پلاگین در نهایت کشیده La Casa de la Raza

شاید هیچ مرکز فرهنگی در شهر را تجربه کرده است به طوری طولانی مدت و پس از قسمتها مرگ سر و صدا به عنوان La Casa

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

شاید هیچ مرکز فرهنگی در شهر را تجربه کرده است به طوری طولانی مدت و پس از قسمتها مرگ سر و صدا به عنوان La Casa de la Raza واقع در 601 شرق رفسنجان خیابان در شهر Eastside بود که بنا به گزارش ها در نهایت به فروش می رسد در حراج مدتی در ماه مارس به آن منجر طلبکار توماس کاستلو که — اتفاقا — همچنین این سازمان اولین رئیس جمهور در سال 1971.

چه کاستلو قصد دارد برای انجام با 26,000 فوت مربع ساختمان — بازسازی زمانی چوب مرکز عرضه — نامشخص باقی مانده است. با توجه به لانی Ebenstein که با حضور در نشست با کاستلو این صبح روز دوشنبه این طرح این است که برای ایجاد موقت بنیانگذاران برگزاری اعتماد به اموال خود را در انتظار تصمیم نهایی برای برنامه های آینده.

وقتی La Casa افتتاح شد و در سال 1971 آن را مشخص زیربنایی جشن لاتین غرور و افتخار است که فقط به خود آمدن. La Casa طراحی شده است به تابع به عنوان یک, سیاسی, فرهنگی, آموزشی, ورزشی و مرکز خدمات برای جامعه لاتین در طول سواحل جنوبی و برای سال های بسیاری از آن بود که فقط. آن را ارائه پایین-اجاره محل برگزاری انواع کنسرت های این برنامه شامل طیف وسیعی از headliners که فراتر از هر شسته و رفته جمعیتی cubbyholes. آن را به عنوان یک سکوی پرتاب برای این گروه به عنوان Bici Centro, Zona سکا و پوبلو پیشرو به امروز شود.

اما برای 15 سال گذشته La Casa تجربه کرده مزمن مشکلات مالی است. برای اولین بار وجود دارد مشکلات مالیاتی. سپس در سال 2010 همه چیز بدست کرده بود خیلی بد است که آنها را تهدید به سلب حق اقامه دعوی. آن بود که در آن نقطه که کاستلو که می خواهم بدل به موفق یک سرمایه گذار املاک و مستغلات از روز خود را در لا کازا bailed بیمار غیر انتفاعی. آن را نمی خواهد آخرین بار. توسط 2012, Castelo ادعا کرد که او بدهکار بیش از 500 ، 000 دلار برای یک ساختمان بود که شایعه شده بود به ارزش هر نقطه از $3 میلیون به 5 میلیون دلار در بازار آزاد. در طول زمان — با علاقه و مجازات — Castelo ادعا بدهی گسترش یافته بود به چیزی در شمال 1.5 میلیون دلار.

در تمام این زمان متعددی وجود دارد که تلاش برای صرفه جویی در La Casa از خراب کردن اما فایده ای نداشت. تلاش های رهبران در سازمان های غیر انتفاعی جامعه به دخالت بی سر و صدا رفت و هیچ جا آرام است. در یک نقطه, La Casa هیئت مدیره به دنبال فروش به توسعه و صاحبخانه اد سنت جورج, اما این معامله منفجر شد نه چندان بی سر و صدا. پس از آن وجود دارد تلاش برای فروش به سازمان مسکن اما fizzled زمانی که سازمان مسکن مقامات در زمان یک نگاه در لا کاسا اساسی بدهی و ساختمان توسعه محدودیت. La Casa ممکن است بزرگ در استخوان به استفاده از املاک و مستغلات بومی — اما آن را بدون پارکینگ. پتانسیل منطقه بندی و چالش های زیست محیطی نیز به تعداد کنندههای با سازمان مسکن جدی و قابل تامل است. و این تنها آغاز است.

در سال 2016 هیئت مدیره به دنبال اعلام ورشکستگی اما کاستلو به چالش کشیده است که ادعا هیئت مدیره بود نه از نظر قانونی تشکیل شده و بنابراین از نظر قانونی نمی تواند جلو و پلاگین در خود دارد. ورشکستگی قاضی دبورا Saltzman توافق کردند که هیئت مدیره تا به حال هیچ ایستاده به آغاز فصل 11 رسیدگی و او را رد کرد و این مورد در سال 2018 است.

در سپتامبر سال 2019 La Casa جدید تیم رهبری آغاز یک GoFundMe کمپین کردم ولی هیچ جا در نزدیکی خود را 2 میلیون دلار هدف است. در ماه ژانویه این سال روابط بین دو کاستلو و جدید هیئت مدیره تا به حال به دست آورد سطح جدیدی از مسمومیت با لا کاسا قهرمانان excoriating کاستلو برای اضافه کردن بسیار بهره و جریمه به بدهی اولیه و تحت پیگرد او ناموفق در دادگاه. کاستلو اصرار قبلی مصاحبه که قصد خود شده است برای حفظ La Casa ضروری تابع با خدمت به جامعه لاتین در برخی از مد اما با ثبات در رهبری تیم در راس. چه اتفاقی می افتد بعدی باقی مانده است دیده می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب