'استخرخون': فراری می خواست برای چاقو زدن مرد 6-7 بار در شمال نیویورک، پلیس می گویند

تد چکیورک روزانه رکورد منتشر شده در 4:00 PM EDT Aug 19, 2020به گزارش پلیس منطقه ای شمال یورک، یک مرد یورک با س

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

به گزارش پلیس منطقه ای شمال یورک، یک مرد یورک با سابقه جنایی که یک چهارم قرن پیش کشیده شده است، توسط پلیس تحت تعقیب است که گفته می شود روز یکشنبه به یک مرد دیگر در شمال یورک خنجر می زد.

Syied Drummond, 43, is wanted on charges of criminal attempt homicide, aggravated assault and recklessly endangering another person.

از صبح چهارشنبه، او در سست باقی مانده است.

پلیس می گویند دروموند بارها خاویر ای ریورا، ۳۰ سال از یورک را به عنوان دو مورد استدلال و جنگ در بلوک ۱۱۰۰ خیابان جورج شمالی چاقو زد.

دروموند دارای سابقه جنایی گسترده ای در یورک است که قدمت آن به سال ۱۹۹۵ برمی گرده، از جمله درخواست های گناهکار یا محکومیت در دادگاه فدرال نیویورک برای جرایمی مانند تجاوز شدید، تملک با قصد تحویل مواد مخدر و فرار یا تلاش برای فرار از یک افسر.

در آوریل ۲۰۱۷، دروموند یک فراری بود پس از اینکه در ابتدا به تهدیدهای تروریستی، حمله ساده و بی پروا به خطر انداختن فرد دیگری متهم شد. دروموند سرانجام دستگیر شد و بعداً به اتهام اول اعتراف کرد و دو نفر دیگر در دادگاه اُخداد شدند.

• شارژ اسناد جزئیات را ارائه می دهد

حدود ساعت ۱۲:۵۴ بعد از ظهر روز یکشنبه پلیس منطقه ای شمالی به بلوک ۱۱۰۰ خیابان جورج شمالی در شمال یورک برای دو مرد که در پارکینگ می جنگند پاسخ داد.

شاهدي که به نام "يورک کانتي 911" گفته بود بعد از اينکه اين دو نفر با هم دعوا کردن، يکي که بعدا به عنوان ريورا شناخته شد، با خوني که از زخم به بالاي بدنش ريخته بود، به يه آرايشگاه نزديک يخچال ريخته شده.

مرد دیگر که بعدها به عنوان دروموند شناخته شد، وارد یک دوج شارژر خاکستری تیره و اسپید شد. اندریورا سپس توسط مردی در تویوتا کمری به بیمارستان یورک رانده شد و به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد. Rivera شده بود 6-7 بار چاقو خورده بود.

بعدا ً اون روز پليس پيدا شکرد که تويوتا به صحنه جرم برگشته

"استخرهای بزرگ خون را می توان در صندلی جلو مسافر و مناطق کف دیده می شود، با توجه به اسناد.

بیشتر: بابا. روگذر ترنپایک در نزدیکی I-83 باز پس از تراکتور تریلر پهن در تصادف

بیشتر: پدر قربانی نذر می کند که سلامتی اش را بازیابی کند و با معضل قاچاق انسان مبارزه کند

محققان همچنین تصاویر نظارتی از یک دوربین نزدیک را مشاهده می کرد، که نشان می داد دروموند چاقو را به کار می بندد

"بازوی سوژه (دروموند) بالا می برد و سپس به جلو رانش می کند، با این حال، آن را ترک بخش پایین تر از قاب،" اسناد دولت.

لباس دروموند با توضیحاتی که یک شاهد به پلیس داده بود مطابقت داشت. در این فیلم، حدود یک دقیقه پس از چاقو زدن ادعا شده، طفره رفتن - که خرید آن بعدها به دروموند ردیابی شد - دیده می شود که منطقه را ترک می کند.

karambit مورد استفاده در حمله

یکی از اعضای خانواده ریورا به پلیس گفته که او و دروموند یک دگرش قبلی داشته اند، که دروموند در آن او را از پشت گاز کرده بود.

یکی دیگر از کسانی که ریورا را می شناسد می گوید:" دروموند اغلب به آرایشگاه می اید، جایی که ریورا آرایشگاه است، تا او را آزار دهد."

روز دوشنبه، پلیس دوج دروموند را در آدرس اخیر برای او در بلوک 400 خیابان ریج پیدا کرد. پلیس دروموند را چند صد فوت دورتر در انتهای شرقی پارکینگ یکجا مشاهده کرد که آنها ماشین را زندانی می کرده اند. افسرها دنبال دروموند نشدن اما اونو از دست داده بودن

پلیس خودروی دروموند را جستجو کرد و چندین اسلحه و چاقو پیدا کرد، از جمله برخی از کارامبیت ها، یک سلاح اندونزیایی که دارای تیغه منحنی شبیه پنجه است. در ویدیو نظارت، به نظر می رسد دروموند در حال استفاده از یک karambit.

بیشتر: دختر، دو مرد در تیراندازی یورک زخمی شدند، پلیس می گویند

بیشتر: 'آهسته کردن': رانندگی DUI سرعت گذشته حزب بلوک در نیویورک، دو بار، پلیس می گویند

پلیس در حال بهبود یورنا در بیمارستان یورک روز سه شنبه مصاحبه کرد، جایی که او گفت این دروموند است که او را چاقو زده است.

Rivera گفت که در روز یکشنبه، دروموند به آرایشگاه راه می رفت که او در حال برش مو مشتری است.

Rivera گفت که او احساس می کرد تنش بین آنها وجود دارد و بنابراین او تمیز کردن ایستگاه کار خود و راه رفتن در خارج از سیگار کشیدن.

هنگامی که در خارج، دروموند دست خود را برای تکان دادن دست ریورا دراز کرد، اما ریورا قبول نکرد.

"Rivera advised Drummond then punched him in the face and the two began 'tussling,'' documents state. "ریورا به دروموند توصیه کرد و سپس چاقو را بیرون کشید و بارها او را در تنه چاقو زد."

ریورا گفت وقتی فهمید که به طور مبهم خونریزی می کنه، دوباره در آرایشگاه فرار کرد تا به بیمارستان برسه.

چگونه کمک کنیم

هر کسی که اطلاعاتی در مورد کجا از دروموند خواسته می شود به 911 و یا خط شمالی نوک منطقه ای در 717-467- TELL و یا ایمیل تماس tips@nycrpd.org

تد چک یک روزنامه نگار چند سکویی جنایی/اضطراری با روزنامه ٔ نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت tczech@ydr.com 717-771-2033 و یا در توییتر در @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن