قمر Bridgers سهام صمیمیت وضوح در دوم LP 'Punisher'

درجه: 4.5/5.0 آینده از اولین آلبوم خود را در سال 2017 , غریبه فرانسه قمر Bridgers مجموعه فوق العاده بالا و است

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

درجه: 4.5/5.0

آینده از اولین آلبوم خود را در سال 2017 , غریبه فرانسه قمر Bridgers مجموعه فوق العاده بالا و استاندارد برای موسیقی خود را. کار او دو سال بعد در یک پروژه تحت عنوان بهتر فراموشی مرکز جامعه تنها ساخته شده بر اساس این شهرت بالا, وادار کردن مخاطبان به رسمیت شناختن او استعداد به عنوان یک ترانه سرا و موسیقی متصدی. هر دو از این آثار شباهت به اشتراک گذاری است که می توان در سراسر Bridgers موسیقی حرفه ای — چشم مشتاق برای مشاهده جهان و یک صدای واضح برای ابراز آن است. Punisher یک رکورد است که حمایت این استانداردها حتی هل دادن آنها و ویترین Bridgers به عنوان یکی از مهمترین روشنگری و خوب نوشته شده هنرمندان از زمان ما است.

جلو به عقب Punisher است یک داستان گفت unwaveringly از طریق دیدگاه Bridgers. این است که به اشتباه Punisher فقط به عنوان یکی دیگر از ورود به دفتر خاطرات روایت اول شخص تجربه — رکورد حرکت فراتر از روایت شخصی با شناخت بسیار بزرگتر داستان یکی که contextualizes Bridgers تجارب جهانی در یک جامعه است. در طول LP او حساب, خود, خاطرات و تجربیات خود را در بیش از جزئیات و صمیمیت ترک تقریبا هیچ چیز به سوال در مورد معنای زندگی و شعر او. هنر و صنعت خود را با این حال ساکن در راه او متصل می شود این تجربیات به جهان با نکات دقیق وظریف.

در "باغ ترانه" یکی از پیچیده ترین آهنگ های این آلبوم Bridgers رویاهای آینده گرفتار واقعیت های معاصر است که شنیده سرند در سراسر شعر او. بین امیدواری و خوش بینی او گیاهان دانه های ترسناک حقایق. "روزی من میخوام زنده/ در خانه خود را بر روی تپه/ و هنگامی که خود را skinhead همسایه می رود از دست رفته/ من یک باغ گیاه در حیاط و سپس" او آواز می خواند. این بازتاب از تعصب بی ثباتی و ناخرسندی یاد مخاطبان تاسف واقعیت های دنیای ما زندگی می کنند و خود را به احتمال زیاد با حضور در انجمن ما در مورد رویای است. آهنگ دوباره بر این در سبک خود را به عنوان به خوبی به خصوص از طریق نر آواز لایه لایه بر روی آهنگ. صدای احساس می کند مانند آن است که از یک روح فراموش نشدنی Bridgers و با تکرار کلمات خود را با یک نا هنجاری به عنوان اگر آن را یک یادآوری تلخ حقایق به معنای آوردن رویاهای خود را به پایین به زمین.

او قادر به ایجاد روابط عمیق با شنوندگان در آهنگ های مانند این. این است که در آن جزئیات و پیچیدگی او آهنگسازی می پردازد خاموش اجازه می دهد ارتباط بین شعر و شنونده است که تکامل می یابد به عنوان این آلبوم پیشرفت می کند. کاهش در Punisher نیست و به راحتی قابل هضم: آنها تقاضای مخاطبان حاضر مشغول به Bridgers' صوتی و روان و نگه دارید تا به اندازه کافی بلند به درک آنچه که او در واقع میگوید. این اهمیت از یک هنرمند ایجاد این ارتباط با شنونده و آنها را وادار به سرمایه گذاری در هنر و واقعا درک است که همه آن را ارائه کرده است. Bridgers به وضوح درک این احساسات و فوق العاده در دستیابی به این مهم اتصال.

بسیار وجود دارد برای گفتن در مورد ظرافت و ضخامت Bridgers' صدای در طول این رکورد اما از طریق و از طریق این ترانه سرا LP. سطح تغزلی مهارت در آهنگ های مانند "چینی های ماهواره ای" و "ماه آهنگ" آنها را standouts در یک tracklist با هیچ کسل کننده لبه. هر هجا احساس می کند با دقت قرار داده شده و هر وتر معنی داری بازی اجازه می دهد نشکن افسار بین شنونده و داستان Bridgers توسعه. بسیاری از هنرمندان توانایی برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها تجربه کرده ام اما چند باید از این قدرت برای ایجاد یک به طور کامل تجربه جدید برای شنونده.

پایان Punisher's داستان یک آهنگ با عنوان "من می دانم که پایان" نتیجه گیری نفس از یک سفر آغاز شد که با آهنگ بدون کلام "دی وی دی منو." "دی وی دی منو" به عنوان یک سوال از انواع آن دراز رشته ها و غرش باس درخواست اگر آن شنونده آماده است برای ادامه به تجربه Punisher ایجاد می کند. گذشته از این باز کردن دروازه Bridgers معاملات با ایده های بزرگ قادر به مقابله با عشق و از دست دادن و آشفتگی اجتماعی در داخل است. در بیانیه پایانی "من می دانم که پایان" او میله شنوندگان را مصرف آنها را با توفنده نمادها و تخریب موسیقی, فرم سیگنالینگ یک همگرایی از موضوعات مورد بحث است. او آواز می خواند رسما: "این پایان است که در اینجا."

در اینجا نهفته در نبوغ Punisher: در این LP Bridgers می یابد راه به حساب داستان است که برای کمک به مخاطبان یادگیری در مورد خود زندگی می کند و دولت خود را به عنوان به خوبی به عنوان منحصر به فرد خود را — و گاهی اوقات دشوار است — در محل آن است.

تماس با رایان Garay در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن