'مودب اما مداوم شدید اما دوستانه': UC برکلی alumna, فعال Margy ویلکینسون می میرد در 76

دیرین شهرستان فعال و UC برکلی alumna Margy Wilkinson درگذشت, شنبه در سن 76. ویلکینسون رشد در منطقه خلیج در یک

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

دیرین شهرستان فعال و UC برکلی alumna Margy Wilkinson درگذشت, شنبه در سن 76.

ویلکینسون رشد در منطقه خلیج در یک طبقه کارگر خانگی. مردم که می دانستند ویلکینسون و خانواده اش توصیف دوران کودکی خود را در خانه به استقبال از جایی که مردم همیشه از آمدن و رفتن با توجه به KPFA برنامه میزبان برایان ادواردز-Tiekert.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه برکلی در سال 1966 Wilkinson کار می کرد به سازماندهی کارگران در محوطه دانشگاه. در نهایت او کمک کرد ساخت آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان محلی 3299 یک اتحادیه در مورد 19,000 nonclassified کارگران در UC سیستم ادواردز-Tiekert گفت.

"شما نمی تواند راه رفتن در سراسر محوطه دانشگاه با او به این دلیل او را نگه گرفتن متوقف شده توسط افرادی که می خواهم از او تشکر می کنم و می گویند "شما به من کمک کرد تا من را نجات دهد کار' " ادواردز-Tiekert گفت.

زمانی که او بازنشسته از دانشگاه UC برکلی Wilkinson شروع به کار در KPFA ایستگاه رادیویی هل دادن به عقب در برابر ایستگاه پدر و مادر شبکه Pacifica در طی یک درگیری پر بار در پایه و اساس.

در سال 2014 Wilkinson شد صندلی از شبکه ملی هیئت مدیره و مشغول به کار در آشتی بین اعضای سازمان است. بسیاری از سازماندهی و چگونه مردم به یاد داشته باشید Wilkinson بیش میز ناهار خوری خود را با مردم نشست و غذا خوردن در وحدت است.

"او این ترکیب نادر از کسی که هر دو مراقبت در مورد سیاست و مراقبت در مورد مردم" گفت: شهرستان Councilmember کیت هریسون. "که ترکیبی است و نه چیزی است که شما ببینید در هر روز است."

ویلکینسون نیز از بنیانگذاران دوستان Adeline سازمان متنوع جنوبی برکلی ساکنان متعهد به ایجاد یک جامعه فراگیر.

دوستان از Adeline مبارزه علیه defunding سیاه جامعه خدمت سازمان های غیر انتفاعی کمک یک سالمند ساکن از داشتن خانه خود را گرفته و افزایش آگاهی در مورد چگونه پلیس و امانتداری می تواند طعمه آسیب پذیر مالکان است.

وقتی که یک بی خانمان گاه قرار داده شد تا در محله Wilkinson دستور port-a-اسان و دست شویی ایستگاه تحویل داده می شود و "همه اما جرأت این شهرستان برای حذف آن" ادواردز-Tiekert گفت.

"او کوچک اما قدرتمند مودب اما مداوم شدید اما دوستانه گفت:" UC برکلی alumna مونی قانون در ایمیل. "به عنوان یک خستگی ناپذیر عدالت جنگجو او صحبت می کرد در حقیقت به قدرت و هرگز در حمایت از استدلال برای آنچه درست است."

این تمایلات تکرار شد توسط بسیاری از Wilkinson دوستان و همکاران که به یاد او برای او طاقت فرسا مهربانی. هریسون گفت: در حالی که بسیاری از مردم در سیاست خوب در سازماندهی مردم Wilkinson خوب بود در محبت آنها است.

در میان COVID-19 گیر Wilkinson ادامه داد: برای خدمت به جامعه و سازماندهی کمک های متقابل شبکه از 100 داوطلب برای کمک به آسیب پذیر ، این "فوق العاده معنی دار" خدمات کمک اتصال مردم در طول زمان از انزوا ادواردز-Tiekert گفت.

"او یک قهرمان برای کسانی است که نمی صوتی و حمایت از آنها با دلسوزی و صداقت" گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín یک ایمیل به در. "او اغلب صحبت در جلسات شورای برگزاری به ما پاسخگو که آن را به پرداختن به بی خانمانی و مقرون به صرفه مسکن پلیس و یا هر مسئله دیگر که او اعتقاد داشت که نباید نادیده گرفته شود."

ویلکینسون است جان سالم به در برد توسط شوهرش تونی فرزندان و نوه ها.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن