پنسیلوانیا بیکاری: پاسخ سوالات شما

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 8:04 PM EDT مارس 10 سال 2020بیش از چند هفته گذشته خوانندگان رسیده اند را

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

بیش از چند هفته گذشته خوانندگان رسیده اند را با پرسش ها و نگرانی ها در مورد تجارب خود را درخواست و اخذ مزایای بیکاری در پنسیلوانیا است.

بسیاری می خواستم به می دانم که زمانی که آنها خواهد پرداخت درک چرا آنها محروم بودند و یا به طور کلی سوال در مورد تغییرات ایجاد شده برای بیمه بیکاری در سطح فدرال به عنوان بخشی از coronavirus پاسخ تلاش است.

در تلاش برای کمک به ساکنان نیوکاسل درک بهتر برنامه ها و تغییرات خواهد تاثیر آنها York Daily Record لیستی از پاسخ به سوالات متداول.

شما پیدا کردن آن است. یک سوال در اینجا ذکر نشده ؟ به ما ایمیل.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

من واجد شرایط برای مزایای بیکاری?

برای واجد شرایط, شما باید واجد یکی از شرایط زیر:

  • شما گذاشته شده است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به دست آورده به اندازه کافی دستمزد و ملاقات هفتگی الزامات واجد شرایط بودن.
  • شما پزشکی قرنطینه با توجه به coronavirus دیدار با مقدار حداقل حقوق و دریافت و پرداخت بیمار و یا دیگر مرخصی از کارفرما.
  • شما در حال مراقبت از یک کودک که در مدرسه یا مهد کودک سایت بسته شده است با توجه به coronavirus شما دریافت نمی پرداخت بیمار و یا دیگر مرخصی از کارفرما و دیدار با شما ملاقات حداقل دستمزد.
  • شما ممکن است واجد شرایط اگر شما ساعت کاهش می یابد و شما هنوز هم به کار.
  • کارفرمای خود را به طور موقت بسته می شود یا می رود از کسب و کار به دلیل COVID-19
  • خود کارفرمای خود را کاهش می دهد ساعت به دلیل COVID-19
  • به شما گفته شده است را به کار نمی کند چرا که کارفرمای شما احساس می کند شما ممکن است دریافت و یا گسترش COVID-19
  • به شما گفته شده به قرنطینه یا خود منزوی کردن و یا زنده/کار در یک شهرستان تحت حکومت-توصیه می شود کاهش تلاش

بیشتر: چگونه به فایل برای بیکاری در پنسیلوانیا اگر شغل خود را تحت تاثیر قرار است توسط coronavirus

چگونه مراقبت عمل تغییر مزایای بیمه بیکاری?

سوم فدرال محرک شناخته شده به عنوان Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون ایجاد دو روش جدید برای دریافت بیمه بیکاری: همه گیر کمک های بیکاری (PUA) و همه گیر جبران بیکاری (PUC) برنامه های.

PUA به طور موقت گسترش منافع خود اشتغالی پیمانکاران مستقل و فرفره اقتصاد کارگران و کسانی که با ناکافی سابقه کار — افرادی که نمی خواهد واجد شرایط برای مزایای بیکاری تحت شرایط عادی است. PUC فراهم می کند $600 سود هر هفته از طریق پایان ماه ژوئیه برای هر کسی که واجد شرایط برای منافع دولت. افزودنی است که پرداخت می شود در بالای منافع دولت.

به طور معمول کارگران بیکار می توانید برای واجد شرایط تا 26 هفته. اما مراقبت در عمل نیز در ایجاد این بیماری همه گیر اورژانس جبران بیکاری (PEUC) برنامه به ارائه اضافی 13 هفته از مزایای -- در مجموع از 39 هفته.

آنچه در مورد 600 دلار پرداخت ؟ هنگامی که خواهد پنسیلوانیا در آن ،

پس از هفته ها تاخیر اولیه پرداخت فدرال همه گیر جبران بیکاری بودجه -- $600 هفتگی سود پرداخت می شود — منتشر شده است. سود پرداخت شده است در بالای دولت مزایای بیکاری.

پرداخت خواهد شد در مراحل. برخی از کارگران بیکار شروع به دیدن این add-on جمعه, مارس 17.

هنگامی که خواهد خود اشتغالی و فرفره-کارگران دریافت سود ؟

افراد خود اشتغال و فرفره-کارگران سقوط به یک رده جدید از افراد واجد شرایط برای دریافت بیمه بیکاری اگر درآمد شما قطع شده است و یا حذف شده توسط این بیماری همه گیر.

مراقبت عمل ایجاد فدرال همه گیر بیکاری کمک برنامه (PUA) به طور موقت گسترش مزایای آنها بنابراین اگر کارفرمای خود گزارش درآمد خود را در یک 1099 فرم به جای W-2 است که احتمالا بهترین شرط بندی شما برای گرفتن مزایای.

تا کنون بیش از 100 ، 000 نفر را با موفقیت به کار گرفته اما دولت از پرداخت هر گونه مزایای نشده است.

در ضمن خود اشتغالی و فرفره-کارگران هنوز هم خواست به یک فایل به طور منظم ادعا می کنند برای منافع حتی اگر آنها می دانند که آنها خواهید بود را تکذیب کرد.

کارفرمای من furloughed من. آیا من واجد شرایط? اگر چه من خود اشتغالی?

انواع مختلفی از کارگران که به طور معمول نمی تواند دسترسی به بیمه بیکاری خواهد بود قادر به دریافت مزایای لطف تغییرات از Pa. s از جبران خسارت بیکاری.

دولت کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات در مورد چگونگی تغییرات اعمال شده اما بررسی تغییرات نشان می دهد که furloughed کارگران خود اشتغالی مردم و پیمانکاران واجد شرایط.

من زندگی می کنند در یک حالت اما من در کار دیگری. چه دولت دارم فایل برای منافع ؟

فایل برای منافع در دولت شما کار کرده است. اگر شما مشغول به کار در بیش از یک ایالت فایل خود را که در آن کارفرما در زمینه دستمزد خود را.

یک هفته انتظار چشم پوشی?

بله. به طور سنتی, اگر شما یک فایل ادعا می کنند برای بیکاری شما نمی تواند پرداخت برای هفته اول شما در خارج از خانه کار می کنند. اما رژیم صهیونیستی است. تام گرگ یک فرمان اجرایی را امضا waiving دوره انتظار. شما برای پرداخت می شود هفته اول از کار.

چگونه می توانم فایل برای بیکاری ؟

این نرم افزار می توان به پر کردن آنلاین در: www.uc.pa.gov/unemployment-benefits.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به درخواست

اطلاعات مورد نیاز برای پر کردن این نرم افزار شامل:

  • شماره امنیت اجتماعی.
  • پنسیلوانیا گواهینامه رانندگی و یا ایالتی پنسیلوانیا-صدور ID (شما ممکن است هنوز خود را کامل نرم افزار بدون این دو مورد).
  • پستی, آدرس, شهر, استان و کد پستی.
  • شهرستان که در آن شما اقامت.
  • نام آدرس و شماره تلفن تمام کارفرمایان خود را برای 18 ماه گذشته
  • آخرین روز شما مشغول به کار بلافاصله قبل از پر کردن ادعای خود را.
  • هر severance, تعطیلات, تعطیلات و یا پرداخت برای استفاده نشده بیمار پرداخت و تاریخ آن به شما پرداخت می شود
  • نام و نام خانوادگی و شماره های محلی خود اتحادیه hall, اگر قابل اجرا باشد.
  • شماره ثبت بیگانه اگر قابل اجرا باشد.
  • نظامی یا غیرنظامی خدمات اسناد, اگر قابل اجرا باشد.
  • بازنشستگی و سایر اطلاعات از امنیت اجتماعی است.
  • چیزهای دیگر است که می تواند مزایای بیماری یا آسیب دیدگی حضور در مدرسه و تلاش به دنبال کار.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

آیا من باید برای انجام این کار جستجو نیاز ؟

نه رژیم صهیونیستی. تام گرگ چشم پوشی حکومت نیاز مند به به طور فعال در جستجوی کار در طول بحران بهداشت عمومی. اما شما هنوز هم باید قادر و مایل به کار بر روی "بله" هنگامی که شما به این سوال.

من در زمینه ادعای هفته پیش. چرا من پرداخت شده است ؟

اولین چیزهایی که اول باید شما خود را دریافت شماره شناسایی شخصی?

پین دسترسی به حساب خود را آنلاین و اگر شما دریافت نکرده یکی از آن می تواند به معنای وجود یک مشکل تایید خود را شناسایی و یا که شما وارد آدرس شما اشتباه است.

اگر شما نمی توانید یک پین سه هفته پس از پر کردن یک برنامه شما می توانید درخواست یکی از جدید در https://expressforms.pa.gov/apps/pa/DLI-UC/Pin-Request.

بسیاری از مردم گفت: آنها در عین حال برای دریافت هر گونه بیمه بیکاری پرداخت از دولت است. دلایل متفاوت است. به طور معمول طول می کشد تا سه هفته برای دریافت اولین پرداخت خود را اگر وجود دارد هیچ مسائل خود را با ادعای اولیه.

من رد شد. حالا من چیکار کنم?

شما می توانید درخواست فایل به صورت یک جلسه در مقابل یک داور اگر شما مخالف با صلاحیت تصمیم گیری است. تحت قانون دولت شما باید انجام دهید تا ظرف 15 روز از ارسال تاریخ تعیین واجد شرایط بودن.

شما می توانید دستورالعمل در مورد نحوه درخواست فایل در www.uc.pa.gov/appeals.

همچنین از علاقه

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن