پنسیلوانیا مجوز را باید جنس سوم گزینه در حال حاضر ارائه 'X' تعیین

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 2:38 PM EDT Jul 23, 2020جنسيت nonbinary ساکنان نیوکاسل در حال حاضر قادر

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

جنسيت nonbinary ساکنان نیوکاسل در حال حاضر قادر به انتخاب گزینه سوم به عنوان یک تعیین جنسیت در خود مجوز رانندگی.

با شروع این ماه پنسیلوانیا وزارت حمل و نقل آغاز شده است صدور گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی غیر دودویی گزینه تعیین شده توسط یک "X" در علاوه بر این به "M" برای مرد و "F" برای زن.

"هویت ما اسناد و مدارک مهم به ما چگونه حرکت جهان و داشتن تصدیق و دقیق ID حیاتی است برای دسترسی به, استخدام, بهداشت و درمان, مسکن, و, بسیار, بیشتر," PennDOT وزیر Yassmin Gramian در بیانیه ای گفت. "ارائه عادلانه و فراگیر خدمات برای همه ساکنان نیوکاسل مرکزی به PennDOT ماموریت و من افتخار است که ما در حال گرفتن این مرحله است."

افراد قادر نخواهد بود برای تغییر جنسیت خود در گواهینامه رانندگی خود را از طریق سیستم آنلاین. در عوض کسانی که علاقه مند خواهد شد که به ارائه "تغییر جنسیت تعیین" فرم که نیازی نیست که پزشکی یا اجتماعی ارائه دهنده خدمات به ثبت نام کردن برای هر PennDOT راننده مجوز مرکز.

اگر شما درخواست خود را برای اولین بار شناسایی و جنسیت خود متفاوت است از آنچه چاپ شده بر روی خود را اثبات سند هویت "شما نیاز به ارائه مناسب اولیه صدور فرم به همراه فرم تکمیل شده DL-32 دیگر مدارک مورد نیاز و قابل اجرا هزینه" با توجه به بخش وب سایت.

وجود دارد هیچ هزینه ای به تغییر جنسیت خود را تعیین و غیر تجاری و غیر واقعی ID محصولات, اما اگر شما می خواهید برای دریافت یک کپی از مجوز و یا کارت شناسائی عکس منعکس کننده تغییر در جنسیت تعیین كاربردي تکراری هزینه های اعمال خواهد شد.

پنسیلوانیا کد عنوان 9 متحده که یک نرم افزار برای گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی مورد نیاز است که شامل جنسیت متقاضی. راهنمایی و رانندگی است که پس از تایید استانداردهای پیشنهاد شده توسط انجمن آمریکایی از موتور خودرو, مدیران (AAMVA), Guyer گفت.

این AAMVA منتشر 2016 "DL/طراحی کارت استاندارد" انتشار در سال 2016 که شامل این فرایند را برای ارائه یک غیر دودویی گزینه برای states را انتخاب کنید که به آن شامل: استفاده از حرف "X" بر روی کارت و شماره "9" در برنامه نویسی کارت که مخفف "مشخص نشده است."

بیشتر: املاک شناسه وارد شده اند در پنسیلوانیا: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

این چیزی است که می تواند به ثبات در سراسر متحده است.

"PennDOT است که مصرف یک گام بسیار مهم در جهت بهتر خدمت ساکنان نیوکاسل از همه هویت جنسیتی. با از بین بردن موانع برای ایجاد این تغییرات ما در حال ارائه ساکنان نیوکاسل آژانس به زندگی می کنند زندگی خود را به عنوان خود واقعی شان," رافائل الورز Febo, مدیر اجرایی, برای, پنسیلوانیا, کمیسیون LGBTQ امور در بیانیه ای گفت. "دولت خود را صادر ID کاملا احتمالا مهم ترین سند هویت شما استفاده روزانه از آن باید منعکس کننده حقیقت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب