پلیس در تلاش برای شناسایی مظنونان در ارتباط با نیویورک Fairgrounds حادثه

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 8:20 PM EDT Jun 25, 2020غرب منچستر Township پلیس در حال تلاش برای ش

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

غرب منچستر Township پلیس در حال تلاش برای شناسایی دو نفر در ارتباط با سرقت و خرابکاری در نیویورک Fairgrounds این هفته است.

پلیس شکسته دستگیره های درب و درب های آسیب دیده و دفاتر متعدد شده بود و به زور وارد شده در جایگاه زمانی که آنها وارد شدند در روز پنج شنبه.

بیشتر: Coronavirus نیروهای لغو 2020 York State Fair

بیشتر: 1 نفر مجروح در نیویورک تیراندازی در مدت کوتاهی قبل از نیمه شب

شکسته صفحه نمایش شیشه ای پیدا شد در آقا اد را آب نبات مرکز فروش غرفه و درب مجبور شد باز در آتش نشانان حرفه ای' غرفه. هر دو دائم غرفه در جایگاه.

سیاه, اسپری رنگ و اسپری فوم استفاده شد برای محو کردن چندین غرفه با توجه به انتشار پلیس. قابل حمل دستگاه خودپرداز نیز آسیب دیده است.

اسپری های سیاه و سفید رنگ نیز بر روی یک درب در سمت شمال این جایگاه در یک موتوری بالابر ماشین واقع در این مرحله در یک فیلم طرح ریزی روی صفحه نمایش است که حلق آویز از مرحله سقف.

قفل حلق آویز استفاده می شود برای قفل کردن یک جفت از تریلر پارک شده در عقب صحنه شکسته شد و ورود ساخته شده بود. یک مقدار نامعین از اموال به سرقت رفته بود از یکی از تریلر.

پلیس به دست آمده نظارت تصویری از دو مظنون است. یک York Fairgrounds کارمند پلیس گفت که او را دیدم مظنون "بالا رفتن بیش از محیط حصار و فرار غرب در امید کوچه از خیابان کوهستانی در حدود 6 بعد از ظهر روز قبل."

هر کسی با اطلاعات در مورد مظنون یا حادثه خواسته است برای تماس با غرب منچستر شهرستان اداره پلیس یا ایمیل Detective Matthew دویت در mdewitt@wmtwp.com.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن