مدیر کل می اصلاحات پستی رو متوقف می کنه بابا آقا: 'من وقتی می بینم باور می کنم'

نظرJ.D. منسوج Beaver شهرستان تایمزمنتشر شده در 5:34 PM EDT Aug 18, 2020پس از اعلام سه شنبه که او تشکیل دادخواس

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

نظر

پس از اعلام سه شنبه که او تشکیل دادخواست برای جلوگیری از تغییرات خدمات پستی ایالات متحده تاخیر تحویل ایمیل، دادستان کل پنسیلوانیا جاش شاپیرو یک بار او یاد گرفت که مدیر کل گفت که او اصلاحات خود را متوقف کند.

"من حدس می زنم من می گویند، من آن را باور زمانی که من آن را ببینید، گفت: "شاپیرو در یک تماس کنفرانس با واشنگتن دادستان کل ایالت باب فرگوسن که در آن دو مورد بحث در دادگاه های جداگانه خود را در دادگاه فدرال به زور مدیر کل لوئیس DeJoy از ادامه به اجرای تغییرات عملیاتی که دموکرات ها ادعا می کنند به قطع ایمیل در رای گیری در انتخابات نوامبر است.

گوگوسن گفت دفتر او ۳۰ مورد از ۳۱ پرونده ای را که علیه دولت ترامپ به ثبت می رسه برنده شده و اعلام دی جوی که گفته بود تغییرات را کنار خواهد گذاشت تا اینکه پس از انتخابات او را غافلگیر نکرد زیرا اقدامات دی جوی در صورت چالش در دادگاه نمی تواند از آن دفاع کند.

فرگوسن گفت: «این اداره بارها و بارها قانون را به طور مد خطرناقضی می داند» "ما معتقدیم که این مورد در اینجا."

در حالی که فرگوسن یک طرح دعوی در دادگاه فدرال در ایالت خود را، شاپیرو گفت که طرح دعوی در دادگاه ناحیه ای ایالات متحده در فیلادلفیا. در نهایت، حدود 20 ایالت خواهد بود پیوستن به هر یک از دو کت و شلوار، Shapiro گفت.

شاپیرو گفت که طرح دعوی در دادگاه استدلال می کنند که DeJoy به طور غیرقانونی دور زد کمیسیون تنظیم مقررات پستی و شنود های عمومی در هنگام اجرای آنچه DeJoy به عنوان حرکت هزینه برش توصیف کرده است، مانند حذف اضافه کار، و حذف صندوق های پستی و ماشین آلات مرتب سازی پستی.

شاپیرو گفت: "دی جوی با دستور یک جانبه تغییرات عملیاتی در سرویس پستی، حقوق قانون اساسی پنسیلوانیا را نقض کرد. شاپیرو علاوه بر تهدید به رای گیری پستی گفت: پنسیلوانیا ها داروهای خود را دریافت نمی کنند و به موقع به پرداخت سود می رسوند.

شاپیرو گفت: «سرویس پستی یک سرویس عمومی است. "یکی که تا زمانی که رهبری جدید به خوبی کار می کرد و شروع به اجرای تغییراتی کرد که نظم و جریان سرویس پستی را مختل می کرد."

بیشتر: مدافعان: صندوق های رای در صندوق های رای برای رای دهندگان معلول قابل دسترسی نیست

بیشتر: چرا بایدن و ترامپ هر دو از پنسیلوانیا می ترسند: رأی گیری 'هرج و مرج' و رای دادن 'خرابکاری'

بیشتر: هزینه پیش پرداخت شده برای صندوق های رای گیری برای انتخابات عمومی سال ۲۰۲۰ در پا گنجانده خواهد شد.

کنگره دموکرات ها شده اند برای پاسخ های clamoring, به خصوص پس از رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت: خود را از بودجه اضافی برای خدمات پستی را به هم ریختن ایمیل در رای گیری, که او انتقاد کرده است حتی اگر او رای از طریق ایمیل در فلوریدا.

شاپیرو مدت کوتاهی پس از تماس شاپیرو و فرگوسن، به ایالات متحده سن باب کیسی، دی-اسکرنتن و گووم تام ولف در تماسی دیگر برای چکش خانه تأثیر تغییرات خدمات پستی پیوستند.

کیسی که نامه های سه پنسیلوانیا را درباره تاثیر دیر رسیدن نامه ها بر امور مالی و سلامتی شان خلاصه کرده است، گفت: «این را فقط می توان آتش پنج هشدار برای دموکراسی ما نام گذاری کرد.

کیسی گفت بدون در نظر گرفتن وعده های دی جوی، او می خواهد کنگره به ادامه فشار برای پاسخ. برای بی پرده بودن در این باره، این یک اداره نیست که به حرف هایش اعتماد کنید،

گرگ بازشماری کرد که چگونه مجلس قانون گزاری ایالتی اصلاحات رای گیری دو حزبی را که شامل رای گیری پستی می شد را تصویب کرد. با COVID-19 نامه های همه گیر در رای گیری "مهم تر از هر زمان دیگری قبل از, او گفت.

این تماس شامل نظرات دو پنسیلوانیا، لیندا جارا از فیلادلفیا و چارلز بالدف از شهرستان مرسر بود. جارا، بازمانده پیوند قلب، گفت بیش از دو هفته طول می کشه تا او نخواد از یک بیمارستان نزدیک از طریق ایمیل یک بسته اطلاعات دریافت کند.

او در مورد تغییرات در سرویس گفت: «من فکر می کنم این کار جنایتکار است.

بالدف، سرگروهبان بازنشسته که در نیروی دریایی و نیروی هوایی خدمت می کرد، گفت که نسخه ها و همچنین اقلام ی از مدیکر و اداره کهنه سربازان را از طریق ایمیل دریافت می کند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن