PIAA برای دیدار شنبه, تمرکز خواهد شد در پاییز ورزشی

تام Reisenweber ایری فردا-اخبارمنتشر شده 11:04 AM EDT Jul 28, 2020به کشورهای دیگر تعلیق یا تاخیر دبیرستان سقوط

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

به کشورهای دیگر تعلیق یا تاخیر دبیرستان سقوط ورزش در واکنش به COVID-19 pandemic, پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association مقامات را تا حد زیادی به بحث در مورد چهارشنبه.

هیئت مدیره برای دولت high school sports بدن حاکم را ملاقات روز شنبه در 3 p. m. از طریق زوم به آدرس وزارت امور خارجه از سقوط های ورزشی.

همه نشانه این است که PIAA برنامه ای برای رفتن به جلو با سقوط فصل به عنوان برنامه ریزی شده.

با توجه به دستور کار جلسه این PIAA را مورد بحث کوتاه postseason و هر سقوط ورزشی کمیته راهبری توصیه خواهد کرد کاهش تعداد مقدماتی و تیم در postseason.

این PIAA می خواهد برای پایان دادن به سقوط postseason توسط شکرگزاری. فوتبال است که به طور سنتی تنها سقوط ورزش است که نقش فراتر از آن است که تعطیلات. سقوط ورزش می تواند در نهایت در اوایل ماه نوامبر با کاهش تعداد شرکت کنندگان است.

بیشتر: به عنوان دانشگاه, همایش های تعلیق دو و میدانی PIAA 'ماندن این دوره با سقوط ورزش در حال حاضر

این می تواند معنی های ورزشی مانند فوتبال, والیبال, گلف, تنیس, و عبور از کشور ممکن است پیش تنها منطقه قهرمانان به PIAA postseason.

این PIAA ملاقات جولای 15 و برنامه ریزی در رفتن به جلو با سقوط ورزش به عنوان برنامه ریزی شده. بیش از گذشته در هفته های مختلف PIAA سقوط ورزشی فرمان کمیته ملاقات به آمده تا با سلامت و پروتکل های ایمنی برای انجام بازی و دیدار این فصل است. مدارس در سراسر کشور مسئول توسعه هیئت مدیره مدرسه-تصویب پروتکل های ایمنی برای انجام تمرینات و شیوه و به طور منظم از فصل مسابقات است.

یکی از بزرگترین موارد در دستور کار یکشنبه است از PIAA پزشکی ورزشی مشورتی کمیته راهبری. این کمیته به عنوان شناخته شده SMAC است توصیه به هیئت مدیره اضافه کردن عبارت زیر به PIAA بازگشت به رقابت دستورالعمل:

"بر اساس در حال حاضر شناخته شده اطلاعات این کمیته معتقد است که پایبندی توسط مدارس و تیم های مدرسه خود را-به تصویب رسید برنامه ها و فرمانداری ورزشی مدرسه راهنمایی باید یک منطقی محیط امن برای ورزشکاران دانش آموز برای شرکت در میان مدارس دو و میدانی در حال حاضر به عنوان برنامه ریزی شده."

والیبال کمیته توصیه کرد که برای یک سال تیم را تعویض نیمکت های بین ست ها. به طور معمول تیم تغییر نیمکت بین هر مجموعه ای به جز زمان بین چهارم و پنجم مجموعه.

گلف کمیته است توصیه به استفاده از الکترونیکی به ثمر رساند که در آن ممکن است دلسرد تبادل تغ.

این PIAA نیز به احتمال زیاد به یک بحث گسترده تری در جایی که همه چیز ایستاده در پنسیلوانیا با کوروناویروس. پس از ژوئیه 15 جلسه های متعدد ورزشی کالج کنفرانس را به حالت تعلیق در فصل پاییز به بهار و چندین ایالت یا نقل مکان سقوط high school sports به بهار یا به تاخیر افتد ورزشی با یک ماه.

بیش از آخر هفته تعدادی از اعضای Miami Marlins آزمایش مثبت در حالی که بازی یک سری بازی در فیلادلفیا. که ناشی از دو لیگ اصلی بیس بال بازی به تعویق افتاد و روز دوشنبه از جمله یک بازی خانگی برای فیلیز به عنوان تست بیشتر در حال وقوع بود.

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

این تحولات همراه با افزایش در ایالت coronavirus موارد در طول هفته های اخیر و فیلادلفیا و Allegheny شهرستانهای را تجربه کرده اند بزرگتر را افزایش می دهد از بسیاری از شهرستانهای استان است.

این PIAA سقوط فصل تنظیم شده است برای شروع Aug. 10 با گرما هم هوایی هفته برای فوتبال است. در اوت. 17 تمام سقوط های ورزشی شیوه های زیر راه در سراسر کشور با اوت. 20 به عنوان اولین روز مسابقات گلف و اوت. 24 به عنوان اولین روز برای دختران تنیس. فوتبال شروع خواهد شد در اوت. 28 و بقیه از سقوط های ورزشی خود را آغاز فصول منظم در سپتامبر. 4.

روز چهارشنبه جلسه نبود در اصل PIAA تقویم اما بحث بر سلامت و ایمنی ورزشکاران مجبور به اضافه کردن این نشست است. بعدی PIAA جلسه برنامه ریزی شده برای اکتبر. 7 است که در وسط گلف و تنیس postseasons.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب