پلیس: داور Twp. مرد متهم به اتهام شکستن خود 7-ماه-پیر پسر و دنده

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 11:43 AM EDT 29 مه سال 202023-در سال دوور شهرستان شده به اتهام سوء است

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

23-در سال دوور شهرستان شده به اتهام سوء استفاده جسمی خود 7-ماه-پیر پسر که منجر به چند استخوان شکسته با توجه به سوابق دادگاه.

کودی مایکل Stiffler از 3500 بلوک از برج درایو متهم است که باعث "متعدد اسکلتی شکستگی" را به فرزند خود گفتن پلیس که او "خاموشی در حالی که مراقبت از صورت (پسر) با توجه به استرس قریب به اتفاق" با توجه به شکایت کیفری واصل در این مورد.

تحقیقات آغاز شد و در 29 آوریل زمانی که نوزاد گرفته شد به UPMC بیمارستان یادبود با شکسته استخوان ران. کارکنان بیمارستان گفت: یک مسئول پرونده برای نیویورک شهرستان, کودکان, جوانان و خانواده ها است که این آسیب می تواند تنها باعث شده اند تا نیروی شمال, نیویورک شهرستان منطقه ای Det. استفان Lebo نوشت: در شکایت است.

بیشتر: کودک آزاری در همه گیر: به عنوان بیمارستان دیدن آسیب های شدید, 'بدترین است'

بیشتر: کشیده از غفلت و سوء استفاده به عنوان یک کودک, York, کارآفرین اعتبار او به تصویب رسید مادر

پلیس صحبت کرد و به مادر کودک, جنیفر نقاش گفت که افسران که او در کار بود آن شب هنگامی که او یک تماس از Stiffler اطلاع رسانی که او کودک را به بیمارستان "چون پای او ظهور و او گریه درد" Lebo نوشت.

فرزند منتقل شد به پن استیت هرشی مرکز پزشکی برای درمان بیشتر و ارزیابی است. وجود دارد, Lebo نوشت: پزشکان کشف "از قبل موجود اسکلتی شکستگی در کشورهای مختلف از شفا" از جمله شکستگی خود به خود استخوان درشت نی استخوان در هر دو پا و پنج جداگانه دنده ها ، Lebo گزارش شده است.

در آن زمان Stiffler و نقاش زندگی در زیرزمین کارل و Fran Decca خانه در برج درایو. Fran Decca پلیس گفت که او اغلب شنیده Stiffler فریاد نوزاد گفتن نوزاد به "آرامش" و فرزند "به ظاهر همیشه گریه در حالی که تنها در مراقبت از Stiffler," Lebo نوشت. Fran Decca گفت: پلیسی که او نصب یک دوربین در اتاق به مانیتور کودک در حالی که در Stiffler مراقبت.

یک شب او گفت: او بیدار او را به او نشان می دهد خوراک ویدئویی که به تصویر کشیده Stiffler گرفتن کودک و پرتاب او را در برابر طرف تخت. او رفت طبقه پایین و در زمان نوزاد را از او دور او گفته Lebo.

در آوریل 29, کارل Decca گفت Lebo او در گاراژ خود را زمانی که او شنیده ام "یک" خون curdling' جیغ از طبقه پایین." او گفت Lebo "آن بود ... بدترین جیغ که او تا به حال شنیده ام" که از کودک است.

Stiffler گفت Lebo که او و نقاش بوده و قدمت فقط یک زمان کوتاه زمانی که آنها کشف کردند او باردار بود. او گفت: کارآگاه "او آماده بود پدر در چنین سن جوانی" Lebo نوشت.

او گفت Lebo که "استرس خود را افزایش می یابد به چنین درجه شدید که او خاموشی" Lebo نوشت. "من خواسته Stiffler اگر این خاموشی لحظات هستند که (پسرش) شده است به طور جدی مجروح و گفت: "شاید"".

Stiffler قبلا گفته کارل Decca که او در معرض خشونت را به عنوان یک کودک است و پدر او یک الکلی است که اجتناب شود یک حکم زندان برای سوء استفاده برادر کوچکترش با گفتن پلیس او محذوف و نمی تواند به یاد داشته باشید چه اتفاقی افتاده است, Lebo گزارش شده است.

Stiffler شد متهم با تشدید حمله به یک کودک زیر 6 سال و به خطر انداختن رفاه کودک. او قرار داده شده در شهرستان نیویورک زندان $25,000 به قید وثیقه و ممنوع از داشتن هر گونه تماس با پسر خود.

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را می توان در 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب