مردم در مقابل برنامه درسی: که به خاطر شکل دادن به خود را از دانشگاه برکلی تجربه

به عنوان این مدرسه سال می آید به من یادآوری دوباره زیبا اما همچنین وحشیانه واقعیت است که فارغ التحصیلی مناسب ا

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان این مدرسه سال می آید به من یادآوری دوباره زیبا اما همچنین وحشیانه واقعیت است که فارغ التحصیلی مناسب است در اطراف گوشه. من همچنین خاطر نشان کرد از مطالعه طولانی در ساعات مرده روز و اجتناب ناپذیر استرس پایانی هفته است. من شده اند بازخوانی یادداشت های من rewatching من در سخنرانی ها و در نظر گرفتن عمل امتحانات نهایی بیش از دو بار. بیش از هر چیز در این زمان از سال به یاد من چقدر خوش شانس من بوده است برای پیدا کردن مردم در UC برکلی و چه تلخ و شیرین فارغ التحصیلی است که آن را به معنای خروج از این افراد است.

تجربیات ما در این مدرسه مشخص می شود البته ما مطالعات و کلاس اما حتی بیشتر از آن توسط مردم در اطراف ما. مردم ما با هر روز به مراتب مهم تر در مقایسه با تکالیف و پروژه ها و امتحانات نهایی. همانطور که ما دور از بهار سال 2020 ترم را هم به تأمل در افرادی که به شکل شما. در اینجا یک لیست از چند نفر شما ممکن است شامل در این فهرست هستند.

علمی مشاوران

البته, وجود دارد, جوک در مورد ناکارآمدی تحصیلی مشاوره ادارات در اینجا در UC برکلی. با مدت زمان طولانی انتظار در دسترس بودن محدود و کنترل کمی آن را حس می کند. اما واقعیت این است که بسیاری از برکلی مشاوران تا حد زیادی تاثیر زندگی دانش آموزان در راه فوق العاده ای در هر روز است. برای مثال UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه را قادر می سازد تا دانش آموزان به سفر و یادگیری در مکان های باور نکردنی مانند پراگ, هلند , و بیشتر. افزایش @ برکلی هاس پذیرش برنامه توسعه در هاس برنامه های مقطع کارشناسی دفتر کار با دانش آموزان برای قرار دادن بر روی پروژه های باور نکردنی مانند تنوع سمپوزیوم.

آمدن به دانشگاه, انتظار نداشتم به ارتباط با هر مقطع کارشناسی مشاور اما خوشبختانه دانشگاه برکلی ثابت من اشتباه است. من نمی خواهد که من امروز بدون انگشت شماری از بسیار ویژه مشاوران در دانشگاه برکلی اکوسیستم.

تعهد کلاس

وجود دارد چند اوراق قرضه تنگ تر از آنهایی که شما را در اوایل خود را در کالج حرفه ای با اعضای خود تعهد کلاس در سازمان مربوطه خود را. اگر چه شما ممکن است بسیار نزدیک با هر عضو از کسب و کار خود و برادری خواهری یا دانشگاهی باشگاه تعهد خود کلاس بدون شک تا به حال تاثیر خود را در دانشگاه برکلی تجربه. سازمان هایی مانند این را با هم در هر نقطه از پنج تا 50 متنوع مردم از تمام جنبه های زندگی و به همه آنها چیزی مشترک. در تعهد خود شما به احتمال زیاد پیدا مطالعه رفقا دوستان گروه و یا هم اتاقی که به شکل وقت خود را در اینجا.

باشگاه رهبران

در حرفه ما, همه ما نیاز به مدل نقش و مربیان برای کمک به ما در حرکت منحنی توپ که زندگی به ما می اندازد. ما نیاز به کسی می گویند "من در کفش خود را. این است آنچه من که کار می کرد و این چیزی است که من توصیه می کنم شما به امتحان کنید." کالج متفاوت است — داشتن هدایت آمار و ارقام ما در مقطع کارشناسی در زندگی می تواند تمام تفاوت در پیدا کردن جهت ما هدف و گام های بعدی. آیا آنها خود را رباتیک کاپیتان تیم, روزنامه, سردبیر یا ASUC رئیس جمهور شما به احتمال زیاد کسی که به خاطر به شما نشان راه. رویکرد ما به عنوان فارغ التحصیلی رسیدن به تشکر از کسانی که کمک کرده اند شما!

بهترین دوستان است

این لیست ناقص خواهد بود بدون ذکر بهترین دوستان شما را ساخته اند در UC برکلی و همه آنها که برای شما انجام می شود. از آوردن شما ملاقه & برگ سوپ زمانی که شما بیمار بودند به دادن که سخنرانی انگیزه زمانی که شما می خواستم به ترک مبارزات انتخاباتی خود را بهترین دوستان خود را به احتمال زیاد هسته مدرسه خود را تجربه. این مردم هستند که باید دوست داشت و به شکل شما به شخص شما در حال حاضر. وقت این مرده در هفته پایانی هفته به قدردانی خود را با بهترین دوستان شما کمی اضافی.

فارغ التحصیلی مثل من که قبلا ذکر شد, تلخ و شیرین که آن را به معنی خروج مردم شما را در بر داشت و دوست داشت در طول خود را از دانشگاه برکلی تجربه. با برنامه درسی مدرسه, شما می توانید یادداشت های خود را هر کجا که شما بروید. شما نمی توانید همین کار را با مشاوران تعهد کلاس های باشگاه رهبران و بهترین دوستان است. این است که به سادگی یکی از heartbreaks از کالج (از نزدیک دنبال داشتن هرگز اواخر شب سالن ناهار خوری غذا دوباره). با این وجود ما می تواند همچنان به تشکر و یادآوری مردم ما از آنچه آنها انجام داده ایم برای ما و کار در پرداخت آن را به جلو با دادن به دیگران است.

تماس با Brookey بیانوبا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب