زمان كاشت: مراکز باغ از دست دادن کسب و کار به فروشگاه های بزرگ در ارتفاع نجومی

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 4:39 PM EDT مه 6 2020با توجه به کشاورز پیر سالنامه, آن را خیلی دیر

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

با توجه به کشاورز پیر سالنامه, آن را خیلی دیر شده برای کلم بروکسل و کلم و گل کلم و کلم پیچ و برگ چغندر سوئیس.

باغداران و کشاورزان که در پنسیلوانیا مرکزی باید این گیاهان در روی زمین قبل از پایان ماه آوریل است.

که اتفاق نمی افتد برای بسیاری از مردم به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. و اگر مردم قادر به دریافت گیاهان برای باغ خود را, آن است که به احتمال زیاد آنها را خریداری و آنها را در محلی کوچک در مراکز باغ.

در تلاش برای جلوگیری از گسترش این ویروس در پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام ولف بسته غیر پایدار زندگی کسب و کار است که شامل مراکز باغ.

برخی موفق به باز بماند یا از طریق به دست آوردن چشم پوشی و یا با این ادعا وضعیت زندگی پایدار زیرا آنها همچنین فروش مواد غذایی است.

جان Rockelman صاحب Rockelman را مهد کودک در نیویورک, شهرستان دیده می شود برخی از شرکت ها دریافت چشم پوشی و دیگران مانند او بود را تکذیب کرد.

"در بسیاری از تناقض" او گفت:. "ما همچنین یک مزرعه درخت و که می تواند همیشه باز باشد."

Rockelman گفت: کارکنان خود را ماسک می پوشند و از مردم خواسته شد برای حفظ اجتماعی فاصله پس از بازگشایی در اواخر هفته گذشته.

"ما می توانید انجام دهید منظقه وانت اما ما به حال بسیاری از آن," او گفت:. "مردم به انتخاب آنها چه می خواهند."

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Pa. بیش از 50K موارد; حدود 2,700 بستری

بیشتر: Pa. s ژوئن اولیه می بیند افزایش پست الکترونیکی-در برگه های رای. در اینجا چیزی است که رای گیری می تواند مانند نگاه

اما برای بسیاری از باغ مرکز صاحبان و کارکنان خود را, آنها می توانند تنها نشستن به عنوان مهم ترین هفته خود امرار معاش آنها را منتقل می کند. آنچه به یکی دیگر از قرص تلخ به تماشای فروشگاه تلقی پایدار زندگی به دلایل دیگر فروش سبزی گیاهان و گل.

برخی از فروشگاه های مواد غذایی, فروشگاههای جعبه بزرگ مانند Walmart, Home Depot و لوس و سخت افزار فروشگاه قفسه پس از قفسه گیاهان برای فروش. پاپ آپ فروشگاه های مستقر در رنگارنگ چادر را آغاز کرده اند به نقطه منطقه پارکینگ با علائم تبلیغات سبزی و گل گیاهان برای فروش.

قانونگذاران دولت خواستار ناپاک.

لوایح در مجلس نمایندگان و سنا معرفی شده اند به زور استاندار به بازگشایی مراکز باغ. این لایحه در مجلس سنا به تصویب رسید که در اتاق بازرگانی و فرستاده شده به مجلس برای تصویب.

گرگ اخیرا گفته است که باید این لایحه آن را به میز خود او نمی خواهد آن را امضا کنید.

فرماندار مطبوعات, منشی, لباس زیر زنانه Kensinger روز دوشنبه گفت که یک تفاوت وجود دارد بین مراکز باغ و گلخانه و نهالستان.

"برای رشد محصولات کشاورزی و مواد غذایی و دانه های گلخانه و کودکان تحت کشاورزی بخش صنعت و در نتیجه زندگی تداوم کسب و کار و مجاز به باز باقی می ماند" Kensinger در بیانیه ای گفت به نیویورک رکورد روزانه.

او گفت: همان می رود برای بازارهای کشاورزان و مزرعه بازار.

اما باغ مراکز طبقه بندی شده در "چمن و باغ لوازم و تجهیزات فروشگاه" بخش.

"[آنها] مجاز به حفظ فرد در عملیات و این امر به هر دو مستقل از مراکز باغ به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که متصل به زنجیره ای خرده فروشی یا فروشگاه های مواد غذایی" Kensinger گفت. "باغ مراکز ممکن است ارائه تحویل و یا خدمات آنلاین."

کاریکاتور کریستین فیلیپس هیل-R-نیویورک شهرستان, می بیند این به عنوان یک مشکل. او یکی از چهار سناتور به نویسنده لایحه طراحی شده برای بازگشایی دولت در مراکز باغ.

او دیده است که چگونه برخی از مراکز محلی شده اند قادر به تحت عمل اجتماعی فاصله داشتیم و نمی بیند چرا دیگر نمی توانید همان را انجام دهید.

"اگر یک زن و شوهر از مراکز باغ می توانید چشم پوشی از همه باید قادر به گرفتن یک" فیلیپس-تپه گفت. "هر بار که من را به یک مرکز باغ من نمی بینم مردم فرز. آن را فقط تنظیم برای که. زمانی که من در باغ کوچک, مراکز, من فکر می کنم آنها را رعایت می اجتماعی فاصله."

او گفت: آن را دشوار است برای او و همکاران او برای دریافت یک دسته در که چرا برخی از کسب و کار به نظر می رسد به اند چشم پوشی و دیگران بسته است. "من می دانم که وجود دارد برخی از مراکز باغ که باز هستند که شاید نباید باز باشد," او گفت:.

اما هیچ کس در خارج از مقامات دولتی تصمیم گیری در مورد چشم پوشی دیده می شود هر یک از لیست. یکی نشان دادن کسب و کار است که اعطا شد چشم پوشی نیست و یکی از نشان دادن که پایین تبدیل شده بود.

"ما در حال پرواز کور به عنوان قانونگذاران" فیلیپس-تپه گفت. "سنا درخواست چشم پوشی و کاهش اسناد و مدارک اما ما نمی آنها دیده می شود."

متعدد رسانه ها باید ثبت راست-به-می دانم که درخواست به همان اسناد و کسانی که درخواست بدون پاسخ مانده اند.

برخی از دولت مراکز باغ می تواند بازگشایی آغاز مارس 8, زمانی که 24 استان ها در شمال غرب و northcentral بخشی از دولت حرکت از قرمز به زرد مرحله از خاموش کردن.

"به عنوان شهرستانهای حرکت به زرد مرحله فرد در خرده فروشی مجاز است با منظقه وانت و تحویل ترجیح داده" Kensinger گفت: در روز دوشنبه در بیانیه ای.

شهرستان نیویورک نیست در میان 24 استان ها حرکت خواهد کرد که به رنگ زرد در روز جمعه. گرگ گفت: شهرستان در جنوب غربی و احتمالا southcentral را تحت نظر گرفتن به باز کردن در موج بعدی اما نه او و نه وزیر بهداشت دکتر راشل Levine می گویند که ممکن است اتفاق می افتد.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

فیلیپس-تپه گفت: باغبان به زودی ضربه تا حدودی افسانه ای مهلت.

"ما همیشه گفته شما باید از گیاهان خود را در روز مادر," او گفت:. که روز یکشنبه.

او گفت: در حال حاضر اقامت در خانه سفارش شده اند که زمان مناسب برای افرادی که قادر به گیاه است.

"وجود دارد زنجیره تامین مسائل با ما غذا پس چه بهتر از راه برای مراقبت از خانواده خود را از باغ خود را," فیلیپس-تپه گفت. "اما جایی که آنها می خواهند برای به دست آوردن گیاهان ؟

"گیاهان فروخته شده در جعبه فروشگاه های, فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های سخت افزاری اما اگر مراکز باغ نمی تواند خود را به فروش گیاهان آنها می توانید درآمد خود را."

و بر خلاف برخی از کسب و کار است که نمی باید جدول زمانی خاص و بر اساس آب و هوا و فصول مراکز باغ باید یک دوره کوتاه به فروش اجناس خود را.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب