پلیس: که در آن بررسی می ایستد در گم لنکستر Co. Amish نوجوان لیندا Stoltzfoos

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 3:22 PM EDT Jul 16, 2020محققان هنوز هم یافت نشد لیندا Stoltzfoos این L

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

محققان هنوز هم یافت نشد لیندا Stoltzfoos این Lancaster County آمیش که از بین رفت در روز پدر, اما آنها zeroing در یک کیا ریو و درخواست برای کمک به اگر آنها آن را دیدم.

چهار سازمان های اجرای قانون — شرق لمپتر Township پلیس ایالتی پنسیلوانیا پلیس فدرال اداره تحقیقات و Lancaster County دفتر دادستان منطقه — به روز رسانی در ادامه جستجو برای Stoltzfoos و فعال بررسی طی یک کنفرانس خبری در روز پنج شنبه بعد از ظهر.

"این مورد در اولویت است و ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای پیدا کردن لیندا و او را به خانه امن عدالت برای خانواده و جامعه" Lancaster County District Attorney هدر آدامز گفت.

هفته گذشته پلیس متهم 34 ساله جوستو سیگاری از بهشت, Pa. با آدم ربایی و حبس نادرست در Stoltzfoos' ناپدید شدن. او همچنان در لنکستر کانتی زندان بدون وثیقه.

محققان بر این باورند او صدمه شد و پس از او ربوده شد, Adams گفت.

این Stoltzfoos خانواده نمی دانند سیگاری, او گفت:. لنکستر آنلاین گزارش روز شنبه که سیگاری و Stoltzfoos هستند پسرعموهای دور.

"... ما در بر داشت هیچ دلیلی که لیندا را به طور داوطلبانه وارد سیگاری خودرو فقط یک فاصله کوتاه از او خانه" آدامز گفت.

بیشتر: FBI می پیوندد جستجو برای پیدا کردن گم شده Amish نوجوان

بیشتر: داوطلبان اولین پاسخ دهندگان در ادامه جستجو برای از دست رفته Amish زن

بیشتر: گم شده Lancaster Pa. Amish نوجوان: "ما هیچ پاسخ."

محققان دریافتند برخی از 18 سال را با لباس دفن شده در یک منطقه از راه دور و شاهدان گفته پلیس آنها را دیدم یک آمیش زن سوار یک خودرو در روز پدر در منطقه که در آن او ناپدید شد. یک شاهد عینی گفت: پلیس او فکر آن را عجیب و غریب بود که مسافر نیست موج بازگشت به او.

جستجوها ادامه Stoltzfoos اما پلیس در حال آشکار نیست زیاد در مورد مکان "به عنوان هر مکان دارای پتانسیل به یک صحنه جرم" شرق لمپتر شهرستان رئیس پلیس Stephen Zerbe گفت. بیش از 500 داوطلب پرسنل اورژانس از جمله K-9 تیم کمک کرد تا با یک جستجو در بیش از آخر هفته.

پلیس ایالتی در حال درخواست برای کمک به اگر آنها را دیدم سیگاری قرمز کیا ریو بعد از ربوده شدن و یا در هفته های پس از آن.

به ویژه در دولت پلیس به درخواست ساکنان در شرق ارل شرق لمپتر, Leacock بهشت و Salisbury شهرستان به پلیس اجازه می دانم که اگر آنها را دیدم خودرو در هفته های اخیر.

محققان در حال کار برای قطعه با هم خودرو را جنبش ها و هر گونه اطلاعات به شما کمک دولت و پلیس در تحقیقات سپاهی کوین Kochka گفت.

پلیس ایالتی نیز به دنبال هر فیلم خصوصی فیلم دوربین نظارت مظنون خودرو در 21 ژوئن و پس از آن. هر کسی که فیلم ممکن است در تماس با پلیس ایالتی در (717) 299-7650.

Stoltzfoos گذشته دیده می شد راه رفتن به خانه از یک سرویس کلیسا در 21 ژوئن. خانواده او گزارش خود را از دست رفته پس از او برای بازگشت به خانه ندارد و نشان نمی دهد تا در گروه جوانان در جلسه بعد از ظهر.

محققان متوجه شدند که Stoltzfoos خوشحال بود با شیوه زندگی خود را.

"در طول مصاحبه با خانواده و دوستان مشخص شد که لیندا عاشق خانواده اش بود و هیچ دلیلی برای ترک به طور غیر منتظره" استشهاد متحده است.

اف بی آی ارائه کرده است پاداش تا $10,000 به پیدا کردن او را.

چگونه برای کمک به

محققان در حال پرسیدن هر کسی که ممکن است سیگاری دیده می شود — و یا خود را به رنگ قرمز کیا ریو سدان — زمان اطراف لیندا Stoltzfoos ربوده شد و در روز پس از تماس با شرق لمپتر Township پلیس در 717-291-4676.

هر کسی با اطلاعات در مورد پرونده همچنین می توانید با اف بی آی در 1-800-تماس-FBI (1-800-225-5324) و یا از طریق آژانس نکته سایت tips.fbi.gov.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن