرارت افزایش یافت و بالاتر از نرمال در سراسر بسیاری از ملت در ماه ژوئن و از طریق شش ماه اول سال 2020 قرار دادن کشور در مسیر برای چه چیزی می تواند یکی دیگر از آن گرمترین سال در تاریخ ثبت شده.

هر یک از 48 پیوسته متحده دیدم بالای نرمال میانگین درجه حرارت در طول نیمه اول سال, درگاه ملی آمار ایران در گزارش های اخیر خود را به روز رسانی بر روی شرایط آب و هوا در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

دمای متوسط در ایالات متحده به جز آلاسکا و هاوایی از ژانویه تا ژوئن 50 درجه 2.4 درجه بالاتر از حد نرمال است. آن هشتم-گرمترین ماه های ژانویه-به-ژوئن دوره در تاریخ ثبت شده.

در پنسیلوانیا در سال-به-تاریخ روزانه به طور متوسط دما در 30 ژوئن بود 46 درجه و 3 درجه گرمتر از حد نرمال است.

آژانس انتظار دارد که روند را ادامه دهد.

شدید heatwave گریبانگیر این کشور در ماه جولای و NOAA چشم انداز برای سه ماه آینده را نشان می دهد بالاتر از نرمال شانس برای گرمتر از دمای معمولی.

از 48 ایالت 38 شدند داغتر از حد نرمال در ماه ژوئن و در تنظیم بسیاری از سوابق و باعث گرما مشاوره از دولت فدرال و مقامات.

در پنسیلوانیا در ماه ژوئن امسال به طور متوسط دما — 67.3 شد 1.3 درجه گرمتر از قرن گذشته را به طور متوسط.

به طور کلی این کشور همچنین خشک کن نرمال در ماه ژوئن گفت: Ahira سانچز-لوگو یک NOAA climatologist.

در قطب شمال یک تیم با سازمان جهانی هواشناسی در حال کار toconfirm دمای خواندن 100.4 در سیبری در ماه ژوئن. در صورت تایید این امر می تواند بالاترین درجه حرارت ثبت شده در شمال دایره قطب شمال گفت: شیدا Cerveny در دانشگاه ایالتی آریزونا.

در سطح جهان پنج گرمترین سال در تاریخ ثبت شده اند رخ داده است پس از 2015 و نه از 10 گرمترین رخ داده است از سال 2005.

"تا سال 2020 تقریبا قطعی به رتبه در میان گرمترین سال در تاریخ ثبت شده با 35.8 درصد شانس از آن به عنوان گرم ترین سال ثبت شده گفت:" سانچز-لوگو. شانس سال دوم-گرمترین روز رکورد بالاتر از 40%, او گفت:. ترکیب دمای متوسط بیش از زمین و اقیانوس ها در سراسر جهان برای شش ماه اول سال 2020 کمتر از یک دهم درجه ای از گرمترین شش ماه اول سال ثبت شده.

بزرگترین خروج در دمای معمولی برای این کشور برای اولین بار نیمی از سال در شرق.

"کل منطقه بود 3 تا 9 درجه بالای نرمال" جسیکا گفت: Spaccio یک climatologist در منطقه ای شمال شرق آب و هوا مرکز در دانشگاه کرنل. آن را گرمترین ماه ژوئن در رکورد در کربو مین. Spaccio گفت: این سومین-گرمترین ماه های ژانویه تا ژوئن ثبت شده در نیوجرسی و چهارم-گرمترین در ماساچوست و رود آیلند.

بازنشسته لسلی پیرس زندگی فقط در خارج از بوستون در خانه پدرش ساخته شده در سال 1976. بی امان گرما در تابستان امسال است Pearce با توجه به جایگزینی صفحه اصلی پنجره واحد تهویه مطبوع.

"این افتضاح" پیرس گفت. اکثر مردم فکر نمی, نصب, تهویه مطبوع مرکزی زمانی که خانه ساخته شده بود, او گفت:. "زمان تغییر کرده است."

در NOAA شمال شرقی منطقه متوسط متوسط 3/3 درجه گرمتر از ميانگين بیش از قرن گذشته ساخت آن هشتم گرمترین ماه های ژانویه تا ژوئن در ضبط.

فلوریدا است پایدار آن گرمترین سال در تاریخ ثبت شده.

شرایط شده اند "درست کردن نمودار" گفت: Brian McNoldy ارشد دانشیار پژوهشی در دانشگاه میامی Rosenstiel دانشکده علوم دریایی و جوی علم است.

در میامی و کلید غرب "از یک ساعت به بعد هواشناسان به دنبال برای دیدن آنچه که رکورد شکسته شده" McNoldy گفت. "آن را سخت به نگه دارید تا با هم برخی از رکورد روز در ماه برای سال یا سال به تاریخ. آن را هرگز پایان دادن به جریان."

دیگر شهرهای ساحلی در سراسر جنوب شرقی در حال تجربه یکی از گرمترین سال در تاریخ ثبت شده از جمله New Orleans, ساوانا و Cape Hatteras. "با ادامه روند صعودی هستیم دیدن آن را فقط باعث می شود آن است که بسیار سخت تر می شود 'عادی' و این باعث می شود آن است که بسیار ساده تر برای شکستن رکورد از آنجا که شما را به نوعی از سر شروع می شود."

بخشی از دلیل برای کسانی که در درجه حرارت گرم است به احتمال زیاد گرمتر از نرمال سطح دریا دمای McNoldy گفت. که ممکن است به ویژه در گرم یک شبه پایین.

"به جای اینکه قادر به سقوط به 76 یا 77 درجه در شب اگر شما احاطه شده توسط اقیانوس که 85 درجه به هیچ وجه شما در حال رفتن به خنک کردن که خیلی" McNoldy گفت. "و اگر خورشید می آید و آن را در حال حاضر 84 درجه, شما در حال رفتن به رفتن از وجود دارد."

یک شبه پایین را تجربه مشابه روند با تمام 48 ایالت به طور متوسط حداقل 1.4 درجه گرمتر از حد نرمال است. شبانه حداقل درجه حرارت در کانکتیکات ماساچوست و نیوجرسی بودند 4.5 درجه گرمتر از نرمال متوسط است.

در پنسیلوانیا متوسط حداقل دما تا کنون در سال جاری 36 درجه 3.5 درجه گرمتر از حد نرمال است.

در سراسر کشور در ماه ژوئن رکورد گرم روزانه دمای پایین ثبت شد 3,181 بار.

داغتر آب و هوا گرفته مرگبار تلفات. فقط 10 روز به ماه ژوئن برای مثال, Maricopa, آریزونا در حال حاضر گزارش سه گرما و مرگ و میر مرتبط. این کشور به طور متوسط 702 گرما و میر مربوط به یک سال و با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و دانشمندان انتظار دارند که تعداد به افزایش تصاعدی به عنوان درجه حرارت همچنان گرم است.

آن دیگر هیچ شگفتی مارشال, چوپان, رئیس جمهور سابق آمریکا هواشناسی و جامعه مدیر جوی برنامه علمی در دانشگاه گرجستان به شنیدن گرما پرونده در حال شکسته.

آن را تنها بر مسائل مهم با تغییر آب و هوا, گفت, چنین به عنوان "چگونه انعطاف پذیر کشور است و چگونه جمعیت های آسیب پذیر هستند رفتن به ادامه تحمل فشار از این گرما و بارندگی های شدید حوادث است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن