ققنوس به صاحبخانه ها 500 دلار پاداش برای اجاره آپارتمان، خانه به خانواده های کم درآمد خواهد داد

جسیکا بوهم آریزونا جمهوریمنتشر شده 10:00 هستم EDT سپتامبر 5, 2020فینیچ در صورت موافقت با اجاره به مستاجران کم

توسط NEWSWORLDS در 15 شهریور 1399

فینیچ در صورت موافقت با اجاره به مستاجران کم درآمد به صاحبخانه ها پاداش امضای ۵۰۰ دلاری خواهد داد.

این شهر در تلاش است تا بخش 8 برنامه کمک به مسکن خود را برای آماده شدن برای ناامنی مسکن بیشتر ناشی از COVID-19 همه گیر گوشت گاو.

بخش مسکن فینینز ۵۰۰ هزار دلار از صندوق های امدادی COVID-19 از دولت فدرال را کنار گذاشته است تا به عنوان انگیزه نقدی برای تشویق صاحبخانه های بیشتر به شرکت در برنامه مسکن استفاده کند.

این شهر دارای بودجه برای 275 بخش 8 کوپن، که ارائه کمک اجاره برای مردم در براکت بسیار کم درآمد - فردی که می سازد کمتر از 25،500 دلار در سال و یا درآمد سالانه 36،450 دلار برای یک خانواده از چهار.

افرادی که واجد شرایط برای کوپن مسئول پیدا کردن آپارتمان خود و یا خانه اجاره. اغلب آن ها برای پیدا کردن صاحبخانه هایی که مایل به پذیرش کوپن های خود هستند یا به دلیل ننگ یا به این دلیل که می توانند اجاره بهای بالاتری را به اجاره دهندگان دیگر شارژ کنند، مبارزه می کنند.

برنامه کوپن بخش 8 چيه؟

بخش 8 مسکن انتخاب برنامه کوپن طراحی شده است برای ارائه افرادی که نیاز به کمک مسکن با گزینه های بیشتر.

به طور سنتی افرادی که نیاز به کمک مسکن داشتند در پروژه های مسکن متعلق به دولت قرار داشتند.

در حالی که برخی از آن برنامه های مسکن هنوز وجود دارد، یک تغییر به سمت کوپن مسکن به جای آن وجود داشته است، که به اجاره دهندگان کم درآمد اجازه می دهد تا انتخاب کنند که در آن می خواهند زندگی کنند و از یارانه دولت خود در هر مجتمع آپارتمانی، کاندو یا خانه تک خانواده ای که برای خانواده شان کار می کند استفاده کنند.

اجاره دهندگانی که واجد شرایط برنامه کوپن بخش ۸ هستند به طور معمول ۳۰٪ از درآمد ماهانه خانوار را نسبت به اجاره پرداخت می کنند و دولت این تفاوت را می سازد.

در حالی که برنامه کوپن اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری بیشتر برای اجاره دهندگان، آن را تنها در صورتی کار می کند که صاحبخانه های خصوصی به اندازه کافی مایل به پذیرش کوپن وجود دارد.

ققنوس دارای بودجه برای 275 کوپن، اما به طور معمول تنها حدود 220 اجاره دهندگان با استفاده از کوپن در هر زمان داده شده، مدیر مسکن ققنوس سیندی Stotler گفت.

بخشی از آن به این دلیل است که مقدار قابل توجهی از گردش مالی با کوپن وجود دارد، او گفت. اما کمبود صاحبخانه هایی که آماده و مایل به پذیرش کوپن هستند نیز نقش دارد.

چرا پیدا کردن صاحبخانه سخت است؟

استوتلر گفت: چند دلیل وجود دارد که صاحبخانه ها انتخاب می کنند که به دارندگان کوپن اجاره نمی دهند و بیشتر آنها توسط بازار مسکن داغ دامن زده می شوند.

بر اساس یک نظرسنجی اخیر شهر، بازار مسکن فینیچ ۱۶۳ هزار واحد کوتاه است. کمبود است رانندگی تقاضا -- و هزینه -- از مسکن تا.

استوتلر می گوید: «وقتی کمبود مسکن وجود دارد، اجاره بها بالا می روند چون می توانند.»

اگر صاحبخانه ها می توانند اجاره بها را فراتر از زمانی بالا ببرند که دولت با کوپن یارانه دهد، به احتمال زیاد این کار را خواهند کرد.

علاوه بر این، صاحبخانه ها باید کاغذبازی های بیشتری را پر کنند و بازرسی برای شرکت در برنامه بخش ۸ دریافت کنند. استوتلر می گوید اگر اجاره نشین هایی باشند که نیازی به این کار اضافی نداره، صاحبخانه ها احتمالا ً آن رنتر را انتخاب خواهند کرد.

همچنین ننگ منفی متصل به افرادی وجود دارد که نیاز به کمک مسکن دارند. برخی از صاحبخانه ها فکر می کنند افرادی که کوپن دارند «مجرم یا کم زندگی هستند که نمی توانند از خود مراقبت کنند.»

وی گفت: افراد شاغل زیادی هستند که به کمک مسکن نیاز دارند. "بسیاری از مردم در کوپن وجود دارد که می تواند مادر بزرگ خود را، خاله خود را، افراد معلول و یا مادران مجرد است."

استوتلر گفت که از برنامه تشویقی جدید ۵۰۰ دلاری هیجان زده است. او گفت که پول نقد ممکن است افرادی را تشویق کند که هرگز در برنامه مسکن بخش ۸ شرکت نکرده اند تا متوجه شوند که اجاره دهندگان هیچ فرقی با اجاره دهندگان معمولی ندارد.

این شهر همچنین ۵۰۰ دلار به صاحبخانه های بخش ۸ فعلی خواهد داد که اجاره نامه ها را با اجاره دهندگان تمدید می کنند. استوتلر گفت مهم است که صاحبخانه های فعلی، به ویژه در طول اقتصاد شکننده ایجاد شده توسط COVID-19 حفظ شود.

برنامه تشویقی اولیه با یک بار COVID-19 پول امدادی از قانون مراقبت های فدرال تامین می شود، اما استوتلر گفت که اگر این برنامه موفق باشد او به دنبال بودجه دیگری برای ادامه آن خواهد بود.

با شماره 1823jessica.boehm@gannett.com 480-694-1823 به خبرنگار برسند. دنبالش در توییتر @jboehm_NEWS.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن