ایوان پرتره پشتیبانی زیستگاه برای بشریت پروژه های مسکن

زیستگاه برای بشریت جنوب شهرستان سانتا باربارا (زیستگاه) راه اندازی کرده است یک خلاق, جمع آوری کمک ایوان پرتره

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

زیستگاه برای بشریت جنوب شهرستان سانتا باربارا (زیستگاه) راه اندازی کرده است یک خلاق, جمع آوری کمک ایوان پرتره می دهد که ساکنان این فرصت را به یک پرتره زیبا گرفته شده در خارج از خانه خود را در حالی که حمایت از این ارزش های غیر انتفاعی. در ازای کمک مالی به خانواده های پرتره گرفته شده توسط یک عکاس حرفه ای و زیستگاه را افزایش می دهد بودجه خود را برای مالکیت خانه و صفحه اصلی برنامه های تعمیر.

عکاسان حرفه ای که در حال اهدای خدمات خود را شامل لیندسی Skutch مسیحی سیتن کن فایفر, مایکل Elkington و لیزا پنی Sherratt. در حالی که با پوشیدن ماسک و در یک فاصله اجتماعی آنها را پرتره خارج از اهدا کنندگان خانه. وجود دارد در حال حاضر علاقه قابل توجهی با برخی مایل پرتره برای جشن های تولد و جشن های دیگر. گنجاندن حیوان خانگی پوچ در پرتره شده است بسیار محبوب است. یکی سخاوتمندانه اهدا کننده به 5000 $و با استعداد فرصت های عکس به همسایگان. دیگر کشورهای همسایه در حال هماهنگی بنابراین عکاس می تواند چندین پرتره در حالی که در محله. رزرو برای پرتره پذیرفته شده از طریق جولای. حداقل مبلغ 100 دلار است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


زیستگاه سه منبع اصلی درآمد گرفته اند یک ضربه بزرگ در این سال به دلیل COVID-19: (1) آن سالانه جشن و برنامه ریزی های دیگر جمع آوری اعانه بود لغو شد; (2) آن کمک های مالی از افراد و پایه کاهش یافته است به عنوان اهدا کنندگان در صورت عدم اطمینان اقتصادی و انتقال کمک های مالی به سازمان های درگیر در COVID تلاش های امدادی; و (3) آن بازگرداندن توقیف عملیات در ماه مارس و باقی می ماند بسته شده است. در حالی که زیستگاه درآمد گرفته است یک ضربه بزرگ, رئیس هیئت مدیره Paul Wilson مرتبط است که نیاز به مسکن مقرون به صرفه و تعمیرات خانه برای افراد کم درآمد باقی مانده است و زیستگاه باقی می ماند متعهد به ماموریت خود را.

عکس: مایکل Elkingtonهری و گیل Gelles.

زیستگاه همکاران با کم درآمد افراد در جنوب شهرستان سانتا باربارا برای ساخت خانه ها. گیرندگان ساخت در کنار داوطلبان و خرید خانه با وام مسکن پوش در 30 درصد از درآمد خود را. برای واجد شرایط صاحب خانه باید بین 40 تا 80 درصد از منطقه ميانه درآمد. زیستگاه همچنین تعمیرات خانه های کم درآمد صاحب خانه. در آن 20 سال زیستگاه ساخته شده 22 خانه های جدید برای 84 مردم و کمک به بازسازی و تعمیر بیش از 150 خانه.

بعدی آن homebuilding پروژه به احتمال زیاد خواهد شد هفت تا نه آپارتمانهای یک و نیم هکتار بسیاری در کوتا خیابان سخاوتمندانه اهدا شده به سازمان. حتی با زمین اهدا هزینه های بالای ساختمان در سانتا باربارا همراه با زیستگاه برای بشریت پرداخت وام مسکن کلاه از 30 درصد از درآمد به معنی زیستگاه نیاز به افزایش قابل توجه بودجه. ویلسون توصیف زیستگاه مدل کسب و کار به عنوان "ساختن چیزی برای 10 دلار و فروش آن را برای $3." در برابر این چالش در COVID بار آن را بسیار بیشتر از آن. برای کوتا خیابان آپارتمانهای زیستگاه است که به بررسی طیف وسیعی از فن آوری به منظور کاهش هزینه های ساختمان.

حتی قبل از COVID تقاضا برای زیستگاه مسکن شده است. برای آخرین پروژه ای بود که در کارپینتریا, 300 خانواده ها اعمال می شود برای سه خانه 100 از آنها ملاقات با معیارهای واجد شرایط بودن. ویلسون مربوط است که انتخاب آن سه خانواده دریافت مسکن از یک استخر از 100 واجد شرایط خانواده ها در حال حاضر زندگی در یک گاراژ یا نوع دیگری از مسکن عام بسیار دشوار بود.

در حالی که چالش ها در ساخت مسکن ارزان قیمت در سانتا باربارا بزرگ هستند ویلسون گفت: چگونه به کمک به خانواده ها باعث می شود تمام آن را به ارزش آن است. او شده است به طور فعال درگیر با 12-واحد کانن Perdido پروژه از جمله حضور صاحب خانه ماهانه انجمن در جلسات. او به چه خانواده هایی که تا به حال با هم کار می کرد برای کمک به ساخت خانه ها و رفت و از طریق همه از قبل مالکیت کلاس که زیستگاه فراهم می کند یک حس واقعی از جامعه است. خانواده ها معاشرت بچه ها با هم بازی میکنند و آنها همکاری در محوطه سازی و پروژه های دیگر. آخرین فصل تعطیلات ساکنان به حال روشنایی مسابقه و دعوت زیستگاه مردمی به قاضی.

عکس: لیندسی SkutchBoardmember نانسی لاک و Meredith Baxter.

زیستگاه اصلی-تعمیر برنامه تا به حال توقف به دلیل COVID اما به تازگی از سر گرفته عملیات بوده و بیش از ده پروژه برنامه ریزی شده است. به خصوص از آنجا که بسیاری از کم درآمد مالکان این برنامه مزایای سالمندان تمرکز در COVID بار است که در خارجی, تعمیرات, اما برخی از آنهایی که داخلی هستند اقدام بیش از حد با تمام احتیاط های لازم. تعمیرات کمک به مالکان سن با خیال راحت در خانه خود با پرداختن به دسترسی به نیازهای تعمیر لوازم شکسته و لوله کشی و انجام انواع دیگر کار می کنند. کارکنان و داوطلبان و پیمانکاران همکاری در این پروژه است.

زیستگاه ادامه حمایت خود را از موجود صاحب خانه, خانواده, در این بیماری همه گیر از جمله ارائه پوشش صورت و اتصال خانواده به منابع موجود در جامعه. آن شخصی مالی آموزش و بودجه برنامه ریزی کلاس های جایگزین شده است و با آموزشی و فیلم در موضوعات متناسب با COVID بار. زیستگاه نیز به کمک سازمان های دیگر از جمله اهدای بیش از 500 N-95 ماسک به کلبه سلامت.

رفسنجان Bank & Trust VP مردیت Tynes که تا به حال یک ایوان پرتره انجام می شود به اشتراک گذاشته شده "در این زمان از هرج و مرج و ابهام به عنوان یک خانواده ما کار می کرد برای پیدا کردن تعادل در حالت عادی و برای پیدا کردن راه هایی برای ایجاد تغییر در جهان ما. ما آهسته و ما باید قدردانی ما با هم است. این تصویر نشان دهنده ما از طریق این سفر است. و مرا به یاد که من خیلی به آغوش و سپاسگزار برای هر و هر روز."

برای اطلاعات بیشتر در مورد زیستگاه از جمله ایوان پرتره و یا به کمک مالی به sbhabitat.org و یا ایمیل elizabeth@sbhabitat.org.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب