PG&E CA غیر انتفاعی آشکار برنامه برای کمک به افراد معلول و افراد مسن

PG&E و کالیفرنیا پایه و اساس زندگی مستقل مراکز یا CFILC همکاری برای ایجاد ناتوانی فاجعه دسترسی به منابع و

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

PG&E و کالیفرنیا پایه و اساس زندگی مستقل مراکز یا CFILC همکاری برای ایجاد ناتوانی فاجعه دسترسی به منابع و برنامه ای برای پشتیبانی از مشتریان آسیب پذیر در این رویداد از یک قدرت ایمنی سیستم خاموش شدن و یا پی اس پی.

با توجه به PG&E مطبوعاتی مشترک برنامه کمک به افراد معلول و افراد مسن و کسانی که با دسترسی و نیازهای عملکردی و یا AFN در آماده سازی برای یک پی اس پی که در طی آن قدرت خاموش است میان افزایش آتش سوزی تهدید. این برنامه اجازه می دهد تا محلی مراکز به ارائه مقدماتی از نامزدها که بستگی برق ماشین آلات پزشکی دسترسی به پشتیبان گیری قابل حمل باتری از طریق اعطای یک اجاره نامه یا FreedomTech کم بهره وام مالی برنامه فراهم می کند که وام های کمکی تکنولوژی کالیفرنیا.

علاوه بر این آزادی مطبوعات می گوید که استفاده از حمل و نقل, مواد غذایی, سرپناه, آموزش و پرورش, برنامه ریزی اضطراری و اطلاعات در مورد PG&E خدمات را نیز شامل می شود در این فاجعه آمادگی برنامه.

"این طراحی بیشتر برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند که مسائل پزشکی. آن را ارائه باتری پشتیبان برای برخی لوازم" گفت: چاک کول سخنگوی برکلی چاپارل خانه یک آسایشگاه در یک پست صوتی. "اگر کسی در اکسیژن و آنها یک نسخه پشتیبان تهیه باتری پس از آن که آنها را 12 ساعت یا حتی 24 ساعت. گاهی اوقات اضطراری قطع برق شده اند و دیگر از آن; این تنها چیزی است که ممکن است یک موضوع است."

آزادی مطبوعات می گوید که زندگی مستقل مراکز وابسته به CFILC خواهد نظارت بر اجرای این برنامه است. این CFILC توابع به عنوان عضویت در انجمن برای اکثریت محلی زندگی مستقل مراکز در سراسر PG&E منطقه خدمات با توجه به آزادی مطبوعات. آزادی مطبوعات می افزاید که CFILC مردمی است سازمان مدیریت و برای افراد معلول ارائه مجموعه ای از خدمات به معلولان جامعه و مردم از سنین مختلف. PG&E به رسمیت شناخته شده است که همکاری خود را با CFILC هموار کردن مسیر برای رسیدن به جامعه معلولین در پی اس پی حوادث.

با توجه به آزادی مطبوعات برنامه به صورت قابل حمل باتری پشتیبان در دسترس خواهد بود به صورت آنلاین و در زندگی مستقل مراکز در سطح ایالت. مشتریان که با استفاده از زندگی-حفظ دستگاه های پزشکی را به عهده بالاترین اولویت است. آزادی مطبوعات نیز آمده است که نظارت بر این روند درخواست CFILC را فاجعه منابع کمیته مشورتی که مسئول تعیین و تخصیص منابع است.

"در PG&E ما بسیار خدا را شکر برای CFILC و همه آنها را به ارائه کمک به کالیفرنیا گفت:" لوری Giammona PG&E رئیس مشتری افسر ارشد و معاون رئیس جمهور در آزادی مطبوعات. "آنها منحصر به فرد قرار به حمایت از AFN جامعه با ارائه خدمات و حمایت خود را از طریق برنامه های موجود و مبارزات."

تماس با آماندا مک نامارا در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @amandamcnamara_uc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن