اطلاعات ونتیلاتور پنسیلوانیا بینش جدیدی را در مورد نتایج بهداشت و درمان COVID-19

فراهم می کندJo Ciavaglia منتشر شده 11:38 صبح EDT اوت 12, 2020نزدیک به ۴۷۰۰۰ نفر از ساکنان پنسیلوانیا که در سال

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399
فراهم می کند

نزدیک به ۴۷۰۰۰ نفر از ساکنان پنسیلوانیا که در سال ۲۰۱۹ برای مسائل تنفسی بستری شده بودند، نیاز به استفاده از یک هواکش مکانیکی داشتند، داده هایی که یک "پایه خوب" برای درک COVID-19 در بیمارستان ها فراهم می کند، طبق یک گروه مراقبت بهداشتی دولتی.

COVID-19 پاندمی نقش مهم دستگاه تهویه مکانیکی بازی در درمان بیماری های شدید تنفسی برجسته، گفت: جو مارتین، مدیر اجرایی شورای مهار هزینه مراقبت های بهداشتی پنسیلوانیا، که منتشر شد خلاصه تحقیقات جدید خود را در قبل از COVID - 19 تهویه مکانیکی استفاده از چهارشنبه.

مارتین گفت: "نگاه کردن به این داده ها در حال حاضر فراهم می کند خط پایه خوبی برای گزارش دهی آینده COVID-19 بستری در هر دو سطح ایالتی و شهرستان، "مارتین گفت.

در آغاز همه گیر در پنسیلوانیا، مقامات بهداشتی با دقت استفاده از هواکش را تحت نظر می گرفت، نگران کمبود بالقوه ماشین های نجات جان. دولت همچنین گام هایی برای اضافه کردن 400 ماشین آلات به انبار های خود را.

در طول هفته اول آوریل، پنسیلوانیا کمی بیش از 1600 دستگاه تهویه در حال استفاده بود، تقریبا 40٪ از کل موجود، با 596 از آنها برای بیماران تست مثبت COVID-19، با توجه به داده های دولت. تعداد بیماران COVID-19 با استفاده از ونتیلاتور در 668 در 15 آوریل به اوج خود رسید, با توجه به دولت.

از سه شنبه، 979 از 4627 دستگاه تهویه در دسترس در ایالت در حال استفاده بودند، به گزارش وزارت بهداشت پنسیلوانیا. کمی بیش از 10% (108) در حال استفاده برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19 بودند.

اطلاعات تازه منتشر شده نشان می دهد 46257 بیمارستان اقامت در طول سال مالی 2019 که درگیر استفاده از تهویه مکانیکی، ماشین آلات ی که انجام تنفس برای بیماران که دیگر نمی تواند با خیال راحت آن را انجام دهد خود به خود.

در این تحقیق کوتاه شده است که ارتباط بین قبل از COVID-19 بستری شامل تهویه مکانیکی و بستری در طول همه گیر در حال انجام است. از جمله:

  • حدود یک چهارم از آن 2019 بیماران بزرگسال با پنومونی عفونی تشخیص داده شدند, که می تواند یک یا هر دو ریه ها را تحت تاثیر قرار و توسط باکتری ها و یا یک ویروس, با توجه به مختصر. COVID-19 می تواند ریه ها و سیستم تنفسی را تحت تاثیر قرار دهد.
  • بیش از ۹۰٪ بزرگسالان در دستگاه تهویه مکانیکی با تشخیص ذات الریه عفونی در سال ۲۰۱۹ حداقل یک وضعیت بهداشتی زمینه ای جدی مانند سیستم ایمنی به خطر افتاده، یا بیماری قلبی یا مزمن ریه داشته اند.

بیشتر: هزینه COVID -19 اشتباهات : پنسیلوانیا خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID -19

بیشتر: 'این واقعی است': سهم زن شهر یورک 'روند ترسناک' COVID-19 بازیابی

این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل آینده با COVID-19 مهم در نظر گرفته شده است از آنجایی که کارشناسان بهداشت معتقدند بیماران با شرایط از پیش موجود در معرض خطر بیشتری برای پنومونی COVID-19 مرتبط و درماندگی حاد تنفسی، گفت:

همچنین داده های سال ۲۰۱۹ نشان داد که نرخ های بستری بالاتردیگری که شامل تهویه مکانیکی در میان افراد مسن تر است، کسانی که به عنوان سیاه پوست، مردان و افراد ساکن مناطق فقر بالاتر زندگی می کنند، شناسایی می شوند.

مارتین گفت: آنها ویژگی های جمعیتی مشابه کسانی هستند که اعتقاد بر این است که در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری جدی از COVID-19 باشد.

بیماران پیش از کوروناویروس که نیاز به تهویه مکانیکی داشته اند، به طور کلی، نرخ مرگ بالاتر در طول اقامت در بیمارستان، اقامت طولانی تر بیمارستان، و احتمال بیشتری برای ترخیص به یک مرکز توانبخشی کوتاه مدت، با توجه به مختصر، روند دیگری که در بیماران COVID-19 با استفاده از ماشین آلات دیده می شود.

مارتین گفت: تحلیل آینده مقایسه نرخ استفاده از تهویه مکانیکی برای بیماران مبتلا به پنومونی عفونی در مقابل کسانی که با پنومونی COVID-19 مرتبط بینش در مورد شدت بیماری مرتبط با هر نوع پنومونی ارائه می دهد، مارتین گفت.

Jo Ciavaglia می نویسد برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن