'لطفا از خواب بیدار': چیزی است که کسب و کار به طور معمول در سال 1975 آلبوم جدید

درجه: 5.0/5.0 1975 شناخته شده نیست برای نگه داشتن آرام. انگلیسی شورشیان سابقه هر دو در رسانه های اجتماعی و در

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

درجه: 5.0/5.0

1975 شناخته شده نیست برای نگه داشتن آرام. انگلیسی شورشیان سابقه هر دو در رسانه های اجتماعی و در صنعت موسیقی برای به چالش کشیدن هنجارهای اجتماعی و خواستار توجه به مشکلات پیچیده است. و گروه, آخرین آلبوم, یادداشت های یک شرطی شکلکه منتشر شد مارس 22, جزئیات یکی از این گروه قوی ترین و در عین حال پیام: اگر ما ثابت جهان ما همه در حال رفتن به با آن می میرند و ما تنها به سرزنش.

در حالی که آلبوم پیام پر از پیچیدگیهای پرداختن به سلامت روان و مدرن روابط درون روایت از فاجعه زیست محیطی گروه هدایت این پیام به طور مستقیم به افراد جوان بسیار افرادی که با این گروه می گوید شده اند شکست خورده توسط نسل های قدیمی تر.

هر سال 1975 قبلی سه آلبوم را آغاز کرده است با یک خود با عنوان مسیر زیر دو دقیقه به معرفی سوابق جمعی تن. این آهنگ است که همیشه همان — همان شعر همان cadence — اما در تولید با توجه به سبک منحصر به فرد از ضبط آهنگ معرفی. یادداشت بر روی یک شرطی فرم معافیت این قالب برای اولین بار باز کردن آلبوم با سخنرانی الهام بخش تماس برای شنوندگان به رسمیت شناختن فعلی ما "آب و هوا و بحران محیط زیست.

"بله, ما در حال شکست اما هنوز هم وجود دارد زمان به نوبه خود همه چیز را در اطراف" صحبت کلمه قطعه می گوید. صدا در این مسیر ممکن است صدای آشنا به برخی از: آن است که در واقع یک تن به تن تا نسخه از خواننده Matty Healy, صدای, اما نه 16 ساله فعال محیط زیست گرتا Thunberg نوشت که این سخنرانی در کنار Healy و نوازنده جورج دانیل. با شکستن سنت به گسترش این پیام باند تکان دادن طرفداران به توجه با استفاده از پلت فرم آن به صورت تغییر دهید. و این پیام را متوقف نمی وجود دارد — آن را تنها آغاز می شود.

سخنرانی افتتاحیه به پایان می رسد با خطوط "همه چیز نیاز به تغییر و آن را تا به امروز شروع می شود/ پس همه در خارج وجود دارد آن است که در حال حاضر زمان برای نافرمانی مدنی/ وقت آن است که به شورش." این خطوط منجر تکان دهنده به باز کردن مه از "مردم" جیغ آنارشیست سرود نقد جهان مدرن را از راحتی در هزینه از محیط زیست است. این آهنگ از آلبوم هستند, فرمانده, ریگ دار, قدرتمند, و, صادق, ترک هیچ سیستم صدمه ندیده به عنوان خدمات تحویل مصرف کننده فرهنگ و دولت و سیستم نامیده می شود برای عدم مسئولیت است.

این اعتراض از یک آهنگ است که به دنبال بزرگ ارکستر قطعه "پایان (موسیقی خودرو)" پس از نام گروه 2013 EP موسیقی برای اتومبیل. در ابتدا به نظر می رسد گروه کاری ادامه داده اند تا پیام خود را اینجا, نمایشی نشان می دهد که ابتدا دو آهنگ نگه معنای جوهر سیب زمینی و گوشت آن زمان فعال میشن.

اما داستان همچنان ادامه دارد نشان می دهد که چگونه مختلف اجتماعی مشکلات تقویت زیر نور زیست محیطی مبارزه است. "ضعیف دولت از ذهن" ظریف با استفاده از تکنیک های تولید را به این آهنگ احساس به عنوان اینکه آن را به طور مداوم تغییر تقلید از مسابقه افکار اضطراب و crowdedness از تلاش برای زندگی مسالمت آمیز در درون فاسد زیست محیطی دولت به عنوان ترانه جزئیات در آن شعر. آهنگ نظرات مردم likeliness به جلو و صفحه نمایش خود را و یا به نوبه خود به دیگر فعالیت های خیالبافانه قبل از رفتن خارج و اتصال با جهان نشان می دهد که تکنولوژی در حال کمک به جهانی بهداشت روان در بحران است.

ارکستر قطعات بیشتر گنجانیده شده این آلبوم پس از این نقطه به ظاهر bookending آهنگ با سنگین تر پیام را به شنوندگان تنفس امتیاز بین دوره جامع فکر می کردم.

تنها عمده در موضوع "جشن تولد" که توصیف Healy حالت عاطفی زیر یک دلخراش اعتیاد به هروئین. Healy اغلب صحبت می کند آشکارا در مورد تجربه خود و بازگو احساسات در یک نرم breathy آهنگ پر از لخت گیتار آکوستیک و سنتی folky ابزار دقیق. اگر چه آن را نمی کند به دنبال یک محیط زیست موضوع آن هنوز امتیاز نسبت به محیط زیست در این مورد که چگونه افراد و موقعیت هایی را احاطه کرده می تواند تاثیر رفتار خود را.

پس از تنها یک سوم از این آلبوم های 22 آهنگ, آهنگ های تبدیل شده به طور قابل توجهی بیشتر تجربی از سال 1975 معمول صدا, ترکیب shoegaze, باشگاه, مردم, کشور, راک و هیپ هاپ به این آلبوم بخش دوم — به نحوی.

یادداشت بر روی یک شرطی فرم توابع تحت هیچ نوع. پیام خود را در نهایت منجر به انسجام رکورد بالا بردن 1975 به یک جدید echelon خلقت است.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن