Phantasms از ورود

از لحاظ تاریخی آمریکایی ها باید درمان شود "سیاه و سفید" به عنوان یک کلمه بد. در طول آموزشی حرفه ای معلمان را ب

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

از لحاظ تاریخی آمریکایی ها باید درمان شود "سیاه و سفید" به عنوان یک کلمه بد. در طول آموزشی حرفه ای معلمان را به من بگویید به جای "سیاه و سفید" با "فرد از رنگ" یا "آمریکایی آفریقایی تبار است." و این اشتباه من بود. با استفاده از "سیاه و سفید" نیست نامناسب — آن را فقط به آنچه من بود. این چیزی است که پدر و مادر من بودند. به طور ضمنی, سیاهی پیشنهاد مشروعیت و آن را بدتر. هنوز من شروع به استفاده از "فرد از رنگ" در اشاره به خودم هر زمان که جعبه ارائه شد.

به عنوان بسیاری از زمانی که آنها رسیدن به دانشگاه, من به طور معمول خودم درگیر شدن با بسیاری از موضوعات که من پرشور در مورد (و بسیاری هستند که نه تنها سیاه و مسائل تاثیر می گذارد و بسیاری از اقلیت ها) مانند حقوق زنان و حقوق مهاجر. این فضاها اغلب حاکی از آن است که آنها را POC-دوستانه. اما در حالی که همه باشگاه ها در تلاش بودند به شکل یک راه برای مبارزه با ظلم و ستم خود را در جهان من خواهد بود سمت چپ در تلاش برای انجام همان است که در آن فضای پرداختن به تقاطع در خود من.

اما این تجربه تنها با لمس بر مسائل بزرگتر در محوطه دانشگاه. بسیاری بر این باورند اسطوره محبوب است که به دلیل UC برکلی متنوع است و بسیاری از دانش آموزان از رنگ آن باید نژاد شمول و هر کس خوش آمدید — که به دلیل تنوع در حال حاضر آن را به طور خودکار به این معنی است که بدن سیاه و سفید استقبال کرده است. این همیشه مورد نیست.

فقط به خاطر دانشگاه برکلی است نه اکثریت سفید به این معنا نیست که آن را به یک محیط که واقعا شامل خود دانشجویان و با اشاره به آرایش از دانشگاه به عنوان یک POC اکثریت بیشتر پاکسازی سیاه و دانش آموزان است.

هنگامی که ما با استفاده از واژه "مردم رنگ" ما برای ایجاد یک غلط ایدئولوژی وحدت است که در واقع وجود دارد و دانش آموزان سیاه پوست در سمت چپ برای مقابله با این phantasms از ورود به مطالعه.

واقعیت این است که در ایالات متحده وجود دارد هیچ گروه اقلیت می کند که صورت نوعی از ظلم و ستم اجتماعی است اما هر گروه مبارزه متفاوت است و باید درک شود که چنین نیست. قومی و همبستگی مهم است و در اصطلاح تلاش برای متحد کردن اقلیت ما در ارتباط تنگاتنگ با مبارزات. اما هر مدت را کاهش می دهد که بخش هایی از آن در مجموع به یک پتو هویت همیشه پاک می کند کسانی که تحت تاثیر قرار می.

در هسته بسیار از استعمار مثلا نزدیک شما هستند به سفیدی بیشتر نظم اجتماعی مزایای شما; این به نوبه خود denigrates انتهای دیگر این طیف — سیاهی. غیر-مردم سیاه و سفید از رنگ به خصوص کسانی که در مجاورت نزدیک به سفیدی هستند قادر به تداوم ضد سیاهی نسبت ندارد و تنها آفریقایی و فرزندان خود را, اما همچنین کسانی که از complexions آنها تیره تر به طور کلی.

یک مثال خوب از این است که یک حادثه که در آن یک جنوبی, کالج, دانشجو, شروع گردند و نژادی profanities در مورد سیاه و سفید خود را همکلاسی. متاسفانه برای بسیاری از دانش آموزان سیاه پوست, آن, متاسفانه تعجب آور است. من به تماشای به عنوان بسیاری در اطراف من شوکه شده بودند با نفاق: او بعد از همه نیز تیره و احتمالا برخوردهای مربوط به ظلم و ستم. بسیاری از واکنش های معمول از همسالان من شامل "او باید نگاهی به خوبی در خود" و "چگونه می تواند او می گویند که ؟ او تبعیض بیش از حد."

پس اگر گفت: "مردم از رنگ" به رسمیت می شناسد همبستگی میان nonwhite مردم و نشان دهنده استعماری اروپا آسیب در سراسر جهان عبارت است محدودیت های آن است. اصطلاح "ب" ماهرانه مشرف به نژادی و نابرابری در میان POC جوامع — از جمله colorism در کشورهای سراسر جهان است. پوست-روشن کرم تسلط بر بازار در کشورهای آسیایی (و در آفریقا!), و بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین عمل ضد سیاهی و تبعیض علیه خود میراث آفریقایی با امتناع از اذعان به این سیاهی که در زمینه فرهنگ خود را. اما من پرت شدن.

حتی تصدیق کرد که POC مبارزات تقاطع اما ما هنوز هم به راحتی نادیده سیاه و صدای خاص — از جمله در محوطه دانشگاه. بسیاری از زمان مبارزات دانش آموزان سیاه پوست در حال اخراج و یا تحت الشعاع قرار با اینکه آنها را با دیگر مبارزات. اما من اینجا نیست برای شرکت در ظلم و ستم های المپیک و مردم نه تنها کسانی که تحت ستم هستند.

برخی نیز ممکن است استدلال می کنند که حمله به اصطلاح "ب" بیش از آسیب خوب ایجاد تفرقه در میان اقلیت هنگامی که ما نیاز به هم بچسبند. یک شکست برای رسیدگی به این می کند, اما, ترویج خاصی colorblindness. با جدا کردن و اعتبار هویت ما آن را اجازه می دهد تا همه مردم از رنگ به رسمیت شناختن است که هر گروه آسیب دیده در راه های مختلف و ما پس از آن خواهد شد بیشتر مجهز به آدرس این مسائل و انطباق با شرایط مختلف است که هر جامعه مواجه است. اگر ما همچنان به کار تحت colorblind اصطلاح ما ادامه خواهد داد تا مانع پیشرفت intersectional استراتژی برای مبارزه با آسیب رساندن به ساختار جوامع ما.

هنگامی که دانش آموزان سیاه پوست صدای تجربیات خود را در محوطه دانشگاه به ما گوش دهید. ما تجربه های بنیادی از نسل از ظلم و ستم اتفاق می افتد در بسیاری از تقاطع ها و ما به دنبال همدردی خود را. ما می خواهیم عدالت در داخل یک موسسه که ادعا می کند در وقت و زمان دوباره به مراقبت در مورد تمام دانش آموزان خود را — از جمله آنهایی که سیاه و سفید.

Savon Bardell می نویسد: دوشنبه ستون در تجربه بودن یک دانشجو در دانشگاه برکلی است. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن