انجام در نیویورک شرکت. به نظر می رسد به استخدام ده ها تن را به صورت ماسک در میان coronavirus همه گیر

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 11:45 AM EDT آوریل 4 سال 2020نیویورک-بر اساس انجام Group LLC اعلام آن خ

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

نیویورک-بر اساس انجام Group LLC اعلام آن خواهد بود استخدام 30 به 90 نفر برای مشاغل جدید به عنوان تولید کننده لباس محور در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

در جمعه, مه 1 طراحی لباس شرکت اعلام کرد این دولت را دریافت تایید برای شروع طراحی ماسک و لباسهای بیمار و بیمارستان برای خطوط بهداشت و درمان کارگران با توجه به آزادی مطبوعات.

مرتبط با: باید ضروری کارگران خطر پرداخت ؟ آنچه ما می دانیم درباره پیشنهاد بعدی محرک

انجام طرح های گروه رقص و ژیمناستیک پوشاک. با تغییر شرکت خواهد آورد که قبلا furloughed کارکنان همراه با 30 تا 90 استخدام های جدید, برای, جدید آن "انجام MedicalTM" را بدست آورد. بخش جدید خواهد شد مشغول به کار در خارج از شرکت شرق چشم انداز جاده تسهیلات ساخت.

نامزدهای دریافت خواهد کرد در کار آموزش با توجه به انتشار. اشخاص علاقه مند می توانند درخواست آنلاین در performgroupllc.com تماس بگیرید و یا 717-849-5097.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن