عطر نابغه مونتاژ اتمسفر پیش درآمد در 'مجموعه قلب من آتش بلافاصله'

درجه: 3.5/5.0 مایک Hadreas یک سازنده. بهتر است توسط خود, مرحله, نام, عطر, نابغه Hadreas ساخته شده است شهرت برا

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

مایک Hadreas یک سازنده. بهتر است توسط خود, مرحله, نام, عطر, نابغه Hadreas ساخته شده است شهرت برای آهنگ ها هستند که جو مودی و با دقت ساخته شده است. جدیدترین آلبوم مجموعه ای از قلب من در آتش بلافاصلهاست که قطعات ساخته شده بر اساس قطعات محکم گره آلبوم که به ندرت unravels در خود تاپیک.

اولین آهنگ "تمام زندگی" میسازد پایین این آلبوم را پایه و اساس است. کوچکترین شکوفا هستند و آجر که عاطفی و احساسی ایجاد دیوار به عنوان Hadreas' صدای فرشته اما نامشخص مانع خود را در برابر twangs, الگوهای, و متورم از ارکستر ابزار دقیق. بلافاصله بعد از این آهنگ, این همان صدای نرم به آرامی می پرسد: "شما فقط می توانید صبر کنید در اینجا با من ؟" در "توصیف." Hadreas می کشد شنونده از طریق گردونه گیتار به آنها شهامت و خرد کردن راه خود را از طریق ملودی.

در "توصیف" به عنوان با بسیاری از آهنگ های این آلبوم Hadreas مونتاژ instrumental ترکیب اولیه که ارتباط برقرار کردن در یک سطح بزرگتر از خود ظریف embellishments. "بدون تو" یک, رو به آفتاب, آرام شکستن پوششی مناسب از طریق این آلبوم جفت روشن پیانو با گیتار, خوش بین. در "Moonbend" یک ضربان دار, عرفانی هاله با احتیاط ساخته شده است تا در سراسر آهنگ با سوت woodwinds کار مشتاقانه با گیتار آکوستیک به رقص مانند will-o-the-wisps بیش شنوایی ،

Hadreas بسیار عالی است در ایجاد این احساسی آبزی هاله اما اغلب می یابد خود را در آن از دست داده. "فقط یک لمس" است که تنها فضای خالی زیادی حسرت به بر ساخته شده است. این قابل توجه اما این ابزار ساده و فاقد آن شکوفا که اضافه پرشور پیچیدگی به یک آهنگ کلی تن. "یک بار دیگر" تلاش برای انجام بیشتر اما سقوط به همان الگوی صافی است که می تواند تضعیف Hadreas زمانی که او اجازه می دهد آن را.

هر چند Hadreas گاهی اوقات می یابد خود را wading را به تیره instrumental آب خود را از عملکرد صوتی است unwaveringly چشمگیر است. "هیچ چیز در همه," اجازه می دهد تا او با استفاده از صدای خود را به موجب امید و تجلیل در, عجیب, افسرده راه است. و هنگامی که او می کند لغزش مانند "تغییرات بدن شما همه چیز" این گسل از ابزار به جای صدای. در اینجا کوبه ای است که تلطیف — متاسفانه این سبک است که از یک بازی Halo 2, رئیس مبارزه می کند و قرض خود را به احساسی قرار گرفتن در معرض از طریق خواننده. هنوز هم وجود دارد یک هیپنوتیزم عنصر به راه Hadreas تکرار "من می دانم" در پایان از این آهنگ.

وزن Hadreas' شعر باید مشاهده نشده. با "روی زمین" ترانه کاملا توصیف موسیقی خود را به عنوان یک "خشونت و جریان انرژی" رقص بد بو بیت با پویایی و نشاط. اشعار او ساخته شده در کنار موسیقی و نه جدا از آن. زرق و برق دار bassline از "Jason" تعارف Hadreas " داستان یک شب ایستادن در این آلبوم قابل توجه ترین شاهکار داستان سرایی کاملا کپسوله سازی احساسات اطراف آن حوادث از این آهنگ.

این انسجام نیز باعث می شود راه خود را به آلبوم کلی ساخت و ساز. "جیسون" به پایان می رسد با شرم به عنوان Hadreas خواسته است به ترک خانه مرد او با خواب و ترکیب خود را کاملا با حقیقی نهنگ تماس و ویولون از "ترک" آهنگ بعدی در این آلبوم است. "ترک" احساس می کند مانند یک برش پیاده روی از شرم mutters و نابجا صداهای شکستن به مقدم آهنگ. آن را می سازد حس پارانویا و اضطراب اما نمی غلتیدن در آن را به عنوان این آلبوم زحمت انتقال به صافی "در طبقه.

در میان تمام این هرج و مرج از این آلبوم وجود دارد صلح را باید در پایان آن: "قرض گرفته شده نور است." سرانجام آلبوم احساس کامل. آن است که بیش از طرح تاسیس در "کل زندگی" بلکه دایره آن آشنایی. در این آلبوم آخر Hadreas پیاده روی شنونده را به افسرده سکوت ناپدید با همان نرمی که رویشان خود را بیش از این آلبوم آغاز است.

در بالاترین سطح تنظیم شده قلب من آتش بلافاصله سرسبز بدون اینکه از خود راضی. در بزرگترین مقیاس آهنگ های آن متنوع هستند بدون اینکه پریشان. کشیده با هم قوام Hadreas' صدای این آهنگ ها مجاز به شخصیت خود و آلبوم موفق هنگامی که آن را اجازه می دهد تا این آهنگ ها فضا برای ساخت یک دیگر و ایجاد چیزی بیشتر از مجموع قطعات خود را.

تماس با خدمه Bittner در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن